Mike54 napisał(a):Też mam problem z hamulcami. Mazda twierdzi, że aktualnie montowane zestawy są już odporne na stare problemy, ale to chyba nie do końca prawda. Mam rocznik 2010 i od czasu do czasu zaczyna mi trząść kierownicą i to dość mocno (15k przebiegu).
Teraz pytanie – czy jak są tarcze zwichrowane, to nie powinno trząść przy każdym hamowaniu?Czy możliwe, żeby telepało sporadycznie, jak to ma miejsce u mnie? Objawy mam przy hamowaniu z 40 i 140.
W serwisie powiedzieli, ze tarcze minimalnie biją, ale żebym dojeździł te klocki co mam, potem mogą przetoczyć. Nie chce się bawić w takie łatanie. Już chciałem kupić nowe tarcze i klocki – chyba EBC – ciekawy jestem czy da się kupić tarcze Ultimax + czerwone klocki do tego modelu. Mam ciężką nogę i w serwisie stwierdzili, że klocki i tarcze mam "przypieczone", więc nie chce fabrycznych – poza tym i tak na razie nie chcieli wymienić nic na gwarancji. Teraz się zastanawiam, czy to nie będą wywalone pieniądze, bo może bicie jest spowodowane czymś innym?
Witajcie!
Myślę, że mogę zareklamować swój zestaw tarcz i klocków, który zakładałem przed wakacjami (miałem zwichrowane tarcze, a tych badziewiastych mazdy nawet nie myślałem zakładać) i przejechałem na nim jakieś 5tys. km, w tym na autostradach w Niemczech, Belgii, Francji i sprawuje się całkiem nieźle:
tarcze – SP Performance Drilled Slotted SF26-460 – 570zł x2
klocki – Hawk Performance HPS HB656F.684 – 285zł.