Instrukcja i zdjęcia z czeskiego forum.
Na zdjęciach na żółto – śruby napełniające, na czerwono – śruby spustowe
Grzechotka z nasadką 10, 23, 24
4x nowa podkładka 24x18x1,5mm
Duża strzykawka + wężyk
Coś do wyczyszczenia brudnych śrub
1 litr Mazda Long Life Hypoid Gear Oil SG1
Skrzynia rozdzielcza:
1. Zdejmujemy dolną osłonę silnika – z przodu 8 śrub na klucz 10 – z tyłu zatrzaski
2. Odkręcamy śrubę napełniającą 23
3. Odkręcamy śrubę spustową 24 i stary olej zlatuje do jakiegoś pojemnika około 0,5l
4. Czyścimy śruby, zwłaszcza spustową bo jest z magnesem
5. Wkręcamy śrubę spustową z nową podkładką
6. Wlewamy olej strzykawką z wężykiem przez górny otwór, dopóki nie zacznie wypływać (około 0,5l)
7. Wkręcamy śrubę napełniającą z nową podkładką
8. Czyścimy całość z oleju
9. Dokręcamy dolną osłonę

Mechanizm różnicowy:
1. Odkręcamy śrubę napełniającą 23
2. Odkręcamy śrubę spustową 24 i stary olej zlatuje do jakiegoś pojemnika około 0,5l
3. Można podnieść przód samochodu, zleci trochę więcej oleju
4. Czyścimy śruby, zwłaszcza spustową bo jest z magnesem
5. Wkręcamy śrubę spustową z nową podkładką
6. Wlewamy olej strzykawką z wężykiem przez górny otwór, dopóki nie zacznie wypływać (około 0,5l)
7. Wkręcamy śrubę napełniającą z nową podkładką
8. Czyścimy całość z oleju
