Strona 1 z 1

Akcja serwisowa System i-ELOOP – Zalewanie paska alternatora

PostNapisane: 8 cze 2014, 04:22
przez mastodont
W modelach 3,6 i CX-5 wyprodukowanych pomiędzy październikiem 2012 i styczniem 2014 wykryto wadę w systemie i-ELOOP.

Usterka dotyczy 88.000 aut na całym świecie.

http://www.autoblog.com/2014/04/04/mazd ... cu-glitch/

Re: 88 tyś. modeli z wadliwym systemem i-ELOOP

PostNapisane: 8 cze 2014, 11:44
przez ZOOMik

PostNapisane: 12 cze 2014, 13:04
przez Auto-mania-Q
mastodont napisał(a):W modelach 3,6 i CX-5 wyprodukowanych pomiędzy październikiem 2012 i styczniem 2014 wykryto wadę w systemie i-ELOOP.
/



Mazda CX-5 chyba nie posiada I-ELOOP

PostNapisane: 12 cze 2014, 15:05
przez piotrriv
W stanach jeżdżą wersje 2.5 więc jeśli ktoś ściągnął...

PostNapisane: 15 cze 2014, 20:46
przez glx
Auto-mania-Q napisał(a):Mazda CX-5 chyba nie posiada I-ELOOP


Serio w CX-5 nie ma i-eloop? Ja odbieram swoją za tydzień więc nie mam jak sprawdzić......

Re: Akcja serwisowa System I-Eloop – Zalewanie paska alternatora

PostNapisane: 25 cze 2014, 11:32
przez Auto-mania-Q
mam Mazdę CX-5 z kwietnia 2014 i nie występuje w niej I-Eloop. Nie ma o nim ani słowa w katalogu modelu CX-5, także przynajmniej w Europie system I-Eloop w CX-5 nie występuje.

i-ELOOP

PostNapisane: 16 paź 2014, 09:26
przez skunk
Witam,

Czy macie w swoich CX 5 na wyświetlaczu informacje o poziomie naładowania kondensatora tak jak na filmiku ? –> https://www.youtube.com/watch?v=hL8XRqnAS_c

Czy to zależy od wersji wyposażenia, aby takie informacje się wyświetlały?

Pozdrawiam

PostNapisane: 16 paź 2014, 10:07
przez Squeed
W cx nie ma i-eloop.