Uszkodzony blok, a wymiana

Postprzez warrior » 8 maja 2017, 14:19

Panowie opisuje sytuacje planuje kupic mazde cx7 2008 r 2.3 DOHC automat 4x4 produkcja w Japonii a sprowadzona 4 lata temu z Stanów ma dziure w bloku od strony chlodnicy ...niby jakis filtr jest pomiedzy silnikiem a chlodnica i to podczas jazdy pod wplywem cisnienia wyrwalo sie z bloku i zrobilo otwór...Lancuch nie zerwany czyli glowica bedzie ok...tylko czy takie cisnienie moglo cos wiecej spowodowac :( Kod silnika tych wersji to L3- VDT i czy bedzie pasowac blok o kodzie L3-K9 ( wolnossacy) czy splanuje sie z glowica od DOHC...Pytam bo az tak wtajemniczony nie jestem a auto jest warte kupna za te pieniazki i naprawic
warrior
 

Postprzez dextrosa06 » 12 maja 2017, 09:45

Pomiedzy silnikiem a chlodnica jest obudowa filtra oleju ( w cx7 jest wklad filtra a nie puszka ) Raczej malo prawdopodobne zeby wytworzylo sie takie cisnienie ktore mogloby wyrwac ten element.
Dziura moze byc spowodowana peknieciem korbowodu a wowczas gora czyli glowica rowniez moze byc uszkodzona.
Jak za male pieniadze to mozna brac i wsadzic drugi silnik ( przed wlozeniem wymienic lancuch rozrzadu wraz z napinaczami i slizgami czyli caly komplet + wariator i ewentualnie regulator faz rozrzadu) Predzej czy pozniej i tak trzeba to wymienic takze lepiej to zrobic na wyciagnietym silniku.

Musisz sie liczyc z kosztami ok 10 tys zl za cala operacje
Początkujący
 
Od: 12 maja 2017, 09:30
Posty: 21
Auto: Mazda CX7 2008 2.3 disi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderatorzy

Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9