Badania techniczne, a napęd AWD

Witam Szanownych Kolegów Forumowiczów,
Od pół roku jestem szczęśliwym (czasem mniej, czasem bardziej) posiadaczem CX-7, zostało mi jeszcze pół roku do badań technicznych. Od jakiegoś czasu w zwiazku z tym nurtuje mnie kwestia sprawdzania hamulców na stacji diagnostycznej. Zastanawiam się, czy wjazd na rolki jedną osią i kręcenie nią z zewnątrz, z drugą osią nieruchomą nie uszkodzi napędu AWD. Wiem, że w CX-ie napęd na tylną oś jest dołączany w zależności od potrzeb i nie jest stały, ale czy takie działanie nie ogłupi komptera, który odczytując różnicę prędkości osi, nie dołączy wtedy właśnie tyłu? W instrukcji nie jest to określone, natomiast jest jasno zabronione holowanie z jedną osią uniesioną – stąd moje rozterki. Proszę, powiedzcie jak to ugyżć.
Od pół roku jestem szczęśliwym (czasem mniej, czasem bardziej) posiadaczem CX-7, zostało mi jeszcze pół roku do badań technicznych. Od jakiegoś czasu w zwiazku z tym nurtuje mnie kwestia sprawdzania hamulców na stacji diagnostycznej. Zastanawiam się, czy wjazd na rolki jedną osią i kręcenie nią z zewnątrz, z drugą osią nieruchomą nie uszkodzi napędu AWD. Wiem, że w CX-ie napęd na tylną oś jest dołączany w zależności od potrzeb i nie jest stały, ale czy takie działanie nie ogłupi komptera, który odczytując różnicę prędkości osi, nie dołączy wtedy właśnie tyłu? W instrukcji nie jest to określone, natomiast jest jasno zabronione holowanie z jedną osią uniesioną – stąd moje rozterki. Proszę, powiedzcie jak to ugyżć.