Strona 1 z 1

2.2 diesel, dymi – wymiana wałka

PostNapisane: 5 gru 2020, 19:32
przez Dejwitek
Witam, mam problem z tym silnikiem, samochód kupiony od handlarza po wymianie wałka rozrządu (słynny rocznik 2013). Kopci tak jak na tym filmiku. Miesiąc już się wozi od warsztatu do warsztatu – problemy z dpf, ale soft już jest zrobiony. W jednym warsztacie mówią, że to wina wtrysku jednego, że się zacina, a w drugim, że turbina do wymiany. Słychać turbo delikatnie świszczy, zresztą handlarz pewnie zrobił tylko wałek.. W tym pierwszym warsztacie mechanik powiedział, że 200% to nie turbo. Nie wiem co w nim robić bo obie naprawy nie będą tanie. Ubytków oleju nie zaobserwowałem, ale może dlatego że samochód jeździ tylko od warsztatu do warsztatu, moc ma raczej normalną. Załączam filmik(sorry, że na pionowo), na którym widać jak samochód kopci po jeździe i za chwile tak jakby inaczej silnik zaczyna pracować i dymu jest mniej. Dym mocno śmierdzi, ale nie jestem w stanie stwierdzić czy to smród przepalanego oleju(choć w tym kierunku bym obstawiał) czy lejącej nieprzepalanej ropy. Nawet wśród mechaników są podzielone opinie jak widać.
Samochód kopci po jakiś przygazówkach i jeździe, a jak dłużej stoi na wolnych obrotach to tak jak widać dymienie się zmniejsza.

https://www.youtube.com/watch?v=SV2FD_R ... e=youtu.be

A tutaj filmik z pracy wtrysków

https://www.youtube.com/watch?v=R0S6cPAK8Ho

Re: 2.2 diesel, dymi – wymiana wałka

PostNapisane: 6 gru 2020, 15:14
przez rafik85
Zapach nie przepalonej ropy jest słodki, poza tym będzie przybywało oleju na miarce.

Re: 2.2 diesel, dymi – wymiana wałka

PostNapisane: 19 gru 2020, 16:59
przez MarLas
Witam,
nie można otworzyć pierwszego filmu. Jest błąd w linku.
Pozdrawiam