Strona 1 z 1

Akumulator 2.0 automat

PostNapisane: 4 lut 2019, 17:10
przez mick_28
Mam pytanie: jakie parametry powinien mieć akumulator do cx5 2.0 benzyna w automacie bez i-stop?

[Usunięte]

PostNapisane: 5 lut 2019, 09:22
przez darrecki
PostTen post został usunięty przez darrecki 9 lut 2019, 10:14.
Powód: Zbędne, temat poprawiony

PostNapisane: 9 lut 2019, 10:14
przez darrecki
Zapytaj tu: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=489&t=177131
Dodając przy okazji czy jest iEloop czy nie.

Re: Akumulator 2.0 automat

PostNapisane: 9 lut 2019, 20:30
przez addamuss
Bez i-stop do 2.0 w benzynie to 12V-65Ah/20HR lub 12V-55Ah/20HR (ja bym brał ten pierwszy).

Re: Akumulator 2.0 automat

PostNapisane: 17 lut 2019, 15:54
przez mick_28
Dzięki za odpowiedź. Zdobyłem Centre 64ah i wszystko ok.

Re: Akumulator 2.0 automat

PostNapisane: 28 lut 2019, 13:58
przez kapete
Czy w naszych autach trzeba po wymianie poinformować komputer o zmianie?
Nikt nic nie wie. Z drugiej strony czego się spodziewać? To są jeszcze nie stare auta.
Ale trochę dziwne. Niektóre auta mają już prawie 6 lat. Nikt jeszcze nie wymieniał akumulatora?
Jakąś informację pozyskałem z konkurencyjnego forum.

Procedura podłączania nowego akumulatora (reset licznika BATT_Day)

1. Włącz zapłon (silnik wyłączony).
2. Przełącz dźwignię biegłów w pozycję N.
3. Przeprowadź następujące operacje z wciśniętym pedałem hamulca:
a) Naciśnij pedał gazu przez 5 sekund lub dłużej.
b) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
c) Naciśnij i zwolnij pedał gazu 3 krotnie.
d) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
4. Wyłącz zapłon i odłącz masę od akumulatora, jeżeli to samochód z i-Eloop, przed odłączeniem akumulatora odłącz czujnik akumulatora.
5. Po 1 minucie podłącz masę do akumulatora a następnie podłącz czujnik akumulatora.


Pozostałe czynności po podłączeniu akumulatora

11. Zaprogramuj działanie szyb elektrycznych.
12. Zaprogramuj działanie szyberdachu.
13. Zaprogramuj zegar i radio.
14. Zainicjuj system pomiaru ciśnienia powietrza w kołach.

Re: Akumulator 2.0 automat

PostNapisane: 22 paź 2020, 18:59
przez yacek1969
Witam.A procedura jest taka sama dla automatu i manuala :D <jupi>
Ja po wymianie akumulatora (4 miesiące temu) nie robiłem tej procedury-systemy działały,SOC był jednak na poziomie 65-75% do zeszłego tygodnia....w zeszłym tygodniu zapalił się komunikat Battery management system inspection required i migający I-stop-(SOC był 22%,napięcie 12,7V ?) więc zrobiłem battery day reset i systemy znowu działają :D :) więc to pomaga <rotfl>

[Usunięte]

PostNapisane: 24 paź 2020, 11:50
przez yacek1969
PostTen post został usunięty przez yacek1969 24 paź 2020, 11:50.