Błędy P0441 i P2187 – Korek wlewu paiwa [US]

Postprzez Bazyli » 6 sie 2010, 22:29

teraz mi to mówisz???
;)

po to napisałem jak przebiegła moja przygoda, żeby inni wyciągneli wnioski tak jak Ty... lepiej uczyć siem na cudzych błędach... wychodzi TANIEJ <czytaj>
It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lip 2010, 16:01
Posty: 6
Auto: CX-7 (2007; US-spec)

Postprzez rafor » 18 sie 2010, 22:42

to ja dodam swoje przemyślenia na dziś. wczoraj pojawił się komunikat CE. nie odczuwam najmniejszej zmiany w pracy silnika póki co. sprawdziłem czy korek jest dokręcony (to nawet w instrukcji jest napisane;)). W Jaksie zaproponowali żebym na puławską pojechał. Póki co na puławskiej powiedzieli żebym poczekał czy sama nie zgaśnie. więc czekam jeszcze 2 dni, dam znać.
rafor
 

Postprzez rafor » 24 sie 2010, 21:12

przejechalem w kilka dni jakies 100 km, (przy okazji kontrolka non stop sie palila). dojechałem do rezerwy, i po pierwszym zgaszeniu na rezerwie i ponownym zapaleniu CE wygaslo:)
rafor
 

Postprzez Grucha » 24 sie 2010, 21:19

Cel zawsze gasnie po ilus tam podgrzaniach silnika i wraca – one zawsze wracają :D
Grucha
 

Postprzez Bazyli » 25 sie 2010, 07:59

...a ja myślałem, że znaleźliście już odpowiedź jak uniknąć wydatku na kasację błędu... :P
pojawia siem i znika....... <serduszka>
It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lip 2010, 16:01
Posty: 6
Auto: CX-7 (2007; US-spec)

Postprzez mariuszcx-7 » 25 sie 2010, 09:45

....ech szkoda gadać. Aż strach do wymyślą koncerny motoryzacyjne za 5 lat. Wystkim nam będzie się zaplalało po tuzinie kontrolek z błedami każdego poranka
Mazda CX-7 2.2d
sport+
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2010, 09:47
Posty: 54 (0/1)

Postprzez foderr » 11 wrz 2010, 18:25

Witam,

Ja kontynujue moja story z CE . W związku z mojm CE wymieniłem pompę paliwa. Odłączyłem akumulator aby zresetowac komputer. Przez chwilę CE przestało sie palić. Ale CE powrociło do mnie po 10 km jazdy tuż po tym jak spod świateł ruszyłem efektownym sprintem.
Zamierzam więc kopać dalej i zapewne pójdę sladem sondy lambda, z której to odczyt, kiedy ja sprawdzalismy z Krzysztofem był nieco niepokojący ( nie trzymal papametrów).
KF
Początkujący
 
Od: 24 cze 2010, 09:50
Posty: 6

Postprzez lukaszstamford » 9 paź 2010, 22:11

W usa cx-y mialy wezwanie do serwis na wymiane korka wlewu paliwa, wiekszosc z roku 2006 i 2007, Bardzo duzo mialo tez wadliwych turbin miedzy innymi moja 2008. Pojawia sie straszne dymienie z rury jak pracuje na wolnych obrotach szczegolnie rano. Najpierw mi wciskali ze to przez wilgotnosc w powietrzu, potem ze to normalne w turbo, ale za kazdym razem jak dojezdzalem do dealera to dymienie ustepowalo ( czulem sie jak bym jechal samochodem co wiecej pali oleju niz paliwa) w koncu nagralem film z porannego rozruchu i im pokazalem, to mi wymienili olej o innych parametrach, po tygodniu to samo, pojechalem i zostawilem samochod i powiedzialem im ze juz nie chce takiego czegos (leasing) po godzinie dzwoni dealer ze mazda USA zgodzila sie na wymiane turbo. Problem ustapil. Potem jak poczytalem na necie o tym to sie dowiedzialem ze mazda o tym wie tylko sciemnia zeby nie oglaszac akcji naprawczej. Kolega mial te same perypetie co ja, i tak samo go klamali.
Początkujący
 
Od: 17 wrz 2008, 19:47
Posty: 19
Skąd: Stamford CT
Auto: Mazda CX-7 AWD GT

Postprzez tv200 » 25 lis 2010, 01:50

Nie ma co się tak bardzo przejmować zapaloną lampką, zwłaszcza gdy jest tylko pomarańczowa a nie czerwona. Ja na początku też kilka razy miałem taki sygnał ale koleś w Auto Księżyno w W-wie po zainkasowaniu 180zł powiedział żebym się nie przejmował tym błędem, który wynika ze zbytniej oktanowości europejskiej benzyny i żebym nigdy nie lał 98 okt.
Tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2010, 20:33
Posty: 30
Auto: CX-7 2,3TURBO AT

Postprzez AACX-7 » 25 lis 2010, 12:21

tv200 napisał(a):koleś w Auto Księżyno w W-wie po zainkasowaniu 180zł powiedział żebym się nie przejmował tym błędem, który wynika ze zbytniej oktanowości europejskiej benzyny i żebym nigdy nie lał 98 okt.

Diagnoza na poziomie wiedzy "wymieniaczy" z ASO w Białymstoku. To pokazuje jakim są zagrożeniem dla naszych aut. :| Jak sam nie zdiagnozujesz uszkodzenia, to na nich nie ma co liczyć. :)
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2010, 11:52
Posty: 33
Skąd: Białystok
Auto: CX-7EU

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9