Chiptuning silnika L3-VDT

Postprzez TuneFORCE » 23 lip 2011, 19:33

Samochód MUSI być strojony na hamowni i na bieżąco diagnozowany.
Te urządzenia(pomijam fakt że nie programują DENSO) są bez sensu bo po pierwsze nie są jakieś mega tanie, po drugie chyba lepiej zrobić moda na miejscu w PL, wystroić jak należy, shamować i mieć możliwość bezproblemowego kontaktu w razie gdyby coś było nie tak.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez leho » 25 lip 2011, 09:40

ja chce sprobowac zmiane programu po wakacjach, ostatecznie bede bede rozmawial ewentualnie z tuning44
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2011, 13:03
Posty: 59
Skąd: W-wa Mokotów
Auto: CX-7 EU DISI 2008r.

Postprzez PiTT » 26 lip 2011, 21:32

czekam na propozycje, oczywiście jestem chętny na "dobry" program ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 mar 2011, 22:45
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3 Sport

PostTen post został usunięty przez Josh 21 maja 2014, 19:30.
Powód: OT

Postprzez zyziek » 27 lip 2011, 13:28

zamiast programu moze turbinke nowa ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT- ... 4606wt_722

ktos chetny na zakup grupowy ?
Początkujący
 
Od: 13 lip 2009, 14:38
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Auto: CX-7 AWD
Infiniti Fx35

Postprzez DISItune » 27 lip 2011, 15:00

powodzenia z takim turbo bez programu hahaha
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez mchmielewski » 28 lip 2011, 21:24

A nie lepiej zacząć od zestawów CAI i BOV? Slyszałem że dają frajdę ostro słychać turbo jak w kosmodromie i poprawiają moc? są na sieci też instrukcje DIY dlatego uważam że na pewno będzie łatwiej.

Poza tym widziałem gdzieś instrukcje jak modować własnoręcznie mapy wtryskowe – stąd pytania do znawców czy zwykłym interfejsem OBDII ELM 327 z PCMSCAN dam radę podmienić mapę wtrysku?
Mariusz
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2010, 13:32
Posty: 50
Auto: Mazda CX-7 GT BlackPearl 2,3 DiSI AWD

Postprzez TuneFORCE » 29 lip 2011, 07:44

mchmielewski to nie jest osiołek 1.9TDI z 96r.... odpuść sobie temat no chyba że cie stać...

Takiego auta nie wolno modyfikować bez hamowni i diagnostyki a ty chcesz własnoręcznie mapy edytować...pomijam fakt że są może 4programatory na świecie którymi zaprogramujesz Denso i kosztują od 4,5tyś euro netto a górę.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez mchmielewski » 31 lip 2011, 01:49

Zgadzam się że to nie osiołek. ale ja tego nie chcę robić bez przygotowania i przemyślenia.
Poza tym uprzejmie pytałem jaka jest procedura z ciekawości. wiadomym jest że tuning44 nie bierze 4k za wgranie programu. Ale również nie wierzę żeby ta cała procedura była skomplikowana. Dzisiaj na necie poszukam wzmianek o urządzeniach i się zobaczy nie mniej jednak dokończę sprawę gotowych tablic wtrysków...
Po pierwsze szukając info na temat cx'a znalazłem w stanach forum zapaleńców którzy na własna rękę to robią i nie ukrywam że profesjonalnie – publikują pliki do wgrania plus charakterystykę tego co udało im się uzyskać.
2. Przy obecnej mojej wiedzy na temat CX-a to auto moim zdaniem jest za bardzo awaryjne by ładować się w tuning i dosypanie jeszcze problemów. Moja ma 17 000 mil i z ogólnego odbioru postów zaczynam bać się Turbo i rozrządu... bo niby to standardowy problem. Jestem ciekaw czy ktoś przebadał statystycznie pomyłkę Mazdy.
3. Największe problemy z wydajnością tego silnika związane są podobno ze skrzynią i rozumiem że w trybie Manualnym można lekko zwiększyć wydajność tego co Mazda oferuje.

A przy okazji pytanie nasze AWD to stały napęd ? czytam posty i już nie wiem czy go mam czy nie :) Ma ktoś bardziej szczegółowe info na temat rozkładu i czy działa AWD non stop czy sam komputer je włącza?


kmink na marginesie dodam że niektórzy posiadacze CXów są programistami :) Wnioskuje więc świadomość ingerencji jest a po tym co widziałem w PCMSCAN i na necie to operacja ma tylko jeden cienki punkt – testy po modyfikacji.
Mariusz
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2010, 13:32
Posty: 50
Auto: Mazda CX-7 GT BlackPearl 2,3 DiSI AWD

Postprzez trelek2 » 2 sie 2011, 00:09

Z tego co wiem, cx7 ma na nasęd dołączany tak jak haldex, który może maksymalnie dać 50%mocy na tył, ale działa tylko jak się jedzie do przodu. Większość czasu CX7 jeździ tylko ciągnąć przednią osią.
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 00:03
Posty: 19

Postprzez BEN » 2 sie 2011, 14:04

trelek2 napisał(a):Z tego co wiem, cx7 ma na nasęd dołączany tak jak haldex, który może maksymalnie dać 50%mocy na tył, ale działa tylko jak się jedzie do przodu. Większość czasu CX7 jeździ tylko ciągnąć przednią osią.


jesli nie wiesz na 100% to lepiej nie pisz bzdur
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2008, 12:10
Posty: 167
Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V

Postprzez TuneFORCE » 4 sie 2011, 00:38

Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez AACX-7 » 4 sie 2011, 16:36

A może coś takiego?
Optymistyczne wyniki i cena rozsądna.
http://cgi.ebay.de/CHIPTUNING-MAZDA-CX- ... 5d2e6e58fc
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2010, 11:52
Posty: 33
Skąd: Białystok
Auto: CX-7EU

Postprzez leho » 5 sie 2011, 10:00

srednio mi to wyglada...choc podaja, ze podbija moc do 312KM, ciekawe jak to wyliczyli, skoro wiekszosc CX-7 ma faktycznie ok 240KM zmierzone na hamowni..
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2011, 13:03
Posty: 59
Skąd: W-wa Mokotów
Auto: CX-7 EU DISI 2008r.

Postprzez DISItune » 5 sie 2011, 10:17

parametry jeżeli chodzi o moc są nierealne przy seryjnym IC, chyba że mierzone na świeżym powietrzu na 30 stopniowym mrozie hahaha

280KM i 450Nm to imho maks co można osiągnąć stosunkowo bezpiecznie samym programem w seryjnym aucie.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez TuneFORCE » 8 sie 2011, 15:27

AACX-7 napisał(a):A może coś takiego?
Optymistyczne wyniki i cena rozsądna.
http://cgi.ebay.de/CHIPTUNING-MAZDA-CX- ... 5d2e6e58fc


przecież chiptuning kosztuje w okolicach 2000zł, nie lepiej dopłacić i i mieć auto wystrojone na hamowni?
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez PiTT » 8 sie 2011, 15:46

no własnie koszt wystrojenia mpsa w mapteku to 4k – bez hamowni w cenie
w 44tuning to coś koło 2k
ja chwilowo chyba odpuszczam temat bo kupiłem sobie zabawkę w postaci saxo vts i zaczynam szykować na tor :)
poczekam chwilkę jak temat programów do mpsa będzie przetestowany przez więcej osób, niestety chwilowo nie jest to tak prosta decyzja jak z programem do vaga ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 mar 2011, 22:45
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3 Sport

Postprzez TuneFORCE » 8 sie 2011, 16:35

maptec to niejedyna firma która ogarnia mazdę ;)
Masters kasuje coś ok 2000zł, my 2000, 44tuning podobnie...wydaje mi sie że jest to rozsądna kwota za Denso, zwłaszcza że sprzęt do programowania jest bardzo drogi.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 23 lip 2005, 17:28
Posty: 104 (0/1)
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Gdańsk
Auto: Fajne ;–)

Postprzez PiTT » 8 sie 2011, 17:21

kmink napisał(a):maptec to niejedyna firma która ogarnia mazdę ;)
Masters kasuje coś ok 2000zł, my 2000, 44tuning podobnie...wydaje mi sie że jest to rozsądna kwota za Denso, zwłaszcza że sprzęt do programowania jest bardzo drogi.

jak pytałem się mastersa w maju to nie robili
może w dieslach jest mistrzem, ale program w golfie gti z dsg był daleki od ideału :/
dopiero inna firma napisała go jak należy
drugi raz bym się nie skusił :>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 mar 2011, 22:45
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3 Sport

Postprzez leho » 9 sie 2011, 10:56

nie wiem skad macie takie ceny ok 2 kpln? Masters robi tylko CX-7 diesle!!!
Jesli chodzi o program do benzyny to Tunning44 bierze 3,5 kpln, a maptek ok 8 kpln (ale z wymiana IC). Innych firm do benzyny nie znam.
Firma reprezentowana przez kmink, widze tez ma tylko diesle w ofercie, wiec nie mieszajmy ciezarowek z bolidami... <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2011, 13:03
Posty: 59
Skąd: W-wa Mokotów
Auto: CX-7 EU DISI 2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9