czesc
Ja mam US, nic nie przrabialem, światla są asymetryczne i to widac golym okiem,
2 razy zwinela mnie Policja w sumie kapnęli sie po zółtych postojówkach z przodu..
Ale tlumaczylem ze auto mam zarejestrowane i mnie puscili.
Tak, ze nie przerabiam nic
Pozdrawiam
Przeróbka reflektorów i świateł pozycyjnych [US]
1, 2
ckamel, możesz podać dokładne namiary gdzie przerobili ci światełka, dzieki.
ckamel napisał(a):Mam wersję GT. Ingerencja w klosz jest minimalna. Z przodu został upiłowany górny fragment pomarańczowego plastiku kierunkowskazów – ok 2cm, i w to miejsce włożona została żarówwczka. Kierunki palą się tylko po włączeniu kierunkowskazów. Jeśli chodzi o tył, to przeciwmgielne zostało włożone w klosz w jakąś jego wolną przestrzeń. Z zewnątrz nic nie widać. Robiłem to w Warszawie, na ulicy Targowej.
Kam
- Od: 8 kwi 2010, 21:37
- Posty: 10
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-7 2007 US
Był...bo..ukradli.. :–(
podajcie prosze dokladny adres i nr telefonu do zakladu w warszawie ul targowa w sprawie przerobki swiatel dzieki
-
leszek13
Jeżeli chcecie dobrego speca od świateł ,elektroniki i elektryki mogę dać namiar.Warsztat od czasów prehistorycznych zajmuje się A-specami.Ul.Bitwy Warszawskiej1920 r. nr.11 tel22 824 39 03 ''Mark-Auto''
-
Arkadius 73
Ja odpukać od ponad trzech lat nie miałem żadnego problemu z pomarańczowymi postojówkami ze strony policji ale zamierzam się tym zająć w końcu. Nie chce jednak przerabiać nic w lampach a dać jakieś ładne ledy na kratkę koło halogenu w charakterze postojówek.
- Od: 10 lis 2010, 20:33
- Posty: 30
- Auto: CX-7 2,3TURBO AT
witam. Trochę odgrzebuję temat ale przeglądając aukcje USA natrafiłem na coś interesującego. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/White-Amber-Switchback-Dual-Color-1157-SMD-LED-Lights-/380241188385?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5888241621#ht_1474wt_1165. Jako że jestem posiadaczem wersji US-spec i nie przerabiałem dotychczas postojówek zalicytowałem w te żarówki. Jest to tańsza alternatywa przerabiania całych kloszy bądź kupna na allegro super hiper wypasionych ledów za 90PLN szt(nota bene niemalże identycznych). Tutaj mamy 2szt za 13$ + 4$ wysyłka do Polski (co prawda sprzedawca z Hong Kongu, ale co w dzisiejszych czasach nie jest z tamtych stron). Jak dojdą to zdam relację z wyglądu.
- Od: 12 mar 2010, 12:35
- Posty: 11
Witam
Ostrzegam przed przeróbką w serwisie na puławskiej w warszawie.
Osły źle zamontowały żarówki postojowe w reflektorach i te wytopiły w nich dziury od spodu.
Niestety zauważyłem to po ponad roku od usługi.
Pozdrawiam
LLUU
Ostrzegam przed przeróbką w serwisie na puławskiej w warszawie.
Osły źle zamontowały żarówki postojowe w reflektorach i te wytopiły w nich dziury od spodu.
Niestety zauważyłem to po ponad roku od usługi.
Pozdrawiam
LLUU
Witam szanowne grono,
Niedawno nabyłem CX-7 w wersji USA (2008 r. chyba przedliftowa) i zastanawiam się nad zakupem reflektorów przednich z wersji europejskiej.
Pytanie: czy ich zakup i montaż wiąże się z koniecznością przerabiania czegoś w instalacji elektrycznej / przełącznikach czy wystarczy je założyć i podłączyć?
Czy ktoś niedawno montował tylne światło przeciwmgielne w okolicach dolnego albo górnego śląska lub pomorza albo dorabiał kierunkowskazy do lusterek i mógłby polecić rozsądny warsztat?
pozdrawiam serdecznie
deV
Niedawno nabyłem CX-7 w wersji USA (2008 r. chyba przedliftowa) i zastanawiam się nad zakupem reflektorów przednich z wersji europejskiej.
Pytanie: czy ich zakup i montaż wiąże się z koniecznością przerabiania czegoś w instalacji elektrycznej / przełącznikach czy wystarczy je założyć i podłączyć?
Czy ktoś niedawno montował tylne światło przeciwmgielne w okolicach dolnego albo górnego śląska lub pomorza albo dorabiał kierunkowskazy do lusterek i mógłby polecić rozsądny warsztat?
pozdrawiam serdecznie
deV
-
deV
Witam
co do świateł przednich też mam wersję US i się zastanawiam czy się bawić w przekładki europejskie, bo jak rozumiem w grę wchodzi przekładka na zwykłe żarówki H7 z ksenonów, bo przekładka na ksenony EU wiąże się z poziomowaniem i spryskiwaczami, a to już nie tylko przełożenie kloszy.
Światła US są asymetryczne czyli spełniają normy EU, jedyny problem brak spryskiwaczy.
Co do kierunków bez zbędnego rzeźbienia można temat załatwić specjalnymi żarówkami DUAL dwukolorowymi biało-pomarańczowymi. Żarówki są diodowe i składają się częściowo z ledów białych i częściowo pomarańczowych. Pasują do standardowego gniazda hamerykańskiej żarówki pomarańczowej która robi jednocześnie za kierunek i za pozycyjne. Ledówki działają w ten sposób, iż w momencie używania kierunku zapalają się dodatkowe pomarańczowe diody obok palących się białych co robią za postojowe i się palą cały czas. Rozwiązanie się sprawdza, dodatkowo trzeba kupić rezystor który wpina się na złączki na kable do żarówek z uwagi na niski pobór mocy przez ledy i zbyt szybkie miganie kierunku (efekt przepalonych).
Co do tylnego przeciwmgielnego od pewnego czasu przymierzam się do załatwienia sprawy, więc można faktycznie w tylne lewe wsteczne, ale nie spełnia to do końca wymogów rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, chodzi o odległość od światła stopu. Ja prawdopodobnie kupie oryginalne lampy w zderzak dwie sztuki i wytnę otwory i je zamontuje w zderzaku jak w oryginale.
pozdrawiam
co do świateł przednich też mam wersję US i się zastanawiam czy się bawić w przekładki europejskie, bo jak rozumiem w grę wchodzi przekładka na zwykłe żarówki H7 z ksenonów, bo przekładka na ksenony EU wiąże się z poziomowaniem i spryskiwaczami, a to już nie tylko przełożenie kloszy.
Światła US są asymetryczne czyli spełniają normy EU, jedyny problem brak spryskiwaczy.
Co do kierunków bez zbędnego rzeźbienia można temat załatwić specjalnymi żarówkami DUAL dwukolorowymi biało-pomarańczowymi. Żarówki są diodowe i składają się częściowo z ledów białych i częściowo pomarańczowych. Pasują do standardowego gniazda hamerykańskiej żarówki pomarańczowej która robi jednocześnie za kierunek i za pozycyjne. Ledówki działają w ten sposób, iż w momencie używania kierunku zapalają się dodatkowe pomarańczowe diody obok palących się białych co robią za postojowe i się palą cały czas. Rozwiązanie się sprawdza, dodatkowo trzeba kupić rezystor który wpina się na złączki na kable do żarówek z uwagi na niski pobór mocy przez ledy i zbyt szybkie miganie kierunku (efekt przepalonych).
Co do tylnego przeciwmgielnego od pewnego czasu przymierzam się do załatwienia sprawy, więc można faktycznie w tylne lewe wsteczne, ale nie spełnia to do końca wymogów rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, chodzi o odległość od światła stopu. Ja prawdopodobnie kupie oryginalne lampy w zderzak dwie sztuki i wytnę otwory i je zamontuje w zderzaku jak w oryginale.
pozdrawiam
- Od: 26 sie 2014, 09:47
- Posty: 8
- Auto: Mazda CX7 2007 r. US
Cześć,
mam taki problem: zamierzam sprzedać moją cx7 wersja USA, ale w dniu w którym chciałem ja wystawić, zatrzymał mnie gorliwy policjant i zabrał dowód za oświetlenie niezgodne z normami EU (wcześniej żaden się nie przyczepił przez 2 lata...). Czy ktoś może to przerabiał i jest w stanie doradzić jak to zrobić? Chodzi o zmianę pozycyjnych przednich na białe zamiast żółtych i dołożenie przeciwmgielnych tylnych. Czy myślicie ze standardowy elektryk samochodowy to ogarnie? Będę bardzo wdzięczny za pomoc, samochód chce sprzedać jak najszybciej i koniecznie muszę to możliwie sprawnie załatwić...
Pozdrawiam
Jacek
mam taki problem: zamierzam sprzedać moją cx7 wersja USA, ale w dniu w którym chciałem ja wystawić, zatrzymał mnie gorliwy policjant i zabrał dowód za oświetlenie niezgodne z normami EU (wcześniej żaden się nie przyczepił przez 2 lata...). Czy ktoś może to przerabiał i jest w stanie doradzić jak to zrobić? Chodzi o zmianę pozycyjnych przednich na białe zamiast żółtych i dołożenie przeciwmgielnych tylnych. Czy myślicie ze standardowy elektryk samochodowy to ogarnie? Będę bardzo wdzięczny za pomoc, samochód chce sprzedać jak najszybciej i koniecznie muszę to możliwie sprawnie załatwić...
Pozdrawiam
Jacek
- Od: 6 lis 2014, 22:25
- Posty: 5
Ja myślę o czymś takim w z przodu
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=61 ... ule_id=201
A z tyłu zrobienie przeciwmgielnego. Czy te lampki co są w zderzaku tylnym są tylko odblaskowe czy da sie tam żarówkę wsadzić??

A z tyłu zrobienie przeciwmgielnego. Czy te lampki co są w zderzaku tylnym są tylko odblaskowe czy da sie tam żarówkę wsadzić??
Niestety te żarówki dual color nie zdają egzaminu.
Sama pozycja świeci super. Sam migacz też ujdzie. Ale jak jest włączona pozycja i włącza sie migacz to jest do bani białe światło jest na tyle silne ze zagłusza to żółte na tyle że nie wygląda to dobrze.
Tak więc nie tędy droga.
Sama pozycja świeci super. Sam migacz też ujdzie. Ale jak jest włączona pozycja i włącza sie migacz to jest do bani białe światło jest na tyle silne ze zagłusza to żółte na tyle że nie wygląda to dobrze.
Tak więc nie tędy droga.
W tej chwili z DUAL nie jest tak źle pojawiły się mocniejsze podwójne CREE i nie ma tragedii.
Jest jeszcze jedno rozwiązanie, które może nie do końca jest ok, ale... są DUAL które nie dołączają do pozycji palącej się kierunku, ale w momencie kiedy zapala się kierunek GASZĄ POZYCJĘ.
Wtedy miga tylko kierunek.
Poza tym, w chwili obecnej to i tak jedyne rozwiązania które są najmniej inwazyjne i bez zbędnego drutowania.
Jest jeszcze jedno rozwiązanie, które może nie do końca jest ok, ale... są DUAL które nie dołączają do pozycji palącej się kierunku, ale w momencie kiedy zapala się kierunek GASZĄ POZYCJĘ.
Wtedy miga tylko kierunek.
Poza tym, w chwili obecnej to i tak jedyne rozwiązania które są najmniej inwazyjne i bez zbędnego drutowania.
- Od: 26 sie 2014, 09:47
- Posty: 8
- Auto: Mazda CX7 2007 r. US
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60