Koszt wymiany sprzęgła

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Dan B-B » 10 gru 2010, 23:40

Problem z silnikiem ,a sprzęgło czasami przy ruszaniu szarpało ale jak to mi w serwisie kiedyś wytłumaczyli ''że taka charakterystyka sportowych sprzęgieł Mazdy'',chociaż jeżdziłem 911 GT2 które jest jeszcze bardziej sportowe ale takich objawów nie miało. Auto po awarii silnika z holowali do serwisu na naprawę silnika a póżniej się dowiedziałem że tak sami od siebie wymienią mi całe sprzęgło i z uwagi na to iż jeżdzę bardzo dynamicznie Mazda polska zaoferowała mi wymianę na wzmocnione sprzęgło na które trochę musiałem poczekać.Z tarczami hamulcowymi też jest jakiś postęp w rozwiązaniu problemu ,ale szczegóły napiszę jak będę miał konkretną informację kiedy będzie można się spodziewać nowych tarcz z Mazdy Polska
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2010, 01:53
Posty: 50
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda CX 7 Sport EU
Nissan Juke 1,6 Turbo

Postprzez Mike54 » 5 sty 2011, 19:16

Po rozmowie z serwisem dowiedziałem się to czego można było się spodziewać.
Potwierdzili, że są mocniejsze tarcze do CX-7 ale o wymianie tak po prostu nie ma mowy.
Jeżeli natomiast coś by się działo (nie wiem co – awaria?) to jak zrozumiałem można pomyśleć o wymianie na gwarancji. Ale jak dla mnie z faktu, że robią mocniejsze sprzęgła wynika to, że wiedzą, że te są po prostu za słabe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2006, 00:04
Posty: 145 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: skradziona Mazda CX-7 2.3 Sport '10
ex. Mazda RX-8 Rev. 170

Postprzez wójt » 27 kwi 2015, 10:06

A tak w kwestii wymiany sprzęgła. Czy ktoś w okolicach Lublina, ewentualnie Rzeszowa wymieniał już sprzęgło w swoim CX7 i mógłby polecić jakiegoś mechanika co solidnie by się zabrał za to sprzęgło? U mnie zaczęło się ślizgać, i pasowało by do niego zajrzeć puki się całkiem nie rozpadło :/
wójt
 

Postprzez deeceee » 5 maja 2015, 23:36

Jeśli jeszcze nie wymieniłeś, to od razu nastaw się na wymianę dwumasy. Jestem świeżo po wymianie. Jedyne objawy jakie miałem to śliganie na wyższych biegach. Po rozebraniu tarcza sprzęgła miała grubość płyty CD a nity wyżłobiły rowki w kole zamachowym, które swobodnie majtało się prawo/lewo i przód/tył.
W sumie nic skomplikowanego, więc dobry mechanik powinien sobie poradzić. W sumie trwało 3 dni (nie licząc czasu czekania na dodatkową dwumasę). Najgorsze są dwie śruby od skrzyni od strony dyferencjału. Ale cienkimi przedłużkami i końcówką na 14 można je też wykręcić bez jego zdejmowania zdejmowania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2011, 13:15
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Auto: ER

Postprzez xinim » 10 lis 2016, 22:47

Witam

Jeśli zadałem pytanie w niewłaściwym miejscu to przepraszam i proszę o przeniesienie.
Mam ochotę zakupić właśnie ten model ale wszędzie w sieci straszą sprzęgłem:( Czy naprawdę jest takie do niczego i trzeba się z nim obchodzić jak z "jajkiem" ? Lubie dynamiczną jazdę i auto podoba mi się bardzo alee.... Proszę o szczere wypowiedzi:)

Pozdrawiam
xinim
 

Postprzez tomek670 » 11 lis 2016, 13:32

Ja nie narzekam, ponad 270kkm i nic nie dzieje się ze sprzęgłem, może to zależy od stylu jazdy ?

Ale ostatnio zdałem sobie sprawę że u mnie sprzęgło "bierze" w górnym zakresie skoku pedału. Czy to oznacza że kończy się sprzęgło?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 21:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez michal_r » 17 lis 2016, 12:38

to że bierze wysoko podobno wcale nie musi oznaczać że kończy się sprzęgło przynajmniej tak powiedział mi mechanik. U mnie odkąd kupiłem samochód cały czas brało wysoko. Teraz jednak zatarło się łożysko i szukam informacji o kosztach wymiany sprzęgła w zasadzie największym problemem jest podobno robocizna. Przebrnął już ktoś przez wymianę sprzęgła i podzieli się wrażeniami
michal_r
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9