Wymiana żarówek świateł mijania i postojowych CX-7 FL
Strona 1 z 1
Mam pytanie, czy ktoś wymieniał samodzielnie żarówkę świateł mijania( krótkich)? Czy jest konieczne zdejmowanie nadkola jak pokazuje instrukcja? Jaka żarówka jest w krótkich( nie mam xenonów) w CX-7
Ostatnio edytowano 10 maja 2014, 23:20 przez Josh, łącznie edytowano 5 razy
Powód: Porządki
Powód: Porządki
- Od: 8 lip 2009, 22:17
- Posty: 35
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda CX-7
ale w jakim aucie?
No teraz wiadomo ze w CX-7,ale akurat z tym wozem nie mialem do czynienia, wiec nie pomoge.
No teraz wiadomo ze w CX-7,ale akurat z tym wozem nie mialem do czynienia, wiec nie pomoge.
-
Stivi
Wg instrukcji lepiej zdjąć część nadkoli ale długie można wymienić od strony maski. Jak masz wąskie ręce to może się udać. Zawsze można spróbować. Żarówkę masz H7 55W.andreon napisał(a):Mam pytanie, czy ktoś wymieniał samodzielnie żarówkę świateł mijania( krótkich)? Czy jest konieczne zdejmowanie nadkola jak pokazuje instrukcja? Jaka żarówka jest w krótkich( nie mam xenonów) w CX-7
Przerobiłem ten temat praktycznie. W trasie spaliła mi się właśnie taka żarówka i od góry próbowałem wymienić, zajęło mi to 2 godziny. Połączone to było z demontażem skrzynki z bezpiecznikami, filtrem powietrza i odkręcaniem lampy. Efekt był taki, że dwa dni później na stacji diagnostycznej w maszynie do ustawiania świateł w ogóle nie było tego światła widać. Diagnosta nie miał innych klientów, więc na podnośniku zdemontował mi całe nadkole i wyciągnął założoną żarówkę. Była wpychana na siłę, wiec ją skrzywiłem i z tego powodu nie było widać światła na urządzeniu diagnostycznym. Musiałem zakupić kolejną żarówkę i ten diagnosta zamontował mi ją już prawidłowo. Operacja wymiany żarówki kosztowała mnie prawie 100 zł. Więc ci co pisali instrukcje mieli chyba rację, wskazując na konieczność demontażu nadkola. Wąskie dłonie to chyba tu jednak nie pomogą.
- Od: 17 wrz 2008, 21:48
- Posty: 5
- Skąd: Tarnów
- Auto: honda, Mazda CX-7
Witam
Żarówkę wymienili mi chłopcy z NorAuto na Ostrobramskiej w Warszawie, kosztowało to ok. 40 pln + żarówka. Raczej nie demontowali połowy samochodu, mówili że mają speca któremu żadna żarówka się nie oprze
. Najpierw sam próbowałem, zdjąłem pokrywę bezpieczników i namacałem żarówkę ale łapy miałem za grube.
Pozdrawiam.
Żarówkę wymienili mi chłopcy z NorAuto na Ostrobramskiej w Warszawie, kosztowało to ok. 40 pln + żarówka. Raczej nie demontowali połowy samochodu, mówili że mają speca któremu żadna żarówka się nie oprze
Pozdrawiam.
Witam, ostatnio bylem w serwisie (nie aso) – przy okazji poprosilem by wymieniono mi zarowke. Po tej wizycie mam wrazenie ze wymieniona zarowka jest skierowana bardziej 'w dol' od tej nie zmienianej... Prosze o opinie, czy jedyna mozliwoscia sprawdzenia czy zarowka jest dobrze umieszczona to odkrecanie nadkola i weryfikacja? Czy przy wymianie zarowki mozna cos w lampie spier...niczyc? Generalnie sam mam zamiar zmieniac zarowy od teraz... Odrazu z gory przepraszam za lamerstwo, ale jestem swiezakiem. (jeszcze kilkaset pytan i bedzie lepiej
)
Dzieki.
Dzieki.

- Od: 13 lut 2012, 21:07
- Posty: 23
- Auto: Aktualnie szukam Mazdy dla siebie.
Witam!
Wiem że temat był poruszany odnośnie świateł mijania lecz odnośnie żarówek postojowych nic nie znalazłem."Konia z rzędem temu",kto wie jak to cholerstwo można wymienić...Instrukcja mówi że od zewnątrz wykręca się śrubki i wychodzi caly zespół tzn.kierunek,pozycja i przciwmgielne-Nieprawda!Instrukcja dołączona do auta (Mazda kupiona w salonie w Polsce) jest od prawdopodobnie starszego modelu.Dzwoniłem do ASO-tam powiedzieli że niby od dołu odkręcamy przy nadkolach plastki lub ewentualnie nadkole-też nieprawda bo intercooler blokuje.Więc odkęciłem zderzak ale kable od czujników dystansu i od spryskiwaczy pozwoliły mi tylko na dojście rękami do tylnej części całego zespołu a tam wszytsko jest zasłonięte plastikami więc bez dalszej wiedzy oprócz dojścia do przeciwmgielnych nie dało się praktycznie dojść bez ryzyka uszkodzenia lub wyłamania czegość "po drodze" Wobec tego pytanie-jak wyciągnąć cały ten zespół albo jak pozbyć się tych zabezpieczających plastików od strony zewnętzrej tak aby mieć swobodny dostęp?
Dzięki za ewentualną odpowiedź-bardzo by mi pomogła!
Pozdrawiam
a_rekin
Wiem że temat był poruszany odnośnie świateł mijania lecz odnośnie żarówek postojowych nic nie znalazłem."Konia z rzędem temu",kto wie jak to cholerstwo można wymienić...Instrukcja mówi że od zewnątrz wykręca się śrubki i wychodzi caly zespół tzn.kierunek,pozycja i przciwmgielne-Nieprawda!Instrukcja dołączona do auta (Mazda kupiona w salonie w Polsce) jest od prawdopodobnie starszego modelu.Dzwoniłem do ASO-tam powiedzieli że niby od dołu odkręcamy przy nadkolach plastki lub ewentualnie nadkole-też nieprawda bo intercooler blokuje.Więc odkęciłem zderzak ale kable od czujników dystansu i od spryskiwaczy pozwoliły mi tylko na dojście rękami do tylnej części całego zespołu a tam wszytsko jest zasłonięte plastikami więc bez dalszej wiedzy oprócz dojścia do przeciwmgielnych nie dało się praktycznie dojść bez ryzyka uszkodzenia lub wyłamania czegość "po drodze" Wobec tego pytanie-jak wyciągnąć cały ten zespół albo jak pozbyć się tych zabezpieczających plastików od strony zewnętzrej tak aby mieć swobodny dostęp?
Dzięki za ewentualną odpowiedź-bardzo by mi pomogła!
Pozdrawiam
a_rekin
-
a_rekin
Temat warunkowo zostaje tydzień ,potem go połączę z innym na temat żarówek.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Mam CX-7 z 2010 roku.
Potwierdzam, wykręca się 2 lub 3 wkręty i cały zespół wychodzi.
Wszystko od zewnątrz
Nie trzeba przez nadkole
Dzisiaj się przyglądnę i postaram się wieczorem opisać dokładnie, bo nie chcę strzelać
Potwierdzam, wykręca się 2 lub 3 wkręty i cały zespół wychodzi.
Wszystko od zewnątrz
Nie trzeba przez nadkole
Dzisiaj się przyglądnę i postaram się wieczorem opisać dokładnie, bo nie chcę strzelać
Zgadza sie. Sprawdzałem dzisiaj. Dwie śruby i cała lampa wychodzi.
No niestety ale muszę się jutro kontynuować wymianę żarówek D2S mam nadzieje że tylko dwie, trzy śrubki i lampa wyjdzie, dzisiaj próbowałem zrobić to przez nadkole ale mam problem z włożeniem żarówki z powrotem do lampy
- Od: 26 gru 2011, 04:36
- Posty: 56
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda CX-7
2,3 DISI rok 2008
Cała wymiana to 5 minut
2 śrubki tak jak na zdjęciu pod tym kontem co pokazałem na foto
schodzi cała oprawa i wymieniamy
2 śrubki tak jak na zdjęciu pod tym kontem co pokazałem na foto
schodzi cała oprawa i wymieniamy
-
WRONGSOFT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9