Korekty paliwowe, czasy wtrysków

Witam kolegów
Od jakiegoś czasu staram się dopieścić swoją instalację LPG
W związku z tym mam pytanie.
Moje korekty Krótkoterminowe na BP STFL wahają się przedziale -0,75 – +0,75 niby pięknie
lecz długoterminowe LTFT tu już jest średnio – 6,70 a nawet czasami do -12,70
słyszałem ze nasze mazdy moją oryginalnie korekty bogato.
Moje pytania:
1. czy ktoś z kolegów mógłby mi podać swoje korekty najlepiej ci którzy jeżdżą bez LPG
2. czy bezpieczne będzie zmiana korekty LTFT bliżej 0 na BP czy to nie zaszkodzi wtryskom.
3. czy korekty LTFT BP +LPG też tak ustawić na bogato jak na BP ( -6,70 : -12,70 ) , czy można LTFT ustawić tak na -1,5
ostatnie pytanie
co z czasami wtrysków jeżeli zimniejsze dawkę paliwa BP czasy wtrysków się skrócą ; co z wtryskami no i czy nie wzrośnie temperatura spalania w komorze spalania.
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu staram się dopieścić swoją instalację LPG
W związku z tym mam pytanie.
Moje korekty Krótkoterminowe na BP STFL wahają się przedziale -0,75 – +0,75 niby pięknie
lecz długoterminowe LTFT tu już jest średnio – 6,70 a nawet czasami do -12,70
słyszałem ze nasze mazdy moją oryginalnie korekty bogato.
Moje pytania:
1. czy ktoś z kolegów mógłby mi podać swoje korekty najlepiej ci którzy jeżdżą bez LPG
2. czy bezpieczne będzie zmiana korekty LTFT bliżej 0 na BP czy to nie zaszkodzi wtryskom.
3. czy korekty LTFT BP +LPG też tak ustawić na bogato jak na BP ( -6,70 : -12,70 ) , czy można LTFT ustawić tak na -1,5
ostatnie pytanie
co z czasami wtrysków jeżeli zimniejsze dawkę paliwa BP czasy wtrysków się skrócą ; co z wtryskami no i czy nie wzrośnie temperatura spalania w komorze spalania.
Pozdrawiam