Strona 1 z 1

IDENTYFIKACJA TURBINY

PostNapisane: 7 gru 2022, 16:38
przez FAFEK 75
WItam , jest ktos w stanie pomoc jak zindentyfikowac nr turbiny ? cx5 2,2 d , rok koniec 2013, wlasnie dostalem diagnoze z serwisu ze padla turbina i kaplica , auto ma przejechane 132tys km, czekam na wycene z serwisu mazdy ale tez chcialbym sprobowac sam znalezsc nowa. Generalnie zalamka zeby tak szybko padla turbina , poprzednie auta robily ponad 200 tysi bez problemow a tu taki zonk

PostNapisane: 13 gru 2022, 09:43
przez darrecki
Było ze 3 albo 4 rewizje tych turbin, ale wszystko sprzed września 2019 (lub cos koło tego, gdzie zmodyfikowali turbo / dołożyli ad-blue itp) będzie pasować.

Jak urwała Ci się klapka od małego turbo, to niestety standard. I jeśli nit mocujący nie wpadł w wirnik, to można to naprawić za w zasadzie bezcen.

Re: IDENTYFIKACJA TURBINY

PostNapisane: 10 sty 2023, 21:22
przez FAFEK 75
Sorry ze dopiero , u mnie padla turbina bo sie okazalo ze walek wytarty wydechowy , choc sporo pojechala az padla 132 tys km , niektorzy pisali o pompie vacum jeszcze ale mam nadzieje ze ona jest cala bo wogole bede mial dosc tego auta . Pierwszy japonczyk w zyciu i nie wiem czy nie ostatni....

PostNapisane: 10 sty 2023, 23:28
przez darrecki
No niestety tak jest gdy nie sprawdzi się przed zakupem co może dany pojazd boleć. Ja już w 2015r gdy szukałem auta dla siebie wiedziałem żeby diesle z roczników 2012-2013 omijać szerokim łukiem.
Auto ma kilka bolączek, gdzie w miarę tanio można wyeliminować ich ewentualne wystąpienie, wałek niestety to wada materiałowa którą Mazda zlała ciepłym moczem i udawała że nie ma problemu.

Re: IDENTYFIKACJA TURBINY

PostNapisane: 15 sty 2023, 22:38
przez FAFEK 75
po wymianie walka wydechowego i turbiny auto ozylo , silnik bardziej mieko chodzi i nie cyka , spore koszty byly ale mam nadzieje ze teraz tylko nabijac kilometry mazdunia ....