Kontrolka awaryjnej pracy silnika
Strona 1 z 1
Witam.
Jak w temacie. Kontrolka silnika (ta pomarańczowa) świeci się non stop (oprócz dwóch-trzech dni po skasowaniu). Wymienione świece na nowe DENSO (w ten piątek), zamienione cewki z 3 cylindra na drugi. Błędy skasowane, przez piątek, sobotę i niedzielę nie świeciła się a dzisiaj rano po odpaleniu i około po 5 minutach czekania na syna aż zejdzie znowu się zaświeciła. Nie ma żadnych objawów (nie szarpie, nie przerywa, nie gaśnie). Jakieś pomysły?
Jak w temacie. Kontrolka silnika (ta pomarańczowa) świeci się non stop (oprócz dwóch-trzech dni po skasowaniu). Wymienione świece na nowe DENSO (w ten piątek), zamienione cewki z 3 cylindra na drugi. Błędy skasowane, przez piątek, sobotę i niedzielę nie świeciła się a dzisiaj rano po odpaleniu i około po 5 minutach czekania na syna aż zejdzie znowu się zaświeciła. Nie ma żadnych objawów (nie szarpie, nie przerywa, nie gaśnie). Jakieś pomysły?
Kod błędu to P0131. Skasowałem w poniedziałek i na razie nie wraca.
Panowie proszę o pomoc w załączniku co pokazuje komp po wykasowaniu błędu pojawia się znów po kilku h i oczywiście kontrolka check engine się zapala autko pracuje bez zarzutów żadnego szarpania czy spadku mocy...
- Od: 26 gru 2019, 11:47
- Posty: 1
- Auto: Mazda 6 2.0 benzyna 2006r. 147km
No właśnie u mnie jest to samo, mechanik tez mi powiedział że sonda lambda. Na razie zostawiłem, po Nowym Roku chyba wymienię ale na zamiennik. Nowa oryginalna kosztuje trochę drogo.
Dexur napisał(a):Sonda lambda strzeliła. Na allegro można kupić dobre zamiennik
I to z gotowa wtyczka.
Możesz podać jakiej firmy najlepiej kupić zamiennik żeby było dobrze.
Odgrzewam.
Czy ktoś z forum może sprawdzić za pomoca VIN jaka sonda lambda idzie do mojego auta (dwuwtyczkowa czy jednowtyczkowa)?
Czy ktoś z forum może sprawdzić za pomoca VIN jaka sonda lambda idzie do mojego auta (dwuwtyczkowa czy jednowtyczkowa)?
US
VIN: JM3ER293X70128882
VIN: JM3ER293X70128882
Hej,
Może to banał ale jak ja miałem chech komp wskazywał na sondę a okazało się że to bezpiecznik w skrzynce pod maską. Był to od bezpiecznik od komputera pokładowego. Nie pamiętam który ale 7,5A.
Weź multimetr i podprawdzaj każdy bez wyciągania ze skrzynki
Może to banał ale jak ja miałem chech komp wskazywał na sondę a okazało się że to bezpiecznik w skrzynce pod maską. Był to od bezpiecznik od komputera pokładowego. Nie pamiętam który ale 7,5A.
Weź multimetr i podprawdzaj każdy bez wyciągania ze skrzynki
- Od: 20 mar 2014, 12:17
- Posty: 23
- Auto: Mazda CX-7 2.3TURBO DISI
2008 ER
Zrobiłem pomiar pod obciążeniem (forscanem). Załączam zrzut. Może ktoś powie czy sonda dobrze pracuje czy nie? Jak trzeb to mam zapis całości.
https://zapodaj.net/cdb173f7351c6.jpg.html
https://zapodaj.net/cdb173f7351c6.jpg.html
Nikt nic nie pomoże?
Rok czasu się bujasz z problemem więc nie dziw się,że nikt nie spieszy z pomocą.
Co do podanego VIN,to niestety nie pomogę,żeby precyzyjnie podać jaka tam sonda siedzi u Ciebie.
Ale jak sięgam pamięcią to do wersji US (z wyjątkiem oczywiście tych dedykowanych na Caroline) szła zwykła szerokopasmowa taka jak w GG,GH czyli można użyć LZA-AU04 NTK.
Dopisano 01 wrz 2020 19:59:
Ten screen z FS oglądałem,ale dlaczego masz zdublowane odczyty ?
Poza tym A/F sensor stoi w miejscu.
Ja bym wymieniał bez namysłu.
Co do podanego VIN,to niestety nie pomogę,żeby precyzyjnie podać jaka tam sonda siedzi u Ciebie.
Ale jak sięgam pamięcią to do wersji US (z wyjątkiem oczywiście tych dedykowanych na Caroline) szła zwykła szerokopasmowa taka jak w GG,GH czyli można użyć LZA-AU04 NTK.
Dopisano 01 wrz 2020 19:59:
Ten screen z FS oglądałem,ale dlaczego masz zdublowane odczyty ?
Poza tym A/F sensor stoi w miejscu.
Ja bym wymieniał bez namysłu.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9