Brak mocy podczas przyśpieszania / błąd przepływomierza
No to panowie jak po czyszczeniu wszystko wróci do normy, to jeszcze zróbcie podkładki pod wtryskami i cieszcie się autem.
Po czyszczeniu skasujcie adaptacje turbiny, przepustnicy, EGR i sondy na wydechu. Potem można jeździć i testować.
Po czyszczeniu skasujcie adaptacje turbiny, przepustnicy, EGR i sondy na wydechu. Potem można jeździć i testować.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Niestety efekt taki sam jak przed czyszczeniem, vmax jakieś 140-150.
Brak mocy na wyższych obrotach, na niskich jeszcze względnie ciągnie.
Jak skasować wymienione przez Ciebie adaptacje?
Zrobię to przez forscan?
Raczej mechanik tego nie zrobił.
Brak mocy na wyższych obrotach, na niskich jeszcze względnie ciągnie.
Jak skasować wymienione przez Ciebie adaptacje?
Zrobię to przez forscan?
Raczej mechanik tego nie zrobił.
- Od: 14 maja 2021, 11:20
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2.2 D Kombi Skypassion I-ELoop aut 129kW AWD
Witajcie, przepraszam, że tyle czasu mi to zajęło ale rodzinne sprawy musiałem połączyć z naprawą auta.
Auto odzyskało moc. Jedzie pięknie w całym zakresie obrotów.
Kolektor dolotowy był tak zafajdany sadzą że mały palec od reki nie wszedł by w gardziele. Ogólnie 70% zatkania około. Tak samo wyglądała przepustnica ( zdjęcie wrzuciłem wcześniej). Myślę że nawet się nie mogła domknąć czy otworzyć w pełni. Ilość sadzy ( zdjęcie wcześniej wklejone) mówi sama za siebie.
Co zrobiłem:
1. Rozebrany cały dolot ( zgodnie z sugestią "darrecki")
2. Czyszczenie mechaniczne ( ja użyłem śrubokręta płaskiego oraz końcówki widelca- zagięta o 90stopni cześć którą trzymamy, zrobiona taka motyczka)
3. Czyszczenie dokładniejsze sprayem do klocków hamulcowych ( testowałem też specjalny środek do czyszczenia EGR- taki sam efekt) oraz pędzelkiem i szmatami
4. Złożenie wszystkiego do kupy ( nowa uszczelka pod kolektor dolotowy) i skręcenie na moment 24Nm
5. Zalanie nowym płynem chłodzącym
Drobna sugestia bo miałem z tym problem:
1. Jak sprawdzić które zawory są zamknięte.
U mnie w CX5 zdejmujemy cześć nadkola od pasażera. Kilka spinek. Pod nim jest mały dekielek plastikowy. Odciągamy go i widzimy koło od osprzętu. Klucz 22 nasadowy i kręcimy by przestawić położenie zaworów. Z racji że byłem sam nie mogłem użyć taśmy bezbarwnej naklejonej na głowice by sobaczyć kręcąc walem w których otworach głowicy taśma się unosi. Wtedy wiadomo by było które zawory sa zamknięte a które otwarte.
Wpadłem na inny pomysł. Każdy zawór ma indywidualny otwór w głowicy. Zatem jeśli jest otwarta para zaworów dla danego cylindra to odkurzaczem zasysając miejsce jednego otworu ciągnie powietrze z otworu obok dla danego cylindra. Jak tak się dzieje to znaczy, że zawór jest otworzony. Analogicznie jeśli w sąsiednim otworze danego cylindra nie zasysane jest powietrze dany komplet 2 zaworów dla cylindra jest zamknięty.
Po wszystkim dobrze wydmuchałem otwory sprężarką. Pamiętajcie aby dobrze zatkać kanał wodny w głowicy bo naleci syfu.
2. Jak czyścić gardziele w głowicy.
Ja zastosowałem wspomniany wcześniej widelec wybierając wszystko do siebie i odciągając odkurzaczem. Głębiej już pomógł płaski śrubokręt aby lepiej wyczyścić przy zaworach.
Uwaga: Przepustnice ( dokręcaną bezpośrednio do kolektora) można przykręcić w 4 pozycjach. Wtyczka powinna być po prawej stronie wpinana stojąc przodem do auta. Ja popełniłem ten błąd wiec musiałem znów ściągać głowice aby go przekręcić. Wtedy też nie podepniemy rury dolotowej- to dziwne zapięcie nam nie pozwoli. A jak już jestem przy tym dziwnym zapięciu ( miałem z nim duży problem ponieważ jedna z cienkich plastikowych elementów pękła) Proponuje po prostu poniżej tego mocowania odkręcić opaskę zaciskową. Prosto szybko i przyjemnie a ile mniej problemów ( przynajmniej u mnie przez ten pęknięty element).
Ogólnie praca nie jest ciężka, może trochę brudząca. Zestaw podstawowych narzędzi wystarczy. Klucz dynamometryczny jest pomocny do dokręcania śrub.
W załączniku logi po czyszczeniu. Zrobione z wyłączoną klimą i zmniejszonym nadmuchem.
Nie kasowałem wcześniej nic jak sugerował kolega. Dopiero teraz to odczytałem
Ogromne podziękowania dla darrecki za diagnozę ( w moim przypadku strzał w dziesiątkę) oraz za podpowiedz w tematach praktycznych dotyczących czyszczenia. Bez tego raczej bym się nie podjął czyszczenia czy nawet mógłbym ma to nie wpaść.
Auto odzyskało moc. Jedzie pięknie w całym zakresie obrotów.
Kolektor dolotowy był tak zafajdany sadzą że mały palec od reki nie wszedł by w gardziele. Ogólnie 70% zatkania około. Tak samo wyglądała przepustnica ( zdjęcie wrzuciłem wcześniej). Myślę że nawet się nie mogła domknąć czy otworzyć w pełni. Ilość sadzy ( zdjęcie wcześniej wklejone) mówi sama za siebie.
Co zrobiłem:
1. Rozebrany cały dolot ( zgodnie z sugestią "darrecki")
2. Czyszczenie mechaniczne ( ja użyłem śrubokręta płaskiego oraz końcówki widelca- zagięta o 90stopni cześć którą trzymamy, zrobiona taka motyczka)
3. Czyszczenie dokładniejsze sprayem do klocków hamulcowych ( testowałem też specjalny środek do czyszczenia EGR- taki sam efekt) oraz pędzelkiem i szmatami
4. Złożenie wszystkiego do kupy ( nowa uszczelka pod kolektor dolotowy) i skręcenie na moment 24Nm
5. Zalanie nowym płynem chłodzącym
Drobna sugestia bo miałem z tym problem:
1. Jak sprawdzić które zawory są zamknięte.
U mnie w CX5 zdejmujemy cześć nadkola od pasażera. Kilka spinek. Pod nim jest mały dekielek plastikowy. Odciągamy go i widzimy koło od osprzętu. Klucz 22 nasadowy i kręcimy by przestawić położenie zaworów. Z racji że byłem sam nie mogłem użyć taśmy bezbarwnej naklejonej na głowice by sobaczyć kręcąc walem w których otworach głowicy taśma się unosi. Wtedy wiadomo by było które zawory sa zamknięte a które otwarte.
Wpadłem na inny pomysł. Każdy zawór ma indywidualny otwór w głowicy. Zatem jeśli jest otwarta para zaworów dla danego cylindra to odkurzaczem zasysając miejsce jednego otworu ciągnie powietrze z otworu obok dla danego cylindra. Jak tak się dzieje to znaczy, że zawór jest otworzony. Analogicznie jeśli w sąsiednim otworze danego cylindra nie zasysane jest powietrze dany komplet 2 zaworów dla cylindra jest zamknięty.
Po wszystkim dobrze wydmuchałem otwory sprężarką. Pamiętajcie aby dobrze zatkać kanał wodny w głowicy bo naleci syfu.
2. Jak czyścić gardziele w głowicy.
Ja zastosowałem wspomniany wcześniej widelec wybierając wszystko do siebie i odciągając odkurzaczem. Głębiej już pomógł płaski śrubokręt aby lepiej wyczyścić przy zaworach.
Uwaga: Przepustnice ( dokręcaną bezpośrednio do kolektora) można przykręcić w 4 pozycjach. Wtyczka powinna być po prawej stronie wpinana stojąc przodem do auta. Ja popełniłem ten błąd wiec musiałem znów ściągać głowice aby go przekręcić. Wtedy też nie podepniemy rury dolotowej- to dziwne zapięcie nam nie pozwoli. A jak już jestem przy tym dziwnym zapięciu ( miałem z nim duży problem ponieważ jedna z cienkich plastikowych elementów pękła) Proponuje po prostu poniżej tego mocowania odkręcić opaskę zaciskową. Prosto szybko i przyjemnie a ile mniej problemów ( przynajmniej u mnie przez ten pęknięty element).
Ogólnie praca nie jest ciężka, może trochę brudząca. Zestaw podstawowych narzędzi wystarczy. Klucz dynamometryczny jest pomocny do dokręcania śrub.
W załączniku logi po czyszczeniu. Zrobione z wyłączoną klimą i zmniejszonym nadmuchem.
Nie kasowałem wcześniej nic jak sugerował kolega. Dopiero teraz to odczytałem
Ogromne podziękowania dla darrecki za diagnozę ( w moim przypadku strzał w dziesiątkę) oraz za podpowiedz w tematach praktycznych dotyczących czyszczenia. Bez tego raczej bym się nie podjął czyszczenia czy nawet mógłbym ma to nie wpaść.
- Załączniki
-
- Po czyszczeniu.rar
- przejazdy na biegu 3 i 4 ( mieszane)
- (182.24 KiB) Pobrane 28 razy
Ostatnio edytowano 22 lip 2022, 10:11 przez konradkonrad1987, łącznie edytowano 1 raz
Teraz możesz sobie porównać wartość MAF z loga przed i po. Po dostaje zdecydowanie więcej powietrza, (jest 40, było max 28 jednostek na niebieskim wykresie) więc turbina ma możliwość wytworzyć stabilne ciśnienie, bez górek i dołków. Co prawda jeszcze nie osiąga jeszcze żądanych wartości, ale skasowanie adaptacji i czas powinny jeszcze to poorawić.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Forscan mam tylko dostępne na tel. i nie mam takowej zakładki.
Auto produkcja 12-2015, rej. 2016, JMZGJ692871340480
Mechanik nie zrobił żadnych zdjęć, czy dokładnie wszystko wyczyścił nie mam bo przy nim nie stałem.
Dzisiaj się go wypytam co dokładnie wyczyścił i jak, przed robotą wysyłałem mu instrukcję z tematu o czyszczeniu.
Auto produkcja 12-2015, rej. 2016, JMZGJ692871340480
Mechanik nie zrobił żadnych zdjęć, czy dokładnie wszystko wyczyścił nie mam bo przy nim nie stałem.
Dzisiaj się go wypytam co dokładnie wyczyścił i jak, przed robotą wysyłałem mu instrukcję z tematu o czyszczeniu.
- Od: 14 maja 2021, 11:20
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2.2 D Kombi Skypassion I-ELoop aut 129kW AWD
Na telefonie też jest ta opcja.
Jak masz forscan to zapisz jakieś logi, będzie można na czymś bazować, bo tak to wróżenie z fusów. Wg mnie problem jest identyczny jak u konradkonrad1987 ale nie musi tak być.
Ja mechanikom nie wierzę, szczególnie tym co prosisz o jedno, a oni wiedzą lepiej i zrobią po swojemu.
Parametry do logów masz na zdjęciach, dodaj te same.
Jak masz forscan to zapisz jakieś logi, będzie można na czymś bazować, bo tak to wróżenie z fusów. Wg mnie problem jest identyczny jak u konradkonrad1987 ale nie musi tak być.
Ja mechanikom nie wierzę, szczególnie tym co prosisz o jedno, a oni wiedzą lepiej i zrobią po swojemu.
Parametry do logów masz na zdjęciach, dodaj te same.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Na tel. jednak nie ma aplikacji Forscan (nie ma jej w sklepie Apple), na iOS przy zakupie urządzenia OBD miałem aplikację Car Scanner Pro. https://apps.apple.com/dk/app/car-scann ... 33623?l=pl
Spróbuje wykonać testy tak jak kolega w tej aplikacji co mam.
Spróbuje wykonać testy tak jak kolega w tej aplikacji co mam.
- Od: 14 maja 2021, 11:20
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2.2 D Kombi Skypassion I-ELoop aut 129kW AWD
Forscan jest na komputery PC, Forscan Lite jest na Android jak i iOS.
Wszystkie na chwilę obecną mają identyczną funkcjonalność. Na wersji Windows można dodatkowo grzebać w konfiguracji auta, ale 99.9% osób tego nie potrzebuje.
Wszystkie na chwilę obecną mają identyczną funkcjonalność. Na wersji Windows można dodatkowo grzebać w konfiguracji auta, ale 99.9% osób tego nie potrzebuje.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Mój czujnik (Vgate iCar Pro BT4.0) ni h** nie chce współgrać z aplikacją na iOS Forscan Lite.
Zrobiłem dzisiaj test MAF z 3-4 i 4-5 na tym oprogramowaniu co mam (Car Scanner Pro), ewidentnie widać spadek jak wchodzi na wyższe obroty.
Zrzuty ekranu https://share.icloud.com/photos/014q1No ... z3HCiaQkng
Na dniach postaram się dograć testy z obrotami silnika.
Jedzie też do mnie nowy czujnik MAF, żeby sprawdzić działanie przepływomierza powietrza.
Prace już wykonane:
Czyszczenie przepustnicy
Czyszczenie otworów głowicy
Czyszczenie kolektora
Czyszczenie przewody dolotowych
Czyszczenie czujnika MAP
Czyszczenie czujnika MAF
Nowa pompa vacuum
Zrobiłem dzisiaj test MAF z 3-4 i 4-5 na tym oprogramowaniu co mam (Car Scanner Pro), ewidentnie widać spadek jak wchodzi na wyższe obroty.
Zrzuty ekranu https://share.icloud.com/photos/014q1No ... z3HCiaQkng
Na dniach postaram się dograć testy z obrotami silnika.
Jedzie też do mnie nowy czujnik MAF, żeby sprawdzić działanie przepływomierza powietrza.
Prace już wykonane:
Czyszczenie przepustnicy
Czyszczenie otworów głowicy
Czyszczenie kolektora
Czyszczenie przewody dolotowych
Czyszczenie czujnika MAP
Czyszczenie czujnika MAF
Nowa pompa vacuum
- Od: 14 maja 2021, 11:20
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2.2 D Kombi Skypassion I-ELoop aut 129kW AWD
Ok, jeżeli wszystko było faktycznie wyczyszczone jak powinno, to mam pewną teorię. Zakładając, że te wykres poniżej
to jest przebiej na 1 biegu i żółta kreska to przedział 2200-2500 obrotów, a czerwona to wrzucony luz i przyjmując, że vacuum było faktycznie uszkodzone to:
– duża turbina nie dmucha jak należy, być może wytarty wałek wydechowy załatwił ją i vacuum.
Zdejmij wąż gumowy idący do turbiny, tam gdzie odma ma wyjście w dolot. Sprawdź jak wygląda wirnik, czy nie jest powyginany i czy ścianki nie są poobcierane. Sprawdź też luzy góra/dół i przód/tył.
to jest przebiej na 1 biegu i żółta kreska to przedział 2200-2500 obrotów, a czerwona to wrzucony luz i przyjmując, że vacuum było faktycznie uszkodzone to:
– duża turbina nie dmucha jak należy, być może wytarty wałek wydechowy załatwił ją i vacuum.
Zdejmij wąż gumowy idący do turbiny, tam gdzie odma ma wyjście w dolot. Sprawdź jak wygląda wirnik, czy nie jest powyginany i czy ścianki nie są poobcierane. Sprawdź też luzy góra/dół i przód/tył.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Wykres przedstawia przebieg z 3 na 4 bieg. Widać pod koniec spadek a następnie zmiana na 4. Auto z automatyczną skrzynią biegów. Po czyszczeniu zauważyłem spalanie większe o 1L. Jutro postaram się zrobić wykres z obrotami silnika.
Dopisano 26 lip 2022, 06:44:
https://share.icloud.com/photos/07aS8zo ... hJXPNzayvg
Wykres 3 i 4 bieg.
Widać dziwny spadek na maf, pedał bym wciśnięty w podłogę.
Dopisano 26 lip 2022, 06:44:
https://share.icloud.com/photos/07aS8zo ... hJXPNzayvg
Wykres 3 i 4 bieg.
Widać dziwny spadek na maf, pedał bym wciśnięty w podłogę.
- Od: 14 maja 2021, 11:20
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2.2 D Kombi Skypassion I-ELoop aut 129kW AWD
Albo się jeszcze nie obudziłem, albo zupełnie nie rozumiem tych wykresów – wyglądają zupełnie bez sensu. Stałe obroty powyżej 4000, a tu nagle przepływ powietrza spada prawie 2x. Obroty jakieś totalnie poszarpane, normalnie czarna magia.
Możesz zapisać logi do pliku csv? To uniwersalny i darmowy standard, powinien być obsługiwany przez twoje oprogramowanie.
Potrzebne 4 parametry – MAP, MAP_DSD, MAF, RPM.
Możesz zapisać logi do pliku csv? To uniwersalny i darmowy standard, powinien być obsługiwany przez twoje oprogramowanie.
Potrzebne 4 parametry – MAP, MAP_DSD, MAF, RPM.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
https://drive.google.com/file/d/14RtbOq ... sp=sharing
Nie znalazłem u siebie parametru MAP_DSD, dodałem MAP (V) i jeszcze mam MAP (V-kPa)
Nie znalazłem u siebie parametru MAP_DSD, dodałem MAP (V) i jeszcze mam MAP (V-kPa)
- Od: 14 maja 2021, 11:20
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2.2 D Kombi Skypassion I-ELoop aut 129kW AWD
Na forum klikając +Odpowiedz i potem Podgląd możesz dodawać zdjęcia i pliki bezpośrednio na forum, zakładka Załączniki
Możesz potwierdzić, że przy przyspieszaniu trzymałeś cały czas gaz w podłodze? Co się działo jak w pierwszej fazie obroty zaczęły spadać ze stałych ~4500 pionowo w dół? Faktycznie spadły poniżej 1000? Podczas przyspieszania z nogą w podłodze? W automacie to w zasadzie niemożliwe, skrzynia sama musiała by w trakcie przyspieszania wrzucić "N". Albo interfejs źle odczytuje, albo masz coś z elektroniką i sterowaniem.
Do loga zaglądnę jak wrócę do domu.
Możesz potwierdzić, że przy przyspieszaniu trzymałeś cały czas gaz w podłodze? Co się działo jak w pierwszej fazie obroty zaczęły spadać ze stałych ~4500 pionowo w dół? Faktycznie spadły poniżej 1000? Podczas przyspieszania z nogą w podłodze? W automacie to w zasadzie niemożliwe, skrzynia sama musiała by w trakcie przyspieszania wrzucić "N". Albo interfejs źle odczytuje, albo masz coś z elektroniką i sterowaniem.
Do loga zaglądnę jak wrócę do domu.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Ok, w takim razie ma to jakiś sens. Te przebiegi na 3 jakieś takie poszatkowane, ale 4 stabilna. Z tym, że na 4 biegu auto dostaje 2x mniej powietrza niż na 3. Wygląda to podobnie jak u kolegi, u którego po czyszczeniu dolotu auto się naprawiło. Jak już pisałem wcześniej, sceptycznie podchodzę do fachowości wyczyszczenia dolotu w Twoim aucie. Do sprawdzenia tego potrzebujesz to: [url]https://www.amazon.pl/endoskopowa-inspekcyjna-oświetleniem-telefonów-systemem/dp/B09P2WHVGT[/url] Mam, sprawdza się całkiem dobrze. Wyciągasz czujnik doładowania, i oglądasz jak to wygląda od środka, da się wcelować w otwory w głowicy zobaczyć na własne oczy ich stan.
Oprócz powyższego (jeśli się zdecydujesz i będzie OK) musisz przelecieć cały układ doładowania. Być może jest gdzieś dziura i powietrze ucieka na lewo (stąd większe spalanie) albo coś nie działa jak należy. Turbina, gruszki sterujące itp.
Jedno jest pewne, z taką ilością powietrza turbina nie dobije nawet do 1.5 bara, gdy do właściwych osiągów trzeba 2.3.
Oprócz powyższego (jeśli się zdecydujesz i będzie OK) musisz przelecieć cały układ doładowania. Być może jest gdzieś dziura i powietrze ucieka na lewo (stąd większe spalanie) albo coś nie działa jak należy. Turbina, gruszki sterujące itp.
Jedno jest pewne, z taką ilością powietrza turbina nie dobije nawet do 1.5 bara, gdy do właściwych osiągów trzeba 2.3.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Witam. Mam podobny problem jak kolega wyżej tylko ze w mazdzie cx5 2015r Lift 2.2 skyactiv 175km. Auto ze startu wgniata w fotel później już słabo ciągnie tak jakby obroty idą ale mocy już nie ma przy wyższych prędkościach 120km/h można wcisnąć pedał w podłogę do kickdown i ledwo się rozpędza lub stanie na 3000obr/min i jedzie tylko 140 km/h. Po dłuższej jeździe wyrzuci błąd przepływomierza. Wymieniłem już:
– przepływomierz powietrza
– czujnik różnicy ciśnień DPF
– twinturbo po regeneracji
– wyczyszczony kolektor ssący i czujnik ciśnienia
– wyczyszczony EGR
– wyczyszczona przepustnica
– wymieniony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym na używkę
– sprawdzona Vacum pompa. Po odpaleniu ma 26 inHg.
– sprawdzone wężyki podciśnienia
– zamienione miejscami elektrozawory sterujące gruszkami od turbin
– czujnik ciśnienia spalin ten metalowy na jeden wężyk przedmuchany
– wyczyszczony DPF i wypalony
– sprawdzona szczelność układu ciśnienia doładowania
Zamierzam jeszcze sprawdzić wałek wydechowy choć ponoć w południe montowany już był z mocniejszego materiału. Ale kończą już mi się pomysły co z tym autem jest nie tak? Może ktoś ma pomysł?
– przepływomierz powietrza
– czujnik różnicy ciśnień DPF
– twinturbo po regeneracji
– wyczyszczony kolektor ssący i czujnik ciśnienia
– wyczyszczony EGR
– wyczyszczona przepustnica
– wymieniony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym na używkę
– sprawdzona Vacum pompa. Po odpaleniu ma 26 inHg.
– sprawdzone wężyki podciśnienia
– zamienione miejscami elektrozawory sterujące gruszkami od turbin
– czujnik ciśnienia spalin ten metalowy na jeden wężyk przedmuchany
– wyczyszczony DPF i wypalony
– sprawdzona szczelność układu ciśnienia doładowania
Zamierzam jeszcze sprawdzić wałek wydechowy choć ponoć w południe montowany już był z mocniejszego materiału. Ale kończą już mi się pomysły co z tym autem jest nie tak? Może ktoś ma pomysł?
- Od: 12 lip 2022, 22:43
- Posty: 12
- Auto: Cx-5 AWD 2.2 SkyActive 175ps 2015r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9