Witajcie,
pytanie odnośnie praktycznego użycia systemu i-stop (cx-5 benzyna automat) – a czego nie udało mi ustalić jednoznacznie z instrukcji.
Często jest tak, iż parkując przed domem po wciśnięciu hamulca silnik gaśnie z uwagi na i-stop. Pytanie jak prawidłowo opuścić auto?
P –> Ręczny –> power – czy może jest inny algorytm? Czasem zdarza się że ruszę kierownicą czy odepnę z rozpędu pas i silnik startuje w sekundę po zatrzymaniu – trochę irytujące.
i-Stop, a poprawne wyłączenie silnika
Strona 1 z 1
Teoretycznie wyłączanie to: hamulec podstawowy – ręczny – P – eng.Stop.
Zawsze wyłączam iStop, jako sekwencja startowa, uważam to za zbędne i uciążliwe, a przynajmniej czasem zarządzam tym ręcznie, włączając gdy dłuższy postój. Nie wiem czy przy włączonym i uaktywnionym iStopie mozna prawidłowo zaparkować skrzynie biegów i wyłączyć zapłon. Jak by nie było, silnik i skrzynia w momencie iStopu sa w dość nietypowej jak na automat konfiguracji; silnik wyłączony, skrzynia na biegu...
Zawsze wyłączam iStop, jako sekwencja startowa, uważam to za zbędne i uciążliwe, a przynajmniej czasem zarządzam tym ręcznie, włączając gdy dłuższy postój. Nie wiem czy przy włączonym i uaktywnionym iStopie mozna prawidłowo zaparkować skrzynie biegów i wyłączyć zapłon. Jak by nie było, silnik i skrzynia w momencie iStopu sa w dość nietypowej jak na automat konfiguracji; silnik wyłączony, skrzynia na biegu...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60