Naped 4x4 na stałe i wysokie spalanie

Witam Kolegow. Jakis czas temu kupilem cx7 2.3T. Auto krajowe baz patentow, serwisowane i powinno byc wszystko ok. Przeraza mnie spalanie gdyz auto w miscie spokojnie osiaga 20/21l/100 przy normalnej jezdzie do 3000 obr a nawet robilem proby i redukowalem przy 2000 na 5/6 bieg.
Bedac u wulkanizatora gdy zmienialem opony na zimowe auto stalo na podnośniku, chcialem sprawdzic jak dziala naped i okazalo sie ze jest spiety na stale-napedzane sa wszytkie kola. Czy to jest prawidlowe dzialanie?.
Kontrolka trakcji nie zapalala sie tak zeby zasymulowac zerwanie i dolaczenie napedu. Jedynka, spokojne ruszenie i dzialaja wszytskie kola. Kolega probowal zatrzymać tylne kola ale sa one napedzane. Czy to jest prawidlowe dzialanie? Ponoc dolacza przy zerwaniu. . W pewnym sensie wyjasnia wysokue spalanie, ale auto powinno chyba byc napedzane tylko przodem i spalanie winno byc na poziomi 16l. Prosze o pomoc.
Bedac u wulkanizatora gdy zmienialem opony na zimowe auto stalo na podnośniku, chcialem sprawdzic jak dziala naped i okazalo sie ze jest spiety na stale-napedzane sa wszytkie kola. Czy to jest prawidlowe dzialanie?.
Kontrolka trakcji nie zapalala sie tak zeby zasymulowac zerwanie i dolaczenie napedu. Jedynka, spokojne ruszenie i dzialaja wszytskie kola. Kolega probowal zatrzymać tylne kola ale sa one napedzane. Czy to jest prawidlowe dzialanie? Ponoc dolacza przy zerwaniu. . W pewnym sensie wyjasnia wysokue spalanie, ale auto powinno chyba byc napedzane tylko przodem i spalanie winno byc na poziomi 16l. Prosze o pomoc.