dzięki Shrek2
Auto przedliftowe (2014).
Wiązka wpinana jest do instalacji (gdzie?) czy też przewody trzeba lutować??
Montaż haka / rodzaj / cena / podłączenie
1, 2
Wiązka jest wpinana w różne miejsca w instalację auta z lewej strony w komorze bagażnika.Fabrycznie końcówki przewodów zaopatrzone są w spinki tzw. złodziejki zaciskowe na kable.Jak masz dawce instalacji haka dasz radę ,jeżeli nie to bez instrukcji się nie obędzie.
Obudowę lewego nadkola. Nie chciałem pourywać spinek.
Generalnie jestem po demontażu haka i instalacji z auta dawcy.
Oprócz demontażu haka i samej wiązki trzeba było jeszcze wylutować kilka przewodów wpiętych bezpośrednio w instalację i wypiąć trzy przewody z kostki.
Shrek2 Poza 3 spinkami na przewodach, wpiętymi w kostkę, reszta była lutowana na "żywca" w instalację.
Do demontażu dodatkowo jakiś moduł i "piszczałka".
W przyszłym tygodniu montaż do biorcy:)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Generalnie jestem po demontażu haka i instalacji z auta dawcy.
Oprócz demontażu haka i samej wiązki trzeba było jeszcze wylutować kilka przewodów wpiętych bezpośrednio w instalację i wypiąć trzy przewody z kostki.
Shrek2 Poza 3 spinkami na przewodach, wpiętymi w kostkę, reszta była lutowana na "żywca" w instalację.
Do demontażu dodatkowo jakiś moduł i "piszczałka".
W przyszłym tygodniu montaż do biorcy:)
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Shrek2 bardzo dziękuję 
Z instrukcji jak byk wynika, że czeka mnie jeszcze mała ingerencja w komorze silnika.
Na chwilę obecną hak założony i połączony zgodnie ze sztuką, ale brak jest w tylnej kostce zasilania na wpiętych przewodach od haka...
Mniemam zatem, że czynności opisane na stronie 18 instrukcji rozwiążą problem
Z instrukcji jak byk wynika, że czeka mnie jeszcze mała ingerencja w komorze silnika.
Na chwilę obecną hak założony i połączony zgodnie ze sztuką, ale brak jest w tylnej kostce zasilania na wpiętych przewodach od haka...
Mniemam zatem, że czynności opisane na stronie 18 instrukcji rozwiążą problem
Kriszo napisał(a):W oryginalnej wiązce mazdy jest dodatkowo extra montowany moduł dedykowany do systemu SCBS ,który to powoduje że działanie systemu nie zostaje zakłócane przez wystający hak ani dezaktywowane.Wszystko działa jak z przed montażu haka.Tak było w serwisie Trójmieście.
Czy ma ktoś może numer tego dodatkowego modułu? Jeśli mam wersję po lifcie (2017 rok) to mogę założyć że mam SCBC tył? Chciałbym zamontować hak, ale nie stracić nic z obecnego wyposażenia. Wiem że na pewno mam radar ruchu poprzecznego z tyłu – bardzo użyteczny wynalazek, SCBS też na 100 proc. z przodu (widzę w opcjach ustawienia czułości), co do tyłu nie mam pewności.
- Od: 12 lut 2023, 12:24
- Posty: 4
- Auto: Mazda CX5 2.5 FWD 2017 r. z USA
przeczytałem kilka wątków na różnych forach na temat tego problemu na styku hak i wiązka – system SCBS
i nie wiem, czy to dotyczy dedykowanej wiązki Mazdy, czy każdego, nawet najprostrzego typu wiązki uniwersalnej?
spodziewam się, że jak kupię uniwersalną wiązkę (Westfalia? jakakolwiek inna?) to:
1. światła do przyczepy będa działać
2. czujniki będzie trzeba wyłączyć w menu
3. SCBS trzeba będzie wyłączyć w menu
czyli – że niezbyt wygodnie ale po zdjęciu haka i załączeniu w menu (2) i (3) będzie wszystko sprawne jeśli chodzi o czujniki i SCBS
dobrze kombinuję?
bo alternatywa jest finansowo zabójcza
= 7000 PLN około za hak z wiązką i modułem z montazem w ASO
i nie wiem, czy to dotyczy dedykowanej wiązki Mazdy, czy każdego, nawet najprostrzego typu wiązki uniwersalnej?
spodziewam się, że jak kupię uniwersalną wiązkę (Westfalia? jakakolwiek inna?) to:
1. światła do przyczepy będa działać
2. czujniki będzie trzeba wyłączyć w menu
3. SCBS trzeba będzie wyłączyć w menu
czyli – że niezbyt wygodnie ale po zdjęciu haka i załączeniu w menu (2) i (3) będzie wszystko sprawne jeśli chodzi o czujniki i SCBS
dobrze kombinuję?
bo alternatywa jest finansowo zabójcza
- Od: 3 lip 2024, 17:19
- Posty: 1
- Auto: CX-5 2.5 2015
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9