Strona 1 z 1

Diagnostyka

PostNapisane: 16 lip 2023, 21:43
przez tomziktomzi
Witam Podłączyłem swoją CX5 pod kompa. Check się nie palił ale ciągle wyświetla mi się kontrolka od ciśnienia w oponach, czasami gaśnie podczas deszczu a jak już zrobi sie sucho znowu się pali i nie działają żadne metody wyłączenia lub resetu tego. Po skanowaniu wychodzi mi taka lista:OBD-IIOBD-II
DTCs: 73
----------------------------
P176E(00) [0x176E00]
Status: Test się nie powiódł, Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
P007B(00) [0x007B00]
Turbocharger (TC) intercooler temperature sensor, bank 1 – circuit range/performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0111(00) [0x011100]
Intake air temperature (IAT) sensor – range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0181(00) [0x018100]
Fuel temperature sensor A – range/performance problem
Status: Test nie został ukończony od ostatniego resetowania błędu., Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0191(00) [0x019100]
Fuel rail pressure (FRP) sensor – range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0106(00) [0x010600]
Manifold absolute pressure (MAP) sensor/barometric pressure (BARO) sensor – range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2227(00) [0x222700]
Barometric pressure (BARO) sensor – range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0101(00) [0x010100]
Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF) sensor – range/performance problem
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P2033(00) [0x203300]
Exhaust gas temperature (EGT) sensor 2, bank 1 – circuit high
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P242D(00) [0x242D00]
Exhaust gas temperature sensor 3, bank 1 – circuit high

Jest się czym martwić czy może chodzi o to żeby test robić w czasie jazdy?
Dziękuję za pomoc

Re: Diagnostyka

PostNapisane: 17 lip 2023, 21:33
przez mario-k
Poczytaj moje posty tam masz problem rozwiązany