Akumulator 2.0 automat

(2012 – 2017) Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mick_28 » 4 lut 2019, 16:10

Mam pytanie: jakie parametry powinien mieć akumulator do cx5 2.0 benzyna w automacie bez i-stop?
Ostatnio edytowano 8 lut 2019, 17:16 przez mick_28, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 28 sty 2019, 16:29
Posty: 5
Auto: Cx 5 2013 USA

PostTen post został usunięty przez darrecki 9 lut 2019, 09:14.
Powód: Zbędne, temat poprawiony

Postprzez darrecki » 9 lut 2019, 09:14

Zapytaj tu: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=489&t=177131
Dodając przy okazji czy jest iEloop czy nie.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez addamuss » 9 lut 2019, 19:30

Bez i-stop do 2.0 w benzynie to 12V-65Ah/20HR lub 12V-55Ah/20HR (ja bym brał ten pierwszy).
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 lut 2019, 17:44
Posty: 24
Skąd: Lublin
Auto: Mazda CX-5 2017 2.0 Benzyna 160KM A/T AWD SkyPASSION

Postprzez mick_28 » 17 lut 2019, 14:54

Dzięki za odpowiedź. Zdobyłem Centre 64ah i wszystko ok.
Początkujący
 
Od: 28 sty 2019, 16:29
Posty: 5
Auto: Cx 5 2013 USA

Postprzez kapete » 28 lut 2019, 12:58

Czy w naszych autach trzeba po wymianie poinformować komputer o zmianie?
Nikt nic nie wie. Z drugiej strony czego się spodziewać? To są jeszcze nie stare auta.
Ale trochę dziwne. Niektóre auta mają już prawie 6 lat. Nikt jeszcze nie wymieniał akumulatora?
Jakąś informację pozyskałem z konkurencyjnego forum.

Procedura podłączania nowego akumulatora (reset licznika BATT_Day)

1. Włącz zapłon (silnik wyłączony).
2. Przełącz dźwignię biegłów w pozycję N.
3. Przeprowadź następujące operacje z wciśniętym pedałem hamulca:
a) Naciśnij pedał gazu przez 5 sekund lub dłużej.
b) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
c) Naciśnij i zwolnij pedał gazu 3 krotnie.
d) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
4. Wyłącz zapłon i odłącz masę od akumulatora, jeżeli to samochód z i-Eloop, przed odłączeniem akumulatora odłącz czujnik akumulatora.
5. Po 1 minucie podłącz masę do akumulatora a następnie podłącz czujnik akumulatora.


Pozostałe czynności po podłączeniu akumulatora

11. Zaprogramuj działanie szyb elektrycznych.
12. Zaprogramuj działanie szyberdachu.
13. Zaprogramuj zegar i radio.
14. Zainicjuj system pomiaru ciśnienia powietrza w kołach.
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2018, 08:11
Posty: 121 (2/9)
Auto: Mazda CX 5, 2,5 B AWD 2017 AT

Postprzez yacek1969 » 22 paź 2020, 17:59

Witam.A procedura jest taka sama dla automatu i manuala :D <jupi>
Ja po wymianie akumulatora (4 miesiące temu) nie robiłem tej procedury-systemy działały,SOC był jednak na poziomie 65-75% do zeszłego tygodnia....w zeszłym tygodniu zapalił się komunikat Battery management system inspection required i migający I-stop-(SOC był 22%,napięcie 12,7V ?) więc zrobiłem battery day reset i systemy znowu działają :D :) więc to pomaga <rotfl>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2013, 21:57
Posty: 18 (2/0)
Skąd: Poznań
Auto: była Mazda 6 GH 2.0 Pb 2008 liftback
Mazda 3 2.0 Pb 2016 sedan
Mazd 6 GJ 2013 2.0 Pb kombi

PostTen post został usunięty przez yacek1969 24 paź 2020, 10:50.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9