Witam Klubowiczów Mazdaspeed.
Niestety trafił mi się kłopot z moją Mazdą CX 5. Muszę wymienić przekładnię kierowniczą, pęknięte ucho mocowania. Czy ktoś przerabiał ten temat i podsunie kilka wskazówek. Mechanicznie wyjęcie przekładni ogarnę i geometrię też, ale czy elektronicznie trzeba coś później ustawiać. Mazda ma elektroniczny system utrzymania toru jazdy, chyba tak to się nazywa. Przy zmianie pasa ruchu bez włączenia kierunkowskazu odzywa się system i naprowadza auto na pas ruchu. Czy później coś trzeba ustawiać w systemie. Dziękuję za wskazówki.
Pozdrawiam
Zbyszek
Przekładnia Kierownicza Mazda CX5 2019
Strona 1 z 1
Postaram się system oszukać i trafić na wieloklinie co do mm, ale czy to się uda to napiszę. Zablokuję kierownicę i koła ustawię na wprost. Poszukam na wszelki wypadek jak się przeprowadza kalibrację, nie brzmi ciekawie, chyba, że Pan to już przerabiał to poproszę o wskazówki.
Dziękuję za podpowiedź. Jestem po wymianie przekładni kierowniczej. Zajęło mi to 4 godziny spokojnej pracy. Niestety sanki trzeba opuścić i po zablokowaniu kierownicy trzeba umiejętnie trafić w swoje miejsce krzyżak na wieloklin. Z tego co zauważyłem wieloklin pasuje tylko w jednym miejscu czyli nie ma możliwości pomyłki.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9