Wymiana wału i panewek
Strona 1 z 1
Ostatnio mazda zaczęła klepać przy zwiększaniu obrotów, oddałem do mechanika okazało się zatarło silnik, mechanik wymienił nowy wał kupiony po szlifie 0.25 plus panewki pod rozmiar, odebrałem auto od mechanika, niestety jest gorzej auto dalej klepie ale mniej, na biegu jałowym wydobywa się dymek z rury i podczas dodania gazu tez, czuć specyficzny zapach jakby olej ? Powyżej 30-40 km na godzinę strasznie nim telepie, mechanik stwierdził regulacje wtryskiwaczy i powinno być ok? Co o tym sądzicie ? Silnik 2.2 sh01
- Od: 24 wrz 2021, 18:56
- Posty: 4
Ok, zatarło silnik. Ale co go zatarło?
Bo te silniki raczej się nie zacierają bez powodu.
Teraz znajdź przyczynę, a może znajdziesz co klekocze.
Wytryski nie zacierają silnika, za to może np zapchany smok olejowy czy też problem z pompą oleju.
Ewentualnie wytarty wałek napędowy i opiłki krążące w oleju, aczkolwiek to raczej mało prawdopodobne.
Proponuję oddać auto takiemu mechanikowi, który zainteresuje się przyczyną a nie będzie zgadywał.
Bo te silniki raczej się nie zacierają bez powodu.
Teraz znajdź przyczynę, a może znajdziesz co klekocze.
Wytryski nie zacierają silnika, za to może np zapchany smok olejowy czy też problem z pompą oleju.
Ewentualnie wytarty wałek napędowy i opiłki krążące w oleju, aczkolwiek to raczej mało prawdopodobne.
Proponuję oddać auto takiemu mechanikowi, który zainteresuje się przyczyną a nie będzie zgadywał.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9