Żeby do końca wybić Wam z głowy firmę z liczbą w tytule wklejam wykres porównawczy.
Seria czyli:
oryginalny program ECU
stożek+TIP
test pipe zamiast 2 kata
intercooler ETS zamiast serii
44t:
graty te same co w serii + ich program za 3 klocki
Po co przepłacać, skoro zmieniając TYLKO dolot i wywalając 2 katalizator macie to samo co po programie ?
Intercooler poprawia wydajność systemu, ale dużego wpływu na osiągi nie ma (montowany tak samo jak seria).
Sam program to też śmiech na sali. Podnieśli tylko doładowanie do 2,6bar na seryjnym turbo (wyrabia się do ca 1,6bar), mapy paliwa nie ruszone, blokady na biegach nie ruszone, zmienione lekko sterowanie przepustnicą. Dobrze, że jestem "normalnym użytkownikiem", a nie hardkorem bo już dawno bym wywalił motorownię w powietrze.
A tak wygląda to teraz po korektach Michała:
Cały czas jest "work in progress", ale teraz jest bezpieczniej. Auto jeździ "bezstukowo", turbina podaje tak jak powinna, zapłony są ustawione bezpiecznie, paliwo jest odpowiednio dawkowane. Po prostu jest to program pisany pod samochód, a nie "na żywioł". Na razie spędziliśmy 3 wieczory na testach i pewnie jeszcze troszkę pojeździmy.