Witam
przy przyspieszaniu (wcisnietym pedale gazu) samochod delikatnie drzy
zjawisko prawie nie wystepuje na I biegu
natomiast wystepuje na II, III, IV i V
nasila sie przy pelnym depnieciu z nizszych obrotow (ponizej 2000 obr)
oraz przy wjezdzaniu pod gore (kiedy samochod "sie wysila")
w zasadzie powyzej 5000 obr juz nie czuc tego wogle
Ktoś coś wie ?
Drzy podzcas przyszpieszania
Strona 1 z 1
borekd17
Witam , miałem dokładnie takie same objawy w mojej cx5, a dodatkowo gasł silnik jak wciskalem sprzęgło( auto oczywiście w ruchu). Nawet na diagnistyce komputerowej diagnosta stwierdził że NIE MA ŻADNYCH BŁĘDÓW...
Długo nie miałem pojęcia co to może być, aż wpadłem na pomysł że baterie w transmiterach nie były wymieniane od nowości tj. od sierpnia 2013 roku, więc je wymieniłem i od tamtej pory nie ma więcej problemu z drżeniem lub gasnieciem silnika . Problem był z tym że immobilizer tracił sygnał (połączenie z transmiterem i stąd te objawy. Mam nadzieję że w twoim aucie jest dokładnie ten sam problem, a raczej zniknie po wymianie baterii w transmiterach. Pozdrawiam serdecznie
Witam , miałem dokładnie takie same objawy w mojej cx5, a dodatkowo gasł silnik jak wciskalem sprzęgło( auto oczywiście w ruchu). Nawet na diagnistyce komputerowej diagnosta stwierdził że NIE MA ŻADNYCH BŁĘDÓW...
Długo nie miałem pojęcia co to może być, aż wpadłem na pomysł że baterie w transmiterach nie były wymieniane od nowości tj. od sierpnia 2013 roku, więc je wymieniłem i od tamtej pory nie ma więcej problemu z drżeniem lub gasnieciem silnika . Problem był z tym że immobilizer tracił sygnał (połączenie z transmiterem i stąd te objawy. Mam nadzieję że w twoim aucie jest dokładnie ten sam problem, a raczej zniknie po wymianie baterii w transmiterach. Pozdrawiam serdecznie
- Od: 27 cze 2018, 13:23
- Posty: 1
- Auto: Mazda CX5 2.2 D 150 KE 2013
Mam CX5 pół roka i to jest pierwsza zimą. 2.2 skyactiv D 175 koni 4x4
Już dwa razy jestem miał take drobne drgania pri normalnej jeździe nie dużym przyspieszaniu.
Nowa bateria w silniku.
Po pierwszym drganiu lub przed mi wyświetlał komunikat slabej baterie w kluczu. Baterie jestem zmienil.
No dzisiaj sie siebie tak samo drgał po drugi raz. Pilot jest OK
.
Objawy;
1. Może źle paliwo. Prawie do pustego baku jestem zatankował 47 lit. no paliwo z Orlenu.
2. i pri pierwszemu i drugiemu razu, silnik jeżcie zimny no niebieska kontrolka nie świeciła. Przejechane może 1 km. Temperatura kolem od 0,0 do -3,0 stopni C
.
Ja mam podejrzenie na brudne paliwo.
Tu jeżcie u paliwa możne, że jest letnie paliwo i niema w siebie dodatku do mrozu. No takiego mrozu jeżcie nie ma.
Może jeżcie źle odczytuje temperaturę bo z ogranym silnikiem nie ma problemu. Tu już nie ma zagar temperatury. Tylko niebieski lub czerwony znaczek :-D
.
Nie mam co podejrzewać, samochód prawidłowo w serwisie na przeglądach. Po ostatnim przeglądzie przejechano 10 tis. Jazda więcej na trasie jak w mieście. Do tego troche S1 troche DK i powiatowe drogi.
.
I teraz jak sie sprawuje w zimie. Nie ma problem z paliwem lub nie robi sie woda w zbiorniku?
Chytal jestem tu i problem z DPF. Jak poznam czy działa sprawnie, lub czy nie jest już zapchany.
Miał ktoś coś takiego?
Już dwa razy jestem miał take drobne drgania pri normalnej jeździe nie dużym przyspieszaniu.
Nowa bateria w silniku.
Po pierwszym drganiu lub przed mi wyświetlał komunikat slabej baterie w kluczu. Baterie jestem zmienil.
No dzisiaj sie siebie tak samo drgał po drugi raz. Pilot jest OK
.
Objawy;
1. Może źle paliwo. Prawie do pustego baku jestem zatankował 47 lit. no paliwo z Orlenu.
2. i pri pierwszemu i drugiemu razu, silnik jeżcie zimny no niebieska kontrolka nie świeciła. Przejechane może 1 km. Temperatura kolem od 0,0 do -3,0 stopni C
.
Ja mam podejrzenie na brudne paliwo.
Tu jeżcie u paliwa możne, że jest letnie paliwo i niema w siebie dodatku do mrozu. No takiego mrozu jeżcie nie ma.
Może jeżcie źle odczytuje temperaturę bo z ogranym silnikiem nie ma problemu. Tu już nie ma zagar temperatury. Tylko niebieski lub czerwony znaczek :-D
.
Nie mam co podejrzewać, samochód prawidłowo w serwisie na przeglądach. Po ostatnim przeglądzie przejechano 10 tis. Jazda więcej na trasie jak w mieście. Do tego troche S1 troche DK i powiatowe drogi.
.
I teraz jak sie sprawuje w zimie. Nie ma problem z paliwem lub nie robi sie woda w zbiorniku?
Chytal jestem tu i problem z DPF. Jak poznam czy działa sprawnie, lub czy nie jest już zapchany.
Miał ktoś coś takiego?
- Od: 15 wrz 2019, 21:10
- Posty: 27
- Auto: mazda cx-5 2.2 skyactiv-d 175km AWD AT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9