Akumulator 2.0 automat
Strona 1 z 1
Zapytaj tu: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=489&t=177131
Dodając przy okazji czy jest iEloop czy nie.
Dodając przy okazji czy jest iEloop czy nie.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3138 (49/162)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Czy w naszych autach trzeba po wymianie poinformować komputer o zmianie?
Nikt nic nie wie. Z drugiej strony czego się spodziewać? To są jeszcze nie stare auta.
Ale trochę dziwne. Niektóre auta mają już prawie 6 lat. Nikt jeszcze nie wymieniał akumulatora?
Jakąś informację pozyskałem z konkurencyjnego forum.
Procedura podłączania nowego akumulatora (reset licznika BATT_Day)
1. Włącz zapłon (silnik wyłączony).
2. Przełącz dźwignię biegłów w pozycję N.
3. Przeprowadź następujące operacje z wciśniętym pedałem hamulca:
a) Naciśnij pedał gazu przez 5 sekund lub dłużej.
b) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
c) Naciśnij i zwolnij pedał gazu 3 krotnie.
d) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
4. Wyłącz zapłon i odłącz masę od akumulatora, jeżeli to samochód z i-Eloop, przed odłączeniem akumulatora odłącz czujnik akumulatora.
5. Po 1 minucie podłącz masę do akumulatora a następnie podłącz czujnik akumulatora.
Pozostałe czynności po podłączeniu akumulatora
11. Zaprogramuj działanie szyb elektrycznych.
12. Zaprogramuj działanie szyberdachu.
13. Zaprogramuj zegar i radio.
14. Zainicjuj system pomiaru ciśnienia powietrza w kołach.
Nikt nic nie wie. Z drugiej strony czego się spodziewać? To są jeszcze nie stare auta.
Ale trochę dziwne. Niektóre auta mają już prawie 6 lat. Nikt jeszcze nie wymieniał akumulatora?
Jakąś informację pozyskałem z konkurencyjnego forum.
Procedura podłączania nowego akumulatora (reset licznika BATT_Day)
1. Włącz zapłon (silnik wyłączony).
2. Przełącz dźwignię biegłów w pozycję N.
3. Przeprowadź następujące operacje z wciśniętym pedałem hamulca:
a) Naciśnij pedał gazu przez 5 sekund lub dłużej.
b) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
c) Naciśnij i zwolnij pedał gazu 3 krotnie.
d) Sprawdź czy kontrolka ładowania miga.
4. Wyłącz zapłon i odłącz masę od akumulatora, jeżeli to samochód z i-Eloop, przed odłączeniem akumulatora odłącz czujnik akumulatora.
5. Po 1 minucie podłącz masę do akumulatora a następnie podłącz czujnik akumulatora.
Pozostałe czynności po podłączeniu akumulatora
11. Zaprogramuj działanie szyb elektrycznych.
12. Zaprogramuj działanie szyberdachu.
13. Zaprogramuj zegar i radio.
14. Zainicjuj system pomiaru ciśnienia powietrza w kołach.
Witam.A procedura jest taka sama dla automatu i manuala

Ja po wymianie akumulatora (4 miesiące temu) nie robiłem tej procedury-systemy działały,SOC był jednak na poziomie 65-75% do zeszłego tygodnia....w zeszłym tygodniu zapalił się komunikat Battery management system inspection required i migający I-stop-(SOC był 22%,napięcie 12,7V ?) więc zrobiłem battery day reset i systemy znowu działają
więc to pomaga 

Ja po wymianie akumulatora (4 miesiące temu) nie robiłem tej procedury-systemy działały,SOC był jednak na poziomie 65-75% do zeszłego tygodnia....w zeszłym tygodniu zapalił się komunikat Battery management system inspection required i migający I-stop-(SOC był 22%,napięcie 12,7V ?) więc zrobiłem battery day reset i systemy znowu działają
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9