Komunikat TPMS Inspection Required

Witam,
Wczoraj pojechałem założyć nowe opony w samochodzie na nowe całoroczne. Po wymianie od razu wyzerowałem czujnik ciśnienia. Pojechałem do sklepu z 2 km, wracając 1km przy wjeździe do garażu pokazały mi się komunikaty: TPMS Inspection Required oraz SCBS Inspection Required. O ile SCBS faktycznie zaraz zgasł, bo zaparował czujnik, to TMPS nie zgasł. To postanowiłem przejechać się na stację sprawdzić ciśnienie. Poprawiłem ciśnienie wszędzie na takie samo czyli 2,5 bara (było 2,3 i 2,4 na różnych kołach). Włączyłem zapłon, komunikat się nie pojawił (wcześniej jak był to nie dało się wyzerować ciśnienia przyciskiem po lewo od kierownicy) i wyzerowałem ciśnienie. Wjechałem do garażu, parkując zapaliło się TPMS Inspection Required, SCBS Inspection Required i check engine. Sprawdziłem błędy, był jeden p0571. Skasowałem go, ale TPMS pozostał. Zostawiłem auto na noc, dzisiaj rano jak gdyby nigdy nic, nic się nie świeci, zero błędów, zero komunikatów. Czy zmiana opon mogła spowodować "głupie informacje" dla ABS, który rozpoczął lawinę błędów?
Wczoraj pojechałem założyć nowe opony w samochodzie na nowe całoroczne. Po wymianie od razu wyzerowałem czujnik ciśnienia. Pojechałem do sklepu z 2 km, wracając 1km przy wjeździe do garażu pokazały mi się komunikaty: TPMS Inspection Required oraz SCBS Inspection Required. O ile SCBS faktycznie zaraz zgasł, bo zaparował czujnik, to TMPS nie zgasł. To postanowiłem przejechać się na stację sprawdzić ciśnienie. Poprawiłem ciśnienie wszędzie na takie samo czyli 2,5 bara (było 2,3 i 2,4 na różnych kołach). Włączyłem zapłon, komunikat się nie pojawił (wcześniej jak był to nie dało się wyzerować ciśnienia przyciskiem po lewo od kierownicy) i wyzerowałem ciśnienie. Wjechałem do garażu, parkując zapaliło się TPMS Inspection Required, SCBS Inspection Required i check engine. Sprawdziłem błędy, był jeden p0571. Skasowałem go, ale TPMS pozostał. Zostawiłem auto na noc, dzisiaj rano jak gdyby nigdy nic, nic się nie świeci, zero błędów, zero komunikatów. Czy zmiana opon mogła spowodować "głupie informacje" dla ABS, który rozpoczął lawinę błędów?