Strona 1 z 1

Uszkodzony blok, a wymiana

PostNapisane: 8 maja 2017, 14:19
przez warrior
Panowie opisuje sytuacje planuje kupic mazde cx7 2008 r 2.3 DOHC automat 4x4 produkcja w Japonii a sprowadzona 4 lata temu z Stanów ma dziure w bloku od strony chlodnicy ...niby jakis filtr jest pomiedzy silnikiem a chlodnica i to podczas jazdy pod wplywem cisnienia wyrwalo sie z bloku i zrobilo otwór...Lancuch nie zerwany czyli glowica bedzie ok...tylko czy takie cisnienie moglo cos wiecej spowodowac :( Kod silnika tych wersji to L3- VDT i czy bedzie pasowac blok o kodzie L3-K9 ( wolnossacy) czy splanuje sie z glowica od DOHC...Pytam bo az tak wtajemniczony nie jestem a auto jest warte kupna za te pieniazki i naprawic

Re: Uszkodzony blok cx7 a wymiana

PostNapisane: 12 maja 2017, 09:45
przez dextrosa06
Pomiedzy silnikiem a chlodnica jest obudowa filtra oleju ( w cx7 jest wklad filtra a nie puszka ) Raczej malo prawdopodobne zeby wytworzylo sie takie cisnienie ktore mogloby wyrwac ten element.
Dziura moze byc spowodowana peknieciem korbowodu a wowczas gora czyli glowica rowniez moze byc uszkodzona.
Jak za male pieniadze to mozna brac i wsadzic drugi silnik ( przed wlozeniem wymienic lancuch rozrzadu wraz z napinaczami i slizgami czyli caly komplet + wariator i ewentualnie regulator faz rozrzadu) Predzej czy pozniej i tak trzeba to wymienic takze lepiej to zrobic na wyciagnietym silniku.

Musisz sie liczyc z kosztami ok 10 tys zl za cala operacje