Bezpośredni wtrysk LPG – 2.3 DISI – opinie, porady

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem bezpośrednim paliwa.

Postprzez kryystian » 6 paź 2009, 17:47

"prawdziwego mężczyznę poznasz nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy" życze owocnej dyskusji :)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez pc131 » 6 paź 2009, 17:54

rozmawiamy o LGP i oszczędnościach, czy wypocinach Leszka Millera?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 23:06
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Auto: 2007 CX-7 US

Postprzez kryystian » 8 paź 2009, 05:53

HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez DISItune » 8 paź 2009, 08:54

Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez jancio68 » 8 paź 2009, 09:29

To Audi to niezła gratka dla jakiegoś stręczyciela na dorobku. <lol>
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez pc131 » 8 paź 2009, 09:37

Subaru Legacy posiada fabryczną instalację LPG. I co? Jakby to powiedział Ferdynand Kiepski "Zatkao Ka__o"? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 23:06
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Auto: 2007 CX-7 US

Postprzez Pablo » 8 paź 2009, 09:44

iii tam, nie znają się ... <lol> <lol>
Częste mycie skraca życie.....
Obrazek

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2005, 16:42
Posty: 219
Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6

Postprzez jancio68 » 8 paź 2009, 09:52

Czy to instalacja "fabryczna" śmiem wątpić. Montują zapewne na miejscu na życzenia tak jak niektóre firmy chipują "fabrycznie". Taki trynd teraz, że jak jest popyt to założą ci wodotrysk, firanki w okienkach itd. Od diesla też się bronili rękami i nogami.
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez Pablo » 8 paź 2009, 10:04

jancio68 napisał(a):Czy to instalacja "fabryczna" śmiem wątpić. Montują zapewne na miejscu na życzenia tak jak niektóre firmy chipują "fabrycznie".


Licząc się , ze założenie takiego shitu do auta, spowoduje lawinę niezadowolonych klientów, z naprawami gwarancyjnymi, remontami zdewastowanego przez LPG silnika itd itd? nie sądzę.

jancio68 napisał(a): Od diesla też się bronili rękami i nogami.


No i ? myślę, że niejeden przeciwnik ON, przesiadł już się na nowoczesnego diesla. Technologia idzie do przodu, LPG też już nie jest to samo co kilka lat temu.
Za lat parę, będzie dyskusja, nie o tym czy kłaść LPG, tylko pewnie o instalacjach na metan i o tym czy jeżdzenie elektrycznym "melexem" to wiocha.
Częste mycie skraca życie.....
Obrazek

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2005, 16:42
Posty: 219
Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6

Postprzez pc131 » 8 paź 2009, 10:17

Pablo napisał(a):
jancio68 napisał(a):Czy to instalacja "fabryczna" śmiem wątpić. Montują zapewne na miejscu na życzenia tak jak niektóre firmy chipują "fabrycznie".


Licząc się , ze założenie takiego shitu do auta, spowoduje lawinę niezadowolonych klientów, z naprawami gwarancyjnymi, remontami zdewastowanego przez LPG silnika itd itd? nie sądzę.

jancio68 napisał(a): Od diesla też się bronili rękami i nogami.



Ale najgorsze dla Subaru będą procesy sądowe o celowe narażenie zdrowia i życia na zatrucie oparami LPG, urażenie dumy i honoru oraz dobrego smaku i obyczaju wyższych klas społecznych, tudzież uniemożliwienie wjechania do parkingu podziemnego "Złotych Tarasów" – dyskryminacja <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 23:06
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Auto: 2007 CX-7 US

Postprzez jancio68 » 8 paź 2009, 10:19

Myślisz, że się kiedyś wszyscy spotkamy jednak na stacji lpg bo benzyna będzie tak trudna do zdobycia jak w Mad Maxie? <lol>
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez pc131 » 8 paź 2009, 10:23

Hahahahahahha dobre, sznur samochodów (CX-7, Q7, A6, Impreza) na Statoil przy dystrybutorze LPG, a na dystrybutorach benzyny siedzą kruki i przeraźliwie skowyczą, powybijane szyby na opustoszałej stacji, niedaleka przyszłość hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2008, 23:06
Posty: 173
Skąd: Warszawa
Auto: 2007 CX-7 US

Postprzez Pablo » 8 paź 2009, 10:23

Zabawne, tez mi ten film przyszedł do głowy. Poza tym szybciej niż z dostępnością, problem może zrobić się z ceną ropy. Po prostu wtedy bardzo niewiele osób może być na to stać. Ja jednak mimo wszystko i tak mam nadzieję, że odejdziemy od technologii z kamienia łupanego i pomysłów napędzania czegokolwiek paliwami kopalnymi ale to już zawodowe zielone skrzywienie
Częste mycie skraca życie.....
Obrazek

Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2005, 16:42
Posty: 219
Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6

Postprzez FMOne » 15 paź 2009, 02:09

Normalnie aż źle się robi jak się to czyta, myślałem że znajdę tu jakieś informacje jak się sprawuje LPG, ale niestety...

ludzie ... o gustach się nie dyskutuje

jeden lubi ON, inny lubi LPG, a jeszcze inny WARUNKOWO DOPUSZCZA LPG i po co sobie wytykać ?? i próbować przekonać na siłę do swoich poglądów

jeden lubi starsze babki, inny młode, a jeszcze inny chłopców ... i co będziecie się przekonywać i napierdzielać ??

ja mam małe pytanko (ale nie chcę by ktoś na nie odpowiadał)...

nie stać mnie na auto palące min15L w mieście, nie stać mnie na auto za np 150.000zł, ale dzięki kredytowi i instalacji LPG mogę sobie pozwolić na takie autko, nie lubię LPG, ale dzięki niemu będę mógł się cieszyć z (powiedzmy) wymarzonego mocnego auta... DLACZEGO MAM SOBIE ODMÓWIĆ TEJ PRZYJEMNOŚCI ?? tylko dlatego że mnie nie stać na jazdę na benzynie, że mnie nie stać na takie auto ?? to muszę kupić fiata punto ?? dlaczego mam się karać za to że nie jestem bogaty ?? że mam słaba pracę ??!! a nawet jak by było mnie stać to dlaczego nie miał bym zaoszczędzić ?? jeżeli chcę mieć takie auto to kupuję, jeżeli chcę mocny silnik, wybieram taki i jeżeli wiem że będę mógł sobie pozwolić na nie pod warunkiem zamontowania LPG to dlaczego mam tego nie robić ????

bo LPG niszczy silnik ?? a Polskie drogi nie ?? a słońce, woda, powietrze , myjnie itp... itd nie niszczą ?? dobrze założona instalacja nie powinna za bardzo mu zaszkodzić, jednak trzeba się z tym liczyć że może.

miałem daewoo nexię, zrobiłem nią do sprzedaży auta 300.000km bez remontu silnika, 250.000km na gazie LPG, i nadal parametry silnika były ok !! (do samego końca na pełnym syntetyku !! i nie brał oleju), mimo że musiałem poprawić instalację po monterach, ale to nie wszystko, od samego początku jeździłem w trybie serwisowym (dla oszczędności i wygody) tak że auto przełączało się na gaz jeszcze przed puszczeniem kluczyka stacyjki przy odpalaniu, przy mrozach do -20stC też tak odpalałem (i to za 1, lub 2 razem) i jakoś silnik wytrzymał (12lat, w tym 9 na gazie) – do sprzedaży auta znajomemu który jest z niego zadowolony !!
nie dbam zbytnio o auta, to po prostu środek transportu, nie trzymam sztywno terminów przeglądów, ale jak np. wymieniam olej to kupuje najlepszy jaki jest.

więc z doświadczenia wiem że dobra instalacja nie jest zła... ale i tak nie lubię i nie chcę LPG, lubię ON, mam teraz Passata TDI i jest fajnie, nawet bardzo fajnie, mam go prawie 3 lata i myślę by za rok coś kupić, spodobała mi się Mazda Cx-7 (myślę o rocznikach 2007) ... nie uśmiecha mi się silnik palący od 15litrów, ale te 260KM tak kusząco wyglądają i to w tak fajnej obudowie (nadwozie i wnętrze) że na chwilę obecna jest na 1 miejscu i gdyby nie LPG to bym musiał skreślić to autko,

nie jestem zadowolony ze wrócę do LPG, ale LPG rozstrzyga kwestię MIEĆ – ALBO – NIE MIEĆ CX-7 więc wybór jest raczej prosty

mam gdzieś że korek LPG jest śmieszny, nie muszę się nikomu tłumaczyć, to moje będzie autko, i G. mnie obchodzi kto co sobie pomyśli, zwłaszcza osoby które najgłośniej się śmieją czyli pewnie te co popierdzielają Punciakiem czy czymś tego typu i mają gadkę że to zły pomysł, że nigdy by takiego auta nie kupili, i na pewno nie w gazie – a prawda jest taka że większość z nich sprzedało by żonę za takie auto, niestety nikt nie chce dać tyle za ich zonę.

itd itp ...

więc dajcie sobie spokój i piszcie coś na temat , czyli jak się spisują różne instalacje, ile palą, jakie problemy, ...

głównie ciekawi mnie spalanie, np 15L LPG + 2min po odpaleniu PB98 + mgiełka PB98 przy jeździe na gazie... to ile w rzeczywistości ubywa ze zbiornika PB ?? + jakieś inne płyny..., chcę mieć klarowną sytuację :)

bo w nexii raz na max 5-6m-cy musiałem tankować za 50zł mimo że PB była używana tylko przez 5sek po odpaleniu.

sorrki za moje wypociny, ale na każdym forum jest to samo na temacie LPG
i po co to ??

Pozdrawiam
  • VW Passat 1.9 TDI Variant '98 110@140KM | miasto 6,8/5,9 trasa
  • Fiat Bravo GT 1.9 JTD '98 105KM | miasto 7,9/6,7 trasa
  • Adoptowana Mazda 323 Cupe 1.4i '95 73@73(-LPG) KM
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 cze 2009, 16:15
Posty: 4
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 323c 1.4 '95

Postprzez jancio68 » 15 paź 2009, 08:58

Chyba w takim razie niewiele wniosłeś do tematu, ale swoje 5 groszy dodałeś na pół strony pouczając innych.
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Postprzez FMOne » 15 paź 2009, 10:55

raczej niewiele :)

ale co to jest moje pół strony w porównaniu do 4 stron przepychanek ;)


PYTANIE : jaki typ instalacji musi być montowany do tego auta ?? czy to już musi być ta instalacja 5 generacji (czy którejś tam generacji) z sekwencyjnym wtryskiem gazu w fazie ciekłej ?? bo one są po ok 4000-6000zł

czy to może nadal zwykła sekwencja z parownikiem (reduktorem) ?? to dlaczego aż taka droga ?

Bardzo bym prosił o jakieś info w tej sprawie, bo jak by trzeba było montować tą instalacje 5 generacji i by były już dostępne do tego auta to by było zajefajnie :)
  • VW Passat 1.9 TDI Variant '98 110@140KM | miasto 6,8/5,9 trasa
  • Fiat Bravo GT 1.9 JTD '98 105KM | miasto 7,9/6,7 trasa
  • Adoptowana Mazda 323 Cupe 1.4i '95 73@73(-LPG) KM
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 cze 2009, 16:15
Posty: 4
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 323c 1.4 '95

Postprzez DISItune » 15 paź 2009, 11:00

FMOne napisał(a):PYTANIE : jaki typ instalacji musi być montowany do tego auta ?? czy to już musi być ta instalacja 5 generacji (czy którejś tam generacji) z sekwencyjnym wtryskiem gazu w fazie ciekłej ?? bo one są po ok 4000-6000zł


z tego co wiem to własnie taka

Z tego co wiem BRC już miało wprowadzać instalację do tego silnika ale coś nie szło w testach i wprowadzenie zostało odłożone, a to niezbyt dobrze wróży. Ale coś już montują jak widać w postach więc inne firmy już mają albo testują na klientach, co też jest możliwe :|
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Globy » 15 paź 2009, 11:17

Prosiłem, by ten temat nie przekształcał się w dyskusję o sensie zakładania LPG. Pożądane są tylko informacje techniczne, reszta będzie usuwana. Do poruszania takich tematów są inne miejsca na forum.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez rav3nlord » 16 paź 2009, 14:10

wracając do autora wątku który założył fantastyczną (w jego odczuciu) instalację LPG w jego CX-7 i tylko po to zarejestrował sie na tym forum aby nas o tym poinformować.
pytanie: dlaczego kilkanaście dni po tej eksplozji zadowolenia jego samochód znalazł się na otomoto i allegro. czyzby instalacja nie była taką rewelacyjną?
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2008, 20:30
Posty: 33
Auto: Volvo S60/ 6 /Kawasaki ninja

Postprzez jancio68 » 16 paź 2009, 15:28

Zabrakło już chyba kontrolek do wyświetlenia na zegarach. W nocy wnętrze mogło wyglądać jak choinka bożonarodzeniowa. <lol>
Cx-7, 2.3 MZR Disi Turbo – 260KM Zoom-Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2008, 17:34
Posty: 264
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 Expression

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG