Witam, od początku praktycznie zamontowania instalacji LPG w mojej madzi 5(2.0 b) świeci się kontrolka check engine. Jako że nie był to mój samochód ani nie miałem nawet prawa jazdy to za bardzo mnie to nie interesowało, ale rok temu przejąłem ją, chcę dopicować i sprzedać. Ale do rzeczy, na początku myślałem że dziad się świeci od zaworków EGR które były podmienione na jakieś z audi i nissana, wszystko zrobiłem na oryginał i check dalej się świecił, dziś jak jechałem do pracy padł mi jeden wtrysk gazu, wszedłem w obd, wyczyściłem błędy (pojawił się misfire) i auto śmiga jak ta lala, check się nie świeci. Na gazie oczywiście błąd P2010 Mazda Intake Manifold valve solenoid Circuit High (Bank 1) konkretniej coś takiego. No i teraz pytanie czy gdzieś się robi po prostu zwarcie czy gaz jest podłączony w jakiś nieodpowiedni sposób? Instalacja to Lovato smart z wtryskiwaczami ep2. Dodaję że szukałem wątków na forum ale nie było nigdzie nic takiego, bardzo byłbym wdzięczny za choćby próbę pomocy
Dopisano 2 wrz 2022, 16:45:
A no i na benzynie chodzi miodzio
Kontrolka check engine z błędem p2010 przy działaniu na LPG
Strona 1 z 1
gt10r5 napisał(a):Wygląda na raczej solenoid do wymiany.
I dlatego na benzynie nie ma błędu a na gazie jest? To robi jakąś różnicę?
Dopisano 2 wrz 2022, 20:56:
Szybka aktualizacja, po odpaleniu na benzynie błąd się pojawił jako "pending" nie zapalił się check
- Od: 3 lip 2022, 11:10
- Posty: 4
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna+LPG 2005
Lovato smart
gt10r5 napisał(a):Wygląda na raczej solenoid do wymiany.
A właśnie może to być też sonda? Skoro bank 1 to tak strzelam że to też może być to
- Od: 3 lip 2022, 11:10
- Posty: 4
- Auto: Mazda 5 2.0 benzyna+LPG 2005
Lovato smart
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości