Witam Was .
Proszę czy możecie polecić jakiś dobry warsztat -mechanika, który ogarnie moją cx7 2,3 turbo.
Dymi na biało jak h...a ledwie przeszła dziś przegląd okresowy .
Tylko Poznań i okolice .
Pozdrawiam serdecznie Wojciech.
Z góry dziękuję za pomoc
SOS potrzebny dobry mechanik-warsztat Poznań.
Strona 1 z 1
- Od: 30 wrz 2020, 11:43
- Posty: 3
- Skąd: Poznań
- Auto: mazda 3 bk sport 2,0 2004 sprzedana.
obecnie CX7 2,3 t,blue 2008
Ooo..
Nowy forumowicz..
Fajnie, że się przywitał.
Jakieś błędy wywala?
Nowy forumowicz..
Fajnie, że się przywitał.
Jakieś błędy wywala?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
No witamy, witamy.
Jaki przebieg?
Dymi po odpaleniu czy cały czas?
Sprawdzałeś stan oleju?
Jaki przebieg?
Dymi po odpaleniu czy cały czas?
Sprawdzałeś stan oleju?
Witam, przebieg 185tys. Dymi głównie jak się rozgrzeje, olej wymiana 2 tyś temu, 5w40 był stan niski wg. zaleceń, teraz jest max Poradzicie coś? Thx.
Dopisano czwartek, 30 mar 2023, 09:21:
Witam, przebieg 185tys. Dymi głównie jak się rozgrzeje, olej wymiana 2 tyś temu, 5w40 był stan niski wg. zaleceń, teraz jest max Poradzicie coś? Thx.
Dopisano czwartek, 30 mar 2023, 09:21:
Witam, przebieg 185tys. Dymi głównie jak się rozgrzeje, olej wymiana 2 tyś temu, 5w40 był stan niski wg. zaleceń, teraz jest max Poradzicie coś? Thx.
- Od: 30 wrz 2020, 11:43
- Posty: 3
- Skąd: Poznań
- Auto: mazda 3 bk sport 2,0 2004 sprzedana.
obecnie CX7 2,3 t,blue 2008
wojciech26poz napisał(a):Witam, przebieg 185tys. Dymi głównie jak się rozgrzeje, olej wymiana 2 tyś temu, 5w40 był stan niski wg. zaleceń, teraz jest max Poradzicie coś? Thx.
Dopisano czwartek, 30 mar 2023, 09:21:
Witam, przebieg 185tys. Dymi głównie jak się rozgrzeje, olej wymiana 2 tyś temu, 5w40 był stan niski wg. zaleceń, teraz jest max Poradzicie coś? Thx.
Piszesz, że teraz jest olej na max a po wymianie był na min?
A płyn chłodniczy nie znika?
Dymienie na biało to może być problem jak mniemam z przedostającym się płynem chłodniczym. Zbiornik wyrównawczy – sam płyn ? Bez oleju
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Damian68 napisał(a):Dymienie na biało to może być problem jak mniemam z przedostającym się płynem chłodniczym. Zbiornik wyrównawczy – sam płyn ? Bez oleju
czekamy w takim razie na potwierdzenie, że ubywa płynu.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Witam drodzy Madziarze
Bardzo Wam dziękuję za poświęcony mi czas. Więc odpowiadam :płyn chłodniczy nie ubyło, nie przybyło, brak oznak 'smalcu' pod korkiem. Na bagnecie oleju jakbym... wyczywał benzynę (tankuję tylko 98) help
Bardzo Wam dziękuję za poświęcony mi czas. Więc odpowiadam :płyn chłodniczy nie ubyło, nie przybyło, brak oznak 'smalcu' pod korkiem. Na bagnecie oleju jakbym... wyczywał benzynę (tankuję tylko 98) help
- Od: 30 wrz 2020, 11:43
- Posty: 3
- Skąd: Poznań
- Auto: mazda 3 bk sport 2,0 2004 sprzedana.
obecnie CX7 2,3 t,blue 2008
Tu nie ma co za dużo myśleć.
Po prostu bena dostaje się do oleju.
Trzeba olej wymienić, żeby smarowanie było prawidłowe.
Najprawdopodobniej też jakieś małe ilości oleju są przepalane w cylindrach, stąd masz "siwy dym".
Proponuję wymienić olej i zaobserwować jakie są bezpośrednio po wymianie oleju spaliny.
Możesz również podjechać gdzieś po wymianie oleju na analizator spalin – może uda się określić czy dużo Ci oleju przepala a wówczas podejmować dalsze decyzje.
Opisz jak eksploatujesz auto.
Na moje, to przewaga miasta nad trasą i dodatkowo częste odpalanie zimnego silnika..
Być może masz nieprawidłowe ciśnienie paliwa, lub wtryski "leją" a nadmiar niespalonego przeciska się przez pierścienie do układu smarującego.
Jeśli w ciągu 2tys km dolało Ci prawie litr paliwa do oleju, to sytuacja nie jest zdrowa..
Być może pierścienie są już zmęczone życiem..
Coś masz mało tych kilometrów przejechane..
od kogo auto? znasz historię auta? długo jeździsz?
Jest taki Pan, co prowadzi warsztat samochodowy..
Pan Leszek "LB japan serwis" na Piątkowie – ul Syrokomli...
Skontaktuj się, może Ci coś podpowie.
Dopisano 01 kwi 2023 11:15:
Proponuję opisać tu na forum "historię własnego przypadku".
W związku z tym, że ja już ją odrobinę poznałem, to śmiem twierdzić, że jeszcze ktoś może wyciągnąć wnioski dla siebie...
Przypadek w Polsce popularny i przykry dla kupującego a dodatkowo niemiły ekonomicznie..
Pozostawiam resztę założycielowi tematu...
iiiii
głowa do góry..
Po prostu bena dostaje się do oleju.
Trzeba olej wymienić, żeby smarowanie było prawidłowe.
Najprawdopodobniej też jakieś małe ilości oleju są przepalane w cylindrach, stąd masz "siwy dym".
Proponuję wymienić olej i zaobserwować jakie są bezpośrednio po wymianie oleju spaliny.
Możesz również podjechać gdzieś po wymianie oleju na analizator spalin – może uda się określić czy dużo Ci oleju przepala a wówczas podejmować dalsze decyzje.
Opisz jak eksploatujesz auto.
Na moje, to przewaga miasta nad trasą i dodatkowo częste odpalanie zimnego silnika..
Być może masz nieprawidłowe ciśnienie paliwa, lub wtryski "leją" a nadmiar niespalonego przeciska się przez pierścienie do układu smarującego.
Jeśli w ciągu 2tys km dolało Ci prawie litr paliwa do oleju, to sytuacja nie jest zdrowa..
Być może pierścienie są już zmęczone życiem..
Coś masz mało tych kilometrów przejechane..
od kogo auto? znasz historię auta? długo jeździsz?
Jest taki Pan, co prowadzi warsztat samochodowy..
Pan Leszek "LB japan serwis" na Piątkowie – ul Syrokomli...
Skontaktuj się, może Ci coś podpowie.
Dopisano 01 kwi 2023 11:15:
Proponuję opisać tu na forum "historię własnego przypadku".
W związku z tym, że ja już ją odrobinę poznałem, to śmiem twierdzić, że jeszcze ktoś może wyciągnąć wnioski dla siebie...
Przypadek w Polsce popularny i przykry dla kupującego a dodatkowo niemiły ekonomicznie..
Pozostawiam resztę założycielowi tematu...
iiiii
głowa do góry..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9