Automatyczna skrzynia biegów – wibruje, szarpie

Mam problem, na ktory nie potrafie znaleźć odpowiedzi. Ostateczności ą bedzie demontaż skrzyni i wysylka do serwisu ale szukam jeszczę pomysłu w jaki sposób mało inwazyjnie mógł bym ten temat rozwiązać i z góry dziękuję.
Mazda CX5 2015 2.5b przebieg 30 000 km skrzynia FZ21-21EM1-G. Auto sprowadzone z USA z lekko uszkodzonym dachem (spadł jakiś krzak wybijając szybę i szyberdach). Poza tym nic nie uszkodzone.
Problem to:
Objawy na zimnym: po wrzuceniu D po kilku sekundach zaczyna lekko szarpać i rusza. Rozpedzajac sie wolno zmienia biegi płynnie bez szarpnięć. Podczas jazdy na biegu z stałą prędkością jest ok. Po dodaniu mocniej gazu zaczyna wibrować i szarpać na tym samym biegu. Silnik nie wchodzi na obroty i samochód nie chce przyspieszać
Po rozgrzaniu nie wibruje i nie szarpie tylko zaczyna "slizgać" sprzęgło. Po jakimś czasie wyrzuca błędy i staje.
Błędy: P0735, P0736 położenie biegu nieprawidłowy stosunek, P0780 procesy przełączania nieprawidłowe czasy sterowania, P2855 zawór elektromagnetyczny hydrauliki sterowania sprzęgla nieszczelności
Ciśnienie oleju skrzyni na zimnym: 2,5 bara (samochód sie wolno toczy). Na ciepłym 1,5 bara (samochód nie chce ruszyć). Wymagane ciśnienie 12 barów
Olej jest przezroczysty, nie śmierdzi i jest właściwy poziom. Sprawdzałem rowniez wtyki przy skrzyni – są czyste i nieskorodowane. W zaden sposób nie mogę znaleźć podobnego przypadkubw sieci. Jal cos sie psuje to zazwyczaj szarpie przy zmianie biegów a u mnie podczas jazdy na danym biegu. Wsteczny działa prawidlowo. Bede wdzieczny za wskazowki gdzie szukać. Dziekuje. Bartek, Mielec, podkarpackie
Mazda CX5 2015 2.5b przebieg 30 000 km skrzynia FZ21-21EM1-G. Auto sprowadzone z USA z lekko uszkodzonym dachem (spadł jakiś krzak wybijając szybę i szyberdach). Poza tym nic nie uszkodzone.
Problem to:
Objawy na zimnym: po wrzuceniu D po kilku sekundach zaczyna lekko szarpać i rusza. Rozpedzajac sie wolno zmienia biegi płynnie bez szarpnięć. Podczas jazdy na biegu z stałą prędkością jest ok. Po dodaniu mocniej gazu zaczyna wibrować i szarpać na tym samym biegu. Silnik nie wchodzi na obroty i samochód nie chce przyspieszać
Po rozgrzaniu nie wibruje i nie szarpie tylko zaczyna "slizgać" sprzęgło. Po jakimś czasie wyrzuca błędy i staje.
Błędy: P0735, P0736 położenie biegu nieprawidłowy stosunek, P0780 procesy przełączania nieprawidłowe czasy sterowania, P2855 zawór elektromagnetyczny hydrauliki sterowania sprzęgla nieszczelności
Ciśnienie oleju skrzyni na zimnym: 2,5 bara (samochód sie wolno toczy). Na ciepłym 1,5 bara (samochód nie chce ruszyć). Wymagane ciśnienie 12 barów
Olej jest przezroczysty, nie śmierdzi i jest właściwy poziom. Sprawdzałem rowniez wtyki przy skrzyni – są czyste i nieskorodowane. W zaden sposób nie mogę znaleźć podobnego przypadkubw sieci. Jal cos sie psuje to zazwyczaj szarpie przy zmianie biegów a u mnie podczas jazdy na danym biegu. Wsteczny działa prawidlowo. Bede wdzieczny za wskazowki gdzie szukać. Dziekuje. Bartek, Mielec, podkarpackie