cześć,
zwracam się z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
otóż jakieś 1000 km temu wymieniłem sondę 1 i 2 w samochodzie cx7 2008r, 258km 2.3T benzyna. i było ok. jeździełem bez żadnych wyskakujących checków.
tydzień temu postanowiłem naprawić wyciek z uszczelniacza gdyż przy wymianie dwumasy i sprzegła nie wymieniono mi uszczelniacza przez co był wyciek oleju.
i własnie p naprawie uszczelniacza pojawił się check i komuter pluje błędami: p0134 p2246 p0031 p0037
screeny w załączeniu
wcześniej błędów żadnych nie było. wymieniłem sondę pierwszą (przed katalizatorem) ale błędy są dalej te same. nic to nie zmieniło.
czy ktoś może miał doczynienia z takim nagromadzeniem błędów jednocześnie?
czy te błędy mogły pojawić się w wyniku demontażu skrzyni i wymianie uszczelaniacza – chodzi o to czy podczas tej czynności są naruszane elementy które mogą spowodować pojawienie się tych błędów?
zabawne jest że błędy wskazują na 1 sondę ale również błąd p0037 wskazuje na 2 sondę. czytałem w necie o tych błędach i jedną przyczyn może być również przepalony bezpiecznik odpowiedzialny za sondę. czy jest co takiego w tym samochodzie, gdzie go odnaleźć i czy to dobry trop?
bardzo prosze o pomoc bo wszyscy rece rozkładają
bład sondy lambda: p0134 p2246 p0031 p0037
Strona 1 z 1
Odpowiem sam sobie i zostawię dla pozostałych.
Był go bezpiecznik.7,5A koszt 0.5zl i napraeione
Był go bezpiecznik.7,5A koszt 0.5zl i napraeione
- Od: 20 mar 2014, 12:17
- Posty: 23
- Auto: Mazda CX-7 2.3TURBO DISI
2008 ER
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9