Bezpośredni wtrysk LPG – 2.3 DISI – opinie, porady
a my tu o lpg do mazdy
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Sub ... reza/63297

HARDLINE
- Od: 16 lip 2008, 19:57
- Posty: 722
- Skąd: uk
- Auto: gh sport
(6mps)
Subaru Legacy posiada fabryczną instalację LPG. I co? Jakby to powiedział Ferdynand Kiepski "Zatkao Ka__o"? 

- Od: 19 paź 2008, 23:06
- Posty: 173
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2007 CX-7 US
Czy to instalacja "fabryczna" śmiem wątpić. Montują zapewne na miejscu na życzenia tak jak niektóre firmy chipują "fabrycznie". Taki trynd teraz, że jak jest popyt to założą ci wodotrysk, firanki w okienkach itd. Od diesla też się bronili rękami i nogami.
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
- Od: 2 cze 2008, 17:34
- Posty: 264
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 Expression
jancio68 napisał(a):Czy to instalacja "fabryczna" śmiem wątpić. Montują zapewne na miejscu na życzenia tak jak niektóre firmy chipują "fabrycznie".
Licząc się , ze założenie takiego shitu do auta, spowoduje lawinę niezadowolonych klientów, z naprawami gwarancyjnymi, remontami zdewastowanego przez LPG silnika itd itd? nie sądzę.
jancio68 napisał(a): Od diesla też się bronili rękami i nogami.
No i ? myślę, że niejeden przeciwnik ON, przesiadł już się na nowoczesnego diesla. Technologia idzie do przodu, LPG też już nie jest to samo co kilka lat temu.
Za lat parę, będzie dyskusja, nie o tym czy kłaść LPG, tylko pewnie o instalacjach na metan i o tym czy jeżdzenie elektrycznym "melexem" to wiocha.
Częste mycie skraca życie.....

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
- Od: 23 sty 2005, 16:42
- Posty: 219
- Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
- Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6
Pablo napisał(a):jancio68 napisał(a):Czy to instalacja "fabryczna" śmiem wątpić. Montują zapewne na miejscu na życzenia tak jak niektóre firmy chipują "fabrycznie".
Licząc się , ze założenie takiego shitu do auta, spowoduje lawinę niezadowolonych klientów, z naprawami gwarancyjnymi, remontami zdewastowanego przez LPG silnika itd itd? nie sądzę.jancio68 napisał(a): Od diesla też się bronili rękami i nogami.
Ale najgorsze dla Subaru będą procesy sądowe o celowe narażenie zdrowia i życia na zatrucie oparami LPG, urażenie dumy i honoru oraz dobrego smaku i obyczaju wyższych klas społecznych, tudzież uniemożliwienie wjechania do parkingu podziemnego "Złotych Tarasów" – dyskryminacja

- Od: 19 paź 2008, 23:06
- Posty: 173
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2007 CX-7 US
Hahahahahahha dobre, sznur samochodów (CX-7, Q7, A6, Impreza) na Statoil przy dystrybutorze LPG, a na dystrybutorach benzyny siedzą kruki i przeraźliwie skowyczą, powybijane szyby na opustoszałej stacji, niedaleka przyszłość 

- Od: 19 paź 2008, 23:06
- Posty: 173
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2007 CX-7 US
Zabawne, tez mi ten film przyszedł do głowy. Poza tym szybciej niż z dostępnością, problem może zrobić się z ceną ropy. Po prostu wtedy bardzo niewiele osób może być na to stać. Ja jednak mimo wszystko i tak mam nadzieję, że odejdziemy od technologii z kamienia łupanego i pomysłów napędzania czegokolwiek paliwami kopalnymi ale to już zawodowe zielone skrzywienie
Częste mycie skraca życie.....

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
- Od: 23 sty 2005, 16:42
- Posty: 219
- Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
- Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6
Normalnie aż źle się robi jak się to czyta, myślałem że znajdę tu jakieś informacje jak się sprawuje LPG, ale niestety...
ludzie ... o gustach się nie dyskutuje
jeden lubi ON, inny lubi LPG, a jeszcze inny WARUNKOWO DOPUSZCZA LPG i po co sobie wytykać
i próbować przekonać na siłę do swoich poglądów
jeden lubi starsze babki, inny młode, a jeszcze inny chłopców ... i co będziecie się przekonywać i napierdzielać
ja mam małe pytanko (ale nie chcę by ktoś na nie odpowiadał)...
nie stać mnie na auto palące min15L w mieście, nie stać mnie na auto za np 150.000zł, ale dzięki kredytowi i instalacji LPG mogę sobie pozwolić na takie autko, nie lubię LPG, ale dzięki niemu będę mógł się cieszyć z (powiedzmy) wymarzonego mocnego auta... DLACZEGO MAM SOBIE ODMÓWIĆ TEJ PRZYJEMNOŚCI
tylko dlatego że mnie nie stać na jazdę na benzynie, że mnie nie stać na takie auto
to muszę kupić fiata punto
dlaczego mam się karać za to że nie jestem bogaty
że mam słaba pracę
!! a nawet jak by było mnie stać to dlaczego nie miał bym zaoszczędzić
jeżeli chcę mieć takie auto to kupuję, jeżeli chcę mocny silnik, wybieram taki i jeżeli wiem że będę mógł sobie pozwolić na nie pod warunkiem zamontowania LPG to dlaczego mam tego nie robić
??
bo LPG niszczy silnik
a Polskie drogi nie
a słońce, woda, powietrze , myjnie itp... itd nie niszczą
dobrze założona instalacja nie powinna za bardzo mu zaszkodzić, jednak trzeba się z tym liczyć że może.
miałem daewoo nexię, zrobiłem nią do sprzedaży auta 300.000km bez remontu silnika, 250.000km na gazie LPG, i nadal parametry silnika były ok
(do samego końca na pełnym syntetyku
i nie brał oleju), mimo że musiałem poprawić instalację po monterach, ale to nie wszystko, od samego początku jeździłem w trybie serwisowym (dla oszczędności i wygody) tak że auto przełączało się na gaz jeszcze przed puszczeniem kluczyka stacyjki przy odpalaniu, przy mrozach do -20stC też tak odpalałem (i to za 1, lub 2 razem) i jakoś silnik wytrzymał (12lat, w tym 9 na gazie) – do sprzedaży auta znajomemu który jest z niego zadowolony
nie dbam zbytnio o auta, to po prostu środek transportu, nie trzymam sztywno terminów przeglądów, ale jak np. wymieniam olej to kupuje najlepszy jaki jest.
więc z doświadczenia wiem że dobra instalacja nie jest zła... ale i tak nie lubię i nie chcę LPG, lubię ON, mam teraz Passata TDI i jest fajnie, nawet bardzo fajnie, mam go prawie 3 lata i myślę by za rok coś kupić, spodobała mi się Mazda Cx-7 (myślę o rocznikach 2007) ... nie uśmiecha mi się silnik palący od 15litrów, ale te 260KM tak kusząco wyglądają i to w tak fajnej obudowie (nadwozie i wnętrze) że na chwilę obecna jest na 1 miejscu i gdyby nie LPG to bym musiał skreślić to autko,
nie jestem zadowolony ze wrócę do LPG, ale LPG rozstrzyga kwestię MIEĆ – ALBO – NIE MIEĆ CX-7 więc wybór jest raczej prosty
mam gdzieś że korek LPG jest śmieszny, nie muszę się nikomu tłumaczyć, to moje będzie autko, i G. mnie obchodzi kto co sobie pomyśli, zwłaszcza osoby które najgłośniej się śmieją czyli pewnie te co popierdzielają Punciakiem czy czymś tego typu i mają gadkę że to zły pomysł, że nigdy by takiego auta nie kupili, i na pewno nie w gazie – a prawda jest taka że większość z nich sprzedało by żonę za takie auto, niestety nikt nie chce dać tyle za ich zonę.
itd itp ...
więc dajcie sobie spokój i piszcie coś na temat , czyli jak się spisują różne instalacje, ile palą, jakie problemy, ...
głównie ciekawi mnie spalanie, np 15L LPG + 2min po odpaleniu PB98 + mgiełka PB98 przy jeździe na gazie... to ile w rzeczywistości ubywa ze zbiornika PB
+ jakieś inne płyny..., chcę mieć klarowną sytuację
bo w nexii raz na max 5-6m-cy musiałem tankować za 50zł mimo że PB była używana tylko przez 5sek po odpaleniu.
sorrki za moje wypociny, ale na każdym forum jest to samo na temacie LPG
i po co to
Pozdrawiam
ludzie ... o gustach się nie dyskutuje
jeden lubi ON, inny lubi LPG, a jeszcze inny WARUNKOWO DOPUSZCZA LPG i po co sobie wytykać
jeden lubi starsze babki, inny młode, a jeszcze inny chłopców ... i co będziecie się przekonywać i napierdzielać
ja mam małe pytanko (ale nie chcę by ktoś na nie odpowiadał)...
nie stać mnie na auto palące min15L w mieście, nie stać mnie na auto za np 150.000zł, ale dzięki kredytowi i instalacji LPG mogę sobie pozwolić na takie autko, nie lubię LPG, ale dzięki niemu będę mógł się cieszyć z (powiedzmy) wymarzonego mocnego auta... DLACZEGO MAM SOBIE ODMÓWIĆ TEJ PRZYJEMNOŚCI
bo LPG niszczy silnik
miałem daewoo nexię, zrobiłem nią do sprzedaży auta 300.000km bez remontu silnika, 250.000km na gazie LPG, i nadal parametry silnika były ok



nie dbam zbytnio o auta, to po prostu środek transportu, nie trzymam sztywno terminów przeglądów, ale jak np. wymieniam olej to kupuje najlepszy jaki jest.
więc z doświadczenia wiem że dobra instalacja nie jest zła... ale i tak nie lubię i nie chcę LPG, lubię ON, mam teraz Passata TDI i jest fajnie, nawet bardzo fajnie, mam go prawie 3 lata i myślę by za rok coś kupić, spodobała mi się Mazda Cx-7 (myślę o rocznikach 2007) ... nie uśmiecha mi się silnik palący od 15litrów, ale te 260KM tak kusząco wyglądają i to w tak fajnej obudowie (nadwozie i wnętrze) że na chwilę obecna jest na 1 miejscu i gdyby nie LPG to bym musiał skreślić to autko,
nie jestem zadowolony ze wrócę do LPG, ale LPG rozstrzyga kwestię MIEĆ – ALBO – NIE MIEĆ CX-7 więc wybór jest raczej prosty
mam gdzieś że korek LPG jest śmieszny, nie muszę się nikomu tłumaczyć, to moje będzie autko, i G. mnie obchodzi kto co sobie pomyśli, zwłaszcza osoby które najgłośniej się śmieją czyli pewnie te co popierdzielają Punciakiem czy czymś tego typu i mają gadkę że to zły pomysł, że nigdy by takiego auta nie kupili, i na pewno nie w gazie – a prawda jest taka że większość z nich sprzedało by żonę za takie auto, niestety nikt nie chce dać tyle za ich zonę.
itd itp ...
więc dajcie sobie spokój i piszcie coś na temat , czyli jak się spisują różne instalacje, ile palą, jakie problemy, ...
głównie ciekawi mnie spalanie, np 15L LPG + 2min po odpaleniu PB98 + mgiełka PB98 przy jeździe na gazie... to ile w rzeczywistości ubywa ze zbiornika PB
bo w nexii raz na max 5-6m-cy musiałem tankować za 50zł mimo że PB była używana tylko przez 5sek po odpaleniu.
sorrki za moje wypociny, ale na każdym forum jest to samo na temacie LPG
i po co to
Pozdrawiam
- VW Passat 1.9 TDI Variant '98 110@140KM | miasto 6,8/5,9 trasa
- Fiat Bravo GT 1.9 JTD '98 105KM | miasto 7,9/6,7 trasa
- Adoptowana Mazda 323 Cupe 1.4i '95 73@73(-LPG) KM
- Od: 26 cze 2009, 16:15
- Posty: 4
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 323c 1.4 '95
raczej niewiele
ale co to jest moje pół strony w porównaniu do 4 stron przepychanek
PYTANIE : jaki typ instalacji musi być montowany do tego auta
czy to już musi być ta instalacja 5 generacji (czy którejś tam generacji) z sekwencyjnym wtryskiem gazu w fazie ciekłej
bo one są po ok 4000-6000zł
czy to może nadal zwykła sekwencja z parownikiem (reduktorem)
to dlaczego aż taka droga ?
Bardzo bym prosił o jakieś info w tej sprawie, bo jak by trzeba było montować tą instalacje 5 generacji i by były już dostępne do tego auta to by było zajefajnie
ale co to jest moje pół strony w porównaniu do 4 stron przepychanek
PYTANIE : jaki typ instalacji musi być montowany do tego auta
czy to może nadal zwykła sekwencja z parownikiem (reduktorem)
Bardzo bym prosił o jakieś info w tej sprawie, bo jak by trzeba było montować tą instalacje 5 generacji i by były już dostępne do tego auta to by było zajefajnie
- VW Passat 1.9 TDI Variant '98 110@140KM | miasto 6,8/5,9 trasa
- Fiat Bravo GT 1.9 JTD '98 105KM | miasto 7,9/6,7 trasa
- Adoptowana Mazda 323 Cupe 1.4i '95 73@73(-LPG) KM
- Od: 26 cze 2009, 16:15
- Posty: 4
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 323c 1.4 '95
FMOne napisał(a):PYTANIE : jaki typ instalacji musi być montowany do tego autaczy to już musi być ta instalacja 5 generacji (czy którejś tam generacji) z sekwencyjnym wtryskiem gazu w fazie ciekłej
bo one są po ok 4000-6000zł
z tego co wiem to własnie taka
Z tego co wiem BRC już miało wprowadzać instalację do tego silnika ale coś nie szło w testach i wprowadzenie zostało odłożone, a to niezbyt dobrze wróży. Ale coś już montują jak widać w postach więc inne firmy już mają albo testują na klientach, co też jest możliwe
Prosiłem, by ten temat nie przekształcał się w dyskusję o sensie zakładania LPG. Pożądane są tylko informacje techniczne, reszta będzie usuwana. Do poruszania takich tematów są inne miejsca na forum.
wracając do autora wątku który założył fantastyczną (w jego odczuciu) instalację LPG w jego CX-7 i tylko po to zarejestrował sie na tym forum aby nas o tym poinformować.
pytanie: dlaczego kilkanaście dni po tej eksplozji zadowolenia jego samochód znalazł się na otomoto i allegro. czyzby instalacja nie była taką rewelacyjną?
pytanie: dlaczego kilkanaście dni po tej eksplozji zadowolenia jego samochód znalazł się na otomoto i allegro. czyzby instalacja nie była taką rewelacyjną?
- Od: 18 wrz 2008, 20:30
- Posty: 33
- Auto: Volvo S60/ 6 /Kawasaki ninja
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości