Zacinająca się zmieniarka / Podłączenie BT / Niedziałająca karta

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Damiano_29 » 6 gru 2019, 21:04

Witam wszystkich
Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem cx7 z 2007r 2.3T w gazie samochód ogólnie jest mega dla wszystkich lecz ciężko mi się do niego przekonać mam kilka rzeczy których nie potrafię zrozumieć – jestem laikiem motoryzacji – ale jeśli coś "puka, stuka" muszę to mieć zrobione – dlatego bardzo proszę o pomoc i wyrozumialosc:) czytałem posty zamieszczone na forum lecz albo nie mogę czegoś znaleźć albo ktoś ma podobny problem ale tylko podobny do mojego. Do rzeczy:
1) radio – fabryczne miałem uszkodzona zmieniarka ktoś. Próbował wyciągać chyba srubokretem plyty <glupek2> znalazłem uzywke, wymieniłem i działało działało.... Na chwilę. Następnego dnia odpalam auto płyta zaczęła dzialac po czym chwilę później przestała. No disc a płyta w środku jaki może być powód?czy mogę to jakoś sam naprawić czy muszę szukać fachowca?
2) bluetooth – wydaje mi się że jest a w zasadzie chyba jest mikrofon taki mały doczepiany obok lusterka ale w menu nie ma. Żadnych opcji jak w. Instrukcji – dodam że jak wyciągnąłem radio są jakby dolutowane. Do dużej kostki 2kabelki, jeden jest podobny do kabla od anteny ale jest zaizolowany drugi zwykły jak reszta w kostce też zaizolowany... Czy jest mozliwe że ktoś go wymontowal nie wiem głośno myślę?
3)kluczyk tzn karta nie działa byłem w mazdzie powiedzieli mi że kluczyk ma inny odcień jak sama karta i oni by wymienili na nową (1200zl)ale nie dają gwarancji że będzie działać Otwieram i Odpalam go za pomocą kluczyka dorobionego przez handlarza.karta ani guziki przy klamkach nie dzialaja jak nacisne na karcie wykrzyknik mruga czasami czerwona dioda. Nie wiem czy działa alarm. Szczerze trochę mnie to irytuje żeby w dzisiejszych czasach otwierać auto z kluczyka.
To narazie tyle.