Można się pogubić ... a ja sporadycznie zaglądam do czyjegoś ogródka
Mazdacx3 ! Może to jednak pech Twój bo o pęknięciach "u nas "jeszcze cicho ? Współczuję kłopotu i wydatków ale nie zauważyłem by mocowanie szyb w naszych autach budziło obawy . Co do wytrzymałości to nie wypowiem się bo to w końcu szyba
Przykro , ale tak już jest wszędzie po tym jak kupimy towar
Myślę , że ubezpieczyciel zapewnił Ci choć auto zastępcze !
Pękająca przednia szyba
Czy to jest normalne aby od dnia zgłoszenia szkody u przedstawiciela mazdy i po około 5 dniach roboczych decyzji PZU o zgodzie na wymianę szyby – przedstawiciel salonu musi takie zamówienie realizować 3 tygodnie – To jakaś totalna paranoja – ale przy zakupie normalnie – jak w każdym salonie zero problemów z serwisem itp. Oj daleko Mazdzie z obsługą do marek premium – sprzedaż to nie wszystko. Nie ważne, że klient kupił auto w większości w cenie sto tysięcy- kupił teraz niech czeka na części albo najlepiej sam by pojechał do Japonii i przywiózł sobie. Wyda kolejną kasę a my tylko będziemy łączyć konia z kierowcą........
- Od: 13 lut 2017, 11:50
- Posty: 18
- Skąd: śląsk
- Auto: mazda cx3 – 2017 – 150km/ AWD
Po pierwsze z całym szacunkiem dziś 100 tyś zł to nie premium. W SUVach przepustka jest przy 150-200 tyś. Zresztą kwestia względna. Wyposażenie, standard itd dzisiaj jest płynne.
To, że oni mówią, że są premium i tak traktują auta, tzn. jak wiele marek mówią że jest subpremium – prawie premium, co czyni dziś i opel i peugeot i ford vigniale itd to inna sprawa. Że wszystko w produkcie mazdy jest premium. Same plastiki pod palcem to nie wszystko. Bo jak na premium mazda szybko się zużywa. I to co takie ładne jakoś traci blask. Ale widać z każdym modelem, że przynajmniej w pierwszym wrażeniu chce być to jakieś premium.
Obsługa to inna sprawa. Ale wydaje się z licznym komentarzy, że to chyba zależy gdzie się trafi. Czyli ASO, ale to coś co robi za tzw. blacharnie/lakiernię, gdzie przeważnie szyby się wymienia. Nieraz własnym sumptem, nieraz z firmą zewnętrzną.
Ja za pierwszym razem miałem szybę od zgłoszenia zrobioną w 2 dni. Drugim razem chciano mi ją zrobić po 5 dniach. Skorzystałem z oferty prywatnej, by nie stracić zniżek i mi się spieszyło bardziej przed wakacjami a nie chciałem ryzykować. Zawsze mówiono, że szybę ściągają. Ale max 5 dni. Więc coś jest nie tak. Może ktoś zapomniał, zawalił? Może czas napisać do MMPOL?
To, że oni mówią, że są premium i tak traktują auta, tzn. jak wiele marek mówią że jest subpremium – prawie premium, co czyni dziś i opel i peugeot i ford vigniale itd to inna sprawa. Że wszystko w produkcie mazdy jest premium. Same plastiki pod palcem to nie wszystko. Bo jak na premium mazda szybko się zużywa. I to co takie ładne jakoś traci blask. Ale widać z każdym modelem, że przynajmniej w pierwszym wrażeniu chce być to jakieś premium.
Obsługa to inna sprawa. Ale wydaje się z licznym komentarzy, że to chyba zależy gdzie się trafi. Czyli ASO, ale to coś co robi za tzw. blacharnie/lakiernię, gdzie przeważnie szyby się wymienia. Nieraz własnym sumptem, nieraz z firmą zewnętrzną.
Ja za pierwszym razem miałem szybę od zgłoszenia zrobioną w 2 dni. Drugim razem chciano mi ją zrobić po 5 dniach. Skorzystałem z oferty prywatnej, by nie stracić zniżek i mi się spieszyło bardziej przed wakacjami a nie chciałem ryzykować. Zawsze mówiono, że szybę ściągają. Ale max 5 dni. Więc coś jest nie tak. Może ktoś zapomniał, zawalił? Może czas napisać do MMPOL?
Jest auto na warsztacie 13 września 2017 – Jakie szczęście, że po drodze szyba się nie stłukła...no zobaczymy po montażu co tam mistrzowie wymyślili:):). Jednak udało się w 3 tygodnie sprowadzić szybę co za sukces myślę, że ktoś zasłużył na premie.
- Od: 13 lut 2017, 11:50
- Posty: 18
- Skąd: śląsk
- Auto: mazda cx3 – 2017 – 150km/ AWD
Jak to jest z zachowaniem gwarancji przy wymianie przedniej szyby ?
Może ktoś z szanownych forumowiczów mnie oświeci, bo po rozmowie z Mazda Motor Poland uświadomiono mi, że tylko wymiana w autoryzowanych stacjach.
Jak to się ma do unijnych przepisów ?
Może ktoś z szanownych forumowiczów mnie oświeci, bo po rozmowie z Mazda Motor Poland uświadomiono mi, że tylko wymiana w autoryzowanych stacjach.
Jak to się ma do unijnych przepisów ?
- Od: 18 sie 2016, 22:35
- Posty: 1
- Auto: Mazda Cx 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9