misiekwaw napisał(a):powiem tylko LOL
nie wiesz co piszesz, ale każdy może wyrażać swoją opinię
Nie do konca jetem pewien kto nie wie : )
Trakcja to nie to, ze samochod rusza na slizgiej nawierzchni tylko to, jak na niej jezdzi.
Testowalem to na zalodzonej zakopiance ... tam gdzies w polowie sa takie dwupamowe S-y ... jechalem z 40 bo byl lod ... najpierw zaczely buksowac przednie kola, auto bylo podsterowne a po dodaniu gazu dolaczyl sie tyl i zaczelo tyl wynosic – stalo sie nadsterowne.
Dosyc zaskakujace to bylo ...
To jest trakcja ?
A generalnie twoj post nie byl zbyt konstruktywny : )
Pawko_6 napisał(a):W Cx-e dołączenie tylnego napędu jest uzależnione nie tylko od poślizgu przednich kół, ale między innymi od załączonego biegu, przenoszonego momentu i działania układu stabilizacji toru jazdy. Na 99% na pierwszym biegu tył jest spięty na stałe, obserwowaliśmy to na lodzie.
Czy to gdzies jest udokumentowane ?
Troche mnie przeraza fakt, ze auto probuje byc bardziej inteligentne niz ja : )
BTW ... troche mamy odmienne doswiadczenia .... u mnie wyraznie na jedynce podczas ruszania i natychmiat potem skrecie na sniegu najpierw zaczyna buksowac przod potem tyl – i to jest dosyc zaskakujace gdy tyl po chwili wyjezdza.
Pozdrawiam
Witek