Strona 1 z 1

Regulacja kąta pochylenia tylnych kół

PostNapisane: 12 kwi 2015, 15:41
przez ebolla
Witam Wszystkich
Jestem posiadaczem mazdy cx 7 2008r 2.3 manual.
Dzisiaj podjechałem na stacje diagnostyczną sprawdzić zbieżność bo po wymianie na letnie oponki samochód pływa szczególnie na dołkach. Jak jest ładny prosty asfalt to niby jest ok ale od 120 km/h zaczyna telepać kierownicą. Diagnosta sprawdzi zawieszonko i niby wszystko ok ale kąty tylnych kół są na -1.25,-1.03. I teraz moje pytanie czy jest jakaś regulacja. Pan stwierdził ze nic takiego nie ma. Ewentualnie może ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca z Lublina.

Pozdrawiam

Re: Regulacja kąta pochylenia tylnych kół

PostNapisane: 5 maja 2015, 23:51
przez deeceee
Kierownicą telepie z powodu znieksztacłonych tarcz, które powinny być w tym modelu wentylowane (z powodu dużych zmian temperatur szybko się odkształcają i w efekcie wibrują). Kąta pochyleń kół faktycznie nie ma. Z tyłu na belce są tylko śruby regulujące zbieżność. Jeśli masz koła jak X5, tj: /---\ to sprawdziłbym wszystkie silentbloki wahaczy górnych i dolnych oraz łączniki stablizatora. W dużej mierze one odpowiadają za pochylenia kół.

Re: Regulacja kąta pochylenia tylnych kół

PostNapisane: 17 lut 2019, 23:27
przez domino.pl
Podpinam się.
A gdyby chcieć obniżyć całe auto -35mm?
Czy na tył dostępne są cambery? <co?>
Co z przodem? <co?>

Re: Regulacja kąta pochylenia tylnych kół

PostNapisane: 18 lut 2019, 08:58
przez tomek670
ale kąty tylnych kół są na -1.25,-1.03
to są prawidłowe wartości. Gdybyś miał uszkodzone silenblocki to by wyszło na szarpakach. Poza tym jeśli masz telepanie kierownica to szukałbym z przodu.
domino.pl – tego szukasz?
https://www.ebay.com/itm/Megan-Rear-Camber-Arms-Fits-Mazda-CX-7-07-12-SUV-MRS-MZ-1510-2pcs/131494991823?fits=Model%3ACX-7%7CMake%3AMazda&epid=1756700684&hash=item1e9db657cf:g:Ra8AAOSwymxVOeM2

PostNapisane: 18 lut 2019, 16:59
przez domino.pl


być może tak. tylko to jest 2 sztuki na tył?
a co z przodem?

nie wiem nie znam się.

PostNapisane: 20 gru 2019, 21:35
przez boleknalolka
Przecież od dawna wiadomo że jak kierownicą telepie powyżej 100 km/h to problem jest w kołach i ich złym wyważeniu.