Mazda 2.0 DISI Kod: LF3F instalacja LPG
Jak w temacie jest możliwość założenia instalacji stag 400 DPI do Mazdy 2.0 DISI
Kod: LF3F
średnie spalanie na trasie uzyskane w czasie jazd testowych Mazda 6 2.0 DISI:
PB – 2,7 l/100km
LPG – 6,1l/100km
chętnych zapraszam do warsztatów partnerskich
Kod: LF3F
średnie spalanie na trasie uzyskane w czasie jazd testowych Mazda 6 2.0 DISI:
PB – 2,7 l/100km
LPG – 6,1l/100km
chętnych zapraszam do warsztatów partnerskich
Z cyklu bardziej egzotycznych pytań:
Czy gaz w modelu z i-stop to totalna pomyłka?:)
Czy gaz w modelu z i-stop to totalna pomyłka?:)
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
ZOOMik napisał(a):widmo82 napisał(a):Z cyklu bardziej egzotycznych pytań:
Czy gaz w modelu z i-stop to totalna pomylka?:)
Pomyłka, ale nie tyle ze względu na i-stop, co na silnik z wtryskiem bezpośrednim.
hmm mam kumpla z motorem 2.0 w BK z 2007r i chwali, widze ze nie ma problemow, inni towniez chwala, na forum rowniez nie ma wielu zdecydowanych krytycznych opinii. W BL jest inaczej?
mysiak napisał(a):gaz jest dobry .... do ogrzewania domu a nie do auta. To moje zdanie
Daruj sobie teksty na tym poziomie.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
widmo82 napisał(a):hmm mam kumpla z motorem 2.0 w BK z 2007r i chwali, widze ze nie ma problemow, inni towniez chwala, na forum rowniez nie ma wielu zdecydowanych krytycznych opinii.
zadaj sobie jedno pytanie:
ilu uzytkownikow (tych opini) jezdzi M3 w budzie BK z DISI ?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
2.0 w BK nie ma bezpośredniego wtrysku ani i-stop, choć to z grubsza ten sam silnik. Ponadto BL 2.0 nie jest tak żwawe jak BK 2.0, choć tutaj polegam na opiniach wyczytanych tu na forum, sam nie miałem okazji porównać.
Witam,
Warto dodać, że do wyników testowych spalania należy dodać ze 20% benzyny – tak uczy doświadczenie z innych aut na bezpośrednim wtrysku benzyny, jakie gazowaliśmy... Niestety dopóku Stag 400 DPI nie zostanie w pełni odblokowany dla montazystów i nie będzie możliwości zarządzania wtryskiem benzyny w czasie pracy instalacji LPG, możliwości optymalizacji algorytmu pod dany samochód pozostawiać będą wiele do życzenia...
Warto dodać, że do wyników testowych spalania należy dodać ze 20% benzyny – tak uczy doświadczenie z innych aut na bezpośrednim wtrysku benzyny, jakie gazowaliśmy... Niestety dopóku Stag 400 DPI nie zostanie w pełni odblokowany dla montazystów i nie będzie możliwości zarządzania wtryskiem benzyny w czasie pracy instalacji LPG, możliwości optymalizacji algorytmu pod dany samochód pozostawiać będą wiele do życzenia...
GZW Odbudowa i Tuning. Profesjonalne instalacje LPG
Zbrosławice / Gliwice
Tel. 889 77 11 77
http://gzw.pl
Zbrosławice / Gliwice
Tel. 889 77 11 77
http://gzw.pl
- Od: 8 lis 2012, 02:27
- Posty: 20
- Skąd: Zbrosławice / Gliwice
- Auto: Kilka różnych :–)
Witam Forumowiczów
przyznaję, że sporo "grzebałem" na forum w poszukiwaniu opinii na temat "zagazowania" Szósteczki, ale bezskutecznie.
Podeślijcie właściwy link lub... niniejszym zaczynam post dotyczący instalacji gazowej w silnikach 2,0 DISI
Przede mną, w tym roku, dość dużo tysięcy km do pokonania i zacząłem się zastanawiać nad instalacją.
Czy ktoś ma już taką? Czy macie już własne doświadczenia?
Jaka instalacja byłaby najlepsza?
Silniki Mazdy wydają się wystarczająco solidne, by "wytrzymać" instalację
Z góry dziękuję i świątecznie pozdrawiam
G.
przyznaję, że sporo "grzebałem" na forum w poszukiwaniu opinii na temat "zagazowania" Szósteczki, ale bezskutecznie.
Podeślijcie właściwy link lub... niniejszym zaczynam post dotyczący instalacji gazowej w silnikach 2,0 DISI
Przede mną, w tym roku, dość dużo tysięcy km do pokonania i zacząłem się zastanawiać nad instalacją.
Czy ktoś ma już taką? Czy macie już własne doświadczenia?
Jaka instalacja byłaby najlepsza?
Silniki Mazdy wydają się wystarczająco solidne, by "wytrzymać" instalację
Z góry dziękuję i świątecznie pozdrawiam
G.
- Od: 14 lut 2011, 13:39
- Posty: 20
- Auto: Mazda 6, 2,0 DISI, CZARNA!!!
Myślę żebyś pogadał z Beniaminem , forumowym specjalista od LPG w Mazdach.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=8011
memberlist.php?mode=viewprofile&u=8011
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
moim zdaniem szkoda kasy
instalacja jak już wspomniano bardzo droga a do tego jeśli będzie Ci palić 10l lpg to do tego 4 Pb
Ja jak na razie myślę nad GH ale robię pomału rozeznanie i w przypadku silników z bezpośrednim gazownicy raczej są zgodni (na forum alfy do 159 z tego co czytałem tylko jedna firma oferuje LPG do takiego silnika z pełna gwarancja – 7tyś zł kosztuje, reszta to założymy ale nikt gwarancji nie daje w 100% mimo że w Italii 159 wychodzą nawet z fabryczną Lpg)
ale wracając do tematu silnik żeby nie zapiec wtrysków które w takim silniku jak nazwa wskazuje są umieszczone w komorze spalania musi je chłodzić – czym – Pb inaczej być nie może więc do któryś cykl musi wtryskiwać Pb – wychodzi ok 4 l )
tu prosta kalkulacja na każde 100 km
policz koszta instalacji do tego paliwo i gaz
do tego zależy ile chcesz tym autem jeździć lat
czy się opłaca i jak z serwisem takiej instalki hmm tu już ciężko powiedzieć
instalacja jak już wspomniano bardzo droga a do tego jeśli będzie Ci palić 10l lpg to do tego 4 Pb
Ja jak na razie myślę nad GH ale robię pomału rozeznanie i w przypadku silników z bezpośrednim gazownicy raczej są zgodni (na forum alfy do 159 z tego co czytałem tylko jedna firma oferuje LPG do takiego silnika z pełna gwarancja – 7tyś zł kosztuje, reszta to założymy ale nikt gwarancji nie daje w 100% mimo że w Italii 159 wychodzą nawet z fabryczną Lpg)
ale wracając do tematu silnik żeby nie zapiec wtrysków które w takim silniku jak nazwa wskazuje są umieszczone w komorze spalania musi je chłodzić – czym – Pb inaczej być nie może więc do któryś cykl musi wtryskiwać Pb – wychodzi ok 4 l )
tu prosta kalkulacja na każde 100 km
policz koszta instalacji do tego paliwo i gaz
do tego zależy ile chcesz tym autem jeździć lat
czy się opłaca i jak z serwisem takiej instalki hmm tu już ciężko powiedzieć
Ja byłem bliski kupić CX-7 2,3 DISI. Zastanawiałem się też nad tym aby go potencjalnie zagazować bo 15l/100 Pb98 to masakra na codzienną eksploatację jak się ma węża w kieszeni .
Doczytałem też o innych problemach CX-7 i silnika 2.3 DISI.
Stąd padło na M6 2.0, a że trafiło się 2.5 MZR z LPG to jeszcze lepiej.
na 1000km oszczędzam jakieś 300 zł w paliwie... 12.5 LPG + 1.5 benzyny na rozpałkę to jazda tańsza niż dieslem. I problemy DPF. EGR, turbo, dwumasa mi nie grożą...
Wracając do tematu – jest sporo ludzi którzy mają 2.3 DISI + LPG i sobie chwalą.
Z tym, że dużo trzeba jeździć aby się kalkulowało.
PS: poczytaj o instalacjach vialle
Doczytałem też o innych problemach CX-7 i silnika 2.3 DISI.
Stąd padło na M6 2.0, a że trafiło się 2.5 MZR z LPG to jeszcze lepiej.
na 1000km oszczędzam jakieś 300 zł w paliwie... 12.5 LPG + 1.5 benzyny na rozpałkę to jazda tańsza niż dieslem. I problemy DPF. EGR, turbo, dwumasa mi nie grożą...
Wracając do tematu – jest sporo ludzi którzy mają 2.3 DISI + LPG i sobie chwalą.
Z tym, że dużo trzeba jeździć aby się kalkulowało.
PS: poczytaj o instalacjach vialle
- Od: 14 maja 2012, 17:16
- Posty: 66
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5
Witajcie,
Gordon też myślałem poważnie o takim zabiegu, jestem szczęśliwym posiadaczem M6 od blisko dwóch miesięcy i rozmawiałem z kilkoma osobami znającymi się na instalkach i zdania są baaaaardzo podzielone... większość jednak odradza...dylemat jest a też planuje robić rocznie sporo kilometrów. Ale jak tylko trafię na pewne źródło to odezwę się na pewno
Gordon też myślałem poważnie o takim zabiegu, jestem szczęśliwym posiadaczem M6 od blisko dwóch miesięcy i rozmawiałem z kilkoma osobami znającymi się na instalkach i zdania są baaaaardzo podzielone... większość jednak odradza...dylemat jest a też planuje robić rocznie sporo kilometrów. Ale jak tylko trafię na pewne źródło to odezwę się na pewno
-
Mapecik
jesli dobrze liczę dla tego modelu..
zakladając, że benzyna jest po 5,5 a gaz po 2,5
średnio na BENZYNIE
7x5,5 = 38 zł /100 km
średnio na GAZIE
B) ok. 3x5,5 = 16,50
G) 6x2,5 = 15
czyli ok. 32 zł do ok. 40zł
to powiedzcie czy jest sens gazowac dla ok 8 zł na 100km? pytam szczerze bo bardzo mocno rozważam zagazować moją 3-kę ?
zakladając, że benzyna jest po 5,5 a gaz po 2,5
średnio na BENZYNIE
7x5,5 = 38 zł /100 km
średnio na GAZIE
B) ok. 3x5,5 = 16,50
G) 6x2,5 = 15
czyli ok. 32 zł do ok. 40zł
to powiedzcie czy jest sens gazowac dla ok 8 zł na 100km? pytam szczerze bo bardzo mocno rozważam zagazować moją 3-kę ?
zoom-zoom ;)
- Od: 5 maja 2013, 10:56
- Posty: 22
- Skąd: kraśnik / warszawa
- Auto: mazda 3, 2010r. 2.0 DISI Excl+ :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości