Jaki olej do reduktora
Drugi problem jaki mam to z reduktorem -huczy miedzy 80 a 120km/h -chce wymienić w nim olej -lecz nie moge nigdzie znaleźć jaki powinienem zalać. Z góry dziękuje za pomoc i życze miłego wieczoru

Lukasina napisał(a):Drugi problem jaki mam to z reduktorem -huczy miedzy 80 a 120km/h -chce wymienić w nim olej -lecz nie moge nigdzie znaleźć jaki powinienem zalać. Z góry dziękuje za pomoc i życze miłego wieczoru
Cichyq napisał(a):Lukasina napisał(a):Drugi problem jaki mam to z reduktorem -huczy miedzy 80 a 120km/h -chce wymienić w nim olej -lecz nie moge nigdzie znaleźć jaki powinienem zalać. Z góry dziękuje za pomoc i życze miłego wieczoru
Może dlatego nie możesz znaleźć, bo CX7 nie ma reduktora
Bo właśnie w ASO Mazda dostałem informację od pracownika serwisu, że przy przebiegu ok 180 000km wymienia się olej, w REDUKTORZE, z tyłu.Cichyq napisał(a):Z tyłu jest mechanizm różnicowy ze sprzęgłem Haldex.
Cichyq napisał(a):Zmień serwis...
Napisz mi proszę gdzie masz to w CX7 ?
http://allegro.pl/dyfer-reduktor-mazda- ... 27085.html
. W instrukcji obsługi pojazdu Mazda CX7
jest napisane że należny ten olej wymieniać co 60 000 km.
wątek viewtopic.php?f=509&t=184728 ) czyli sprzęgło załączające mechanizm i tylny most różnicowy wraz z półosiami – łatwiej było przełożyć całość niż rozkręcać cały układ. Po naprawie zostały mi części. Działają idealnie, mają przebieg dokładnie 49 000 kilometrów, zostały przepłukane nowym olejem i wszystko zawinięte szczelnie w folię, żeby nie parowało. Osobno mam półosie i cały tylny most składający się z dwóch części – gdyby ktoś był zainteresowany mogę sprzedać, cały układ tylny w atrakcyjnej cenie (zalega mi na regale, a komuś może się przydać) i dorzucam gwarancją rozruchową na 30 dni i eksploatacyjną na 60 dni + olej do całego mechanizmu i przekładni różnicowej tylnej. 
