Chłodnica do połowy ciepła
Witajcie.
Potrzebuje waszej pomocy merytorycznej. Posiadam CX7 z 2007 roku 191 KW wersja amerykanska. Ostatnio miałem przeboje i "skończyła mi sie chłodnica" wymieniłem ja na nowa i okazuje sie ze musze tez wymienić termostat, bo nie otwiera sie duży obieg. Przewód na dole jest cały czas zimny bez względu na to czy silnik jest rozgrzany czy tez nie. Obieg krotki załącza sie i górny przewód robi sie ciepły. Myślałem ze to termostat sie nie otwiera wiec wymieniłem na nowy i znowu zonk. Dalej to samo czyli obieg krotki działa a gdy auto sie rozgrzeje nawet do 106 stopni dolny przewód nadal zimny tak jakby nie załączal sie duży przepływ. Moze to byc czyjnik temperatury? Słyszałem ze moze on przekłamywać i podawać zła temperaturę? Macie jakieś pomysły na to zjawisko?
Pozdrawiam!!! I prosze o pomoc!!!
Potrzebuje waszej pomocy merytorycznej. Posiadam CX7 z 2007 roku 191 KW wersja amerykanska. Ostatnio miałem przeboje i "skończyła mi sie chłodnica" wymieniłem ja na nowa i okazuje sie ze musze tez wymienić termostat, bo nie otwiera sie duży obieg. Przewód na dole jest cały czas zimny bez względu na to czy silnik jest rozgrzany czy tez nie. Obieg krotki załącza sie i górny przewód robi sie ciepły. Myślałem ze to termostat sie nie otwiera wiec wymieniłem na nowy i znowu zonk. Dalej to samo czyli obieg krotki działa a gdy auto sie rozgrzeje nawet do 106 stopni dolny przewód nadal zimny tak jakby nie załączal sie duży przepływ. Moze to byc czyjnik temperatury? Słyszałem ze moze on przekłamywać i podawać zła temperaturę? Macie jakieś pomysły na to zjawisko?
Pozdrawiam!!! I prosze o pomoc!!!