Korekcja wypadkowa i problem z LPG

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem bezpośrednim paliwa.

Postprzez Przemek323c » 31 paź 2013, 08:18

Trasa czy miasto ?
Przemek323c
 

Postprzez kolo145 » 31 paź 2013, 17:01

A skąd wiesz że masz walnięty termostat? Jakie są objawy ? Myślę ,że spalanie gazu w mieście i to w Twoim automacie na tym poziomie to nie tak źle. Mi na trasie paliła PB 95 tak jadąc od 80-120 bo trasa nie pozwalająca więcej średnio 8-8,5 L. gazu musi wziąć średnio do 2 L więcej – to norma.
Początkujący
 
Od: 16 lip 2013, 20:56
Posty: 14
Auto: mazda5 2,0 146 km 107kw benzyna/LPG 2005r.

Postprzez kicek83 » 2 lis 2013, 18:25

Mysle o zalozeniu instalacji do mojej Madzi tylko nie wiem czy jest sens (nie jezdze az tak duzo ok 500km miesiecznie) dajcie znac teraz jak wam sie sprawuja instalacje czy nie ma zadnych problemow z silnikiem i jesli chodzi o spalanie nic sie nie zmienilo z tym co pisaliscie wyzej?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 08:38
Posty: 49
Skąd: Lubin
Auto: Hyundai ix 35

Postprzez Przemek323c » 2 lis 2013, 20:17

Przeciez na pytania ktore postawiles odpowiedzi juz dawno zostaly udzielone. Co do sensu ekonomicznego uzyj np kalkualtora z gazeo.pl.
Przemek323c
 

Postprzez kicek83 » 3 lis 2013, 15:00

A powiedzcie ilo litrowy zbiornik w kolo wam wsadzili
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 08:38
Posty: 49
Skąd: Lubin
Auto: Hyundai ix 35

Postprzez uciu » 3 lis 2013, 15:14

u mnie 50tka jest w kole.

Jako ciekawostka – ostatnio widziałem 5tke na zagranicznych blachach ze zbiornikiem przykręconym pod autem – nie zwisał niżej niż puszka tłumika. Jak ja zakładałem gaz mówili mi ze za mało miejsca pod autem. Jest jeszcze opcja, że to co widziałem nie był zbiornik a jakiś zabudowany stelaż na koło zapasowe...
Ostatnio edytowano 3 lis 2013, 16:00 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: cytowanie poprzedzającego postu
pozdrawiam
uciu
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2011, 16:34
Posty: 213 (1/3)
Skąd: Mysłowice
Auto: Była piątka 2.0 MZR top LPG jest GV 2.0 automat lpg ;–)

Postprzez kicek83 » 3 lis 2013, 17:09

Czyli gazu wchodzi delikatnie ponad 40 l?
To na baku zrobisz ok 400km?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 08:38
Posty: 49
Skąd: Lubin
Auto: Hyundai ix 35

Postprzez uciu » 4 lis 2013, 09:22

do baku wchodzi od 39 do 42l zaleznie od stacji – zazwyczaj na BP/Schellu wchodzi najmniej;–)

Robie na tym około 400km ( czasem jak jest trasa to nawet 440, zimą przy jeżdżeniu po mieście nawet 350-360)
Ostatnio edytowano 4 lis 2013, 22:32 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zbędne cytowanie
pozdrawiam
uciu
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2011, 16:34
Posty: 213 (1/3)
Skąd: Mysłowice
Auto: Była piątka 2.0 MZR top LPG jest GV 2.0 automat lpg ;–)

Postprzez gzawa » 4 lis 2013, 21:07

kolo145 napisał(a):A skąd wiesz że masz walnięty termostat? Jakie są objawy ? Myślę ,że spalanie gazu w mieście i to w Twoim automacie na tym poziomie to nie tak źle. Mi na trasie paliła PB 95 tak jadąc od 80-120 bo trasa nie pozwalająca więcej średnio 8-8,5 L. gazu musi wziąć średnio do 2 L więcej – to norma.



Wracam do tematu (sroki, że tak późno)
Co do spalania, to jeżdże tak ok. 80% trasa + 20% miasto
Dziś dowiedziałem się, że mam walnięty katalizator, i bład wyskakuje na czujniku temp. więc jedno z drugim może miećc wiele wspólnego (mam na myśli, że ten kat powoduje bład czujnika)
Wcześniej zasugerowałem się wpisami na forum i wydawało mi się, że to będzie termostat, ale teraz to już nie wiem.
-Czy miał ktoś już zapchany katalizator?
– Ile kosztuje nowy?
– Czy da się do wyrzucić, czy może ewentualnie wsadzić jakiś zamiennik? – pomóżcie, bo mechanior twierdzi, że zamienniek będzie kosztował ok. 1500 zł, i nie wiem czy mnie nie naciąga

pozdr GZ
Początkujący
 
Od: 7 paź 2013, 19:47
Posty: 10
Skąd: podlaskie, lub Pruszków
Auto: Mazda5 2,3l LPG USA automat 2007

Postprzez ludwik1951 » 8 mar 2014, 13:12

Witam.
I stało się, 27 lutego zagazowałem swoją Madzie 5 2.0 146 KM przy stan licznika 52.510 km. Instalacja Lpgtech 324 OBD, wtryskiwacze Dragon 2x2 szt., reduktor KME Silver, filtr Perfect Blue, lubryfikator z rozdzielaczem na każdy cylinder osobno, butla na gaz w miejsce koło 630x200mm, fotele podniesione na tulejach około 4 cm. Nie szarpie i nie przerywa, przechodzi z benzyny na gaz praktycznie nie wyczuwalnie i dość szybko. Może trochę burczy przy mocniejszym wdepnięciu gazu ponad 3000tyś obrotów. Ile spali to się okaże przy kolejnym tankowaniu. Cała instalacja jak wiadomo musi się pomału ułożyć i taka jak wszyscy instalatorzy mówią dopiero po około 1000 km na przeglądzie i po ewentualnych korektach będę mógł napisać coś więcej. Przede mną jeszcze rozwiązanie problemu ze szparą i wyrównaniem podłogi w bagażniku, jak zrobię to wrzucę fotki na forum.
Mam nadzieje że nie będę musiał żałować swojej decyzji.
Pozdrawiam,
Ludwik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2012, 07:33
Posty: 59 (0/2)
Auto: Mazda 5 2.0 LF 146KM 107kw Exclusive+ 2008 benzyna + LPG TECH

Postprzez bsosieccy » 26 wrz 2014, 05:48

paw19 napisał(a):LPG założyłem 5 miesięcy temu. Więc za dużo na tym się nie znam.

Jedynie co widzę dziwnego u Was to spalanie 12-14 litrów????!!!!!

W trasie mam 8 a w mieście poniżej 10. Jedź do kogoś innego, żeby wyregulować albo sprawdzić czy w ogóle jest wszystko dobrze podpięte.

U mnie na LPG jedzie jak na benzynie, nic nie szarpie, nic nie drży, moc OK, na baku 34litry przelatuję od 350 do 420 km.


Hmm, ja na zbiorniku a po zatankowaniu około 34-35 litry robię 280 do 300km przy jeździe po mieście. Daje do myślenia, czy czasami mam coś nie tak. Twoje spalanie na 100km to ok.10l a moje prawie 12l <płacze>

Dopisano 26 wrz 2014, 06:50:

ludwik1951 napisał(a):Witam.
I stało się, 27 lutego zagazowałem swoją Madzie 5 2.0 146 KM przy stan licznika 52.510 km. Instalacja Lpgtech 324 OBD, wtryskiwacze Dragon 2x2 szt., reduktor KME Silver, filtr Perfect Blue, lubryfikator z rozdzielaczem na każdy cylinder osobno, butla na gaz w miejsce koło 630x200mm, fotele podniesione na tulejach około 4 cm. Nie szarpie i nie przerywa, przechodzi z benzyny na gaz praktycznie nie wyczuwalnie i dość szybko. Może trochę burczy przy mocniejszym wdepnięciu gazu ponad 3000tyś obrotów. Ile spali to się okaże przy kolejnym tankowaniu. Cała instalacja jak wiadomo musi się pomału ułożyć i taka jak wszyscy instalatorzy mówią dopiero po około 1000 km na przeglądzie i po ewentualnych korektach będę mógł napisać coś więcej. Przede mną jeszcze rozwiązanie problemu ze szparą i wyrównaniem podłogi w bagażniku, jak zrobię to wrzucę fotki na forum.
Mam nadzieje że nie będę musiał żałować swojej decyzji.
Pozdrawiam,
Ludwik


A ile spala twoja Madzia???
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2012, 09:50
Posty: 39 (2/2)
Skąd: Tychy

Postprzez Yard » 5 paź 2014, 13:53

Tytuł wątku to
korekcja wypadkowa i problem z LPG
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 21:32
Posty: 3015 (61/37)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy LPG