Drzy podzcas przyszpieszania

Postprzez borekd17 » 3 maja 2018, 14:17

Witam
przy przyspieszaniu (wcisnietym pedale gazu) samochod delikatnie drzy
zjawisko prawie nie wystepuje na I biegu
natomiast wystepuje na II, III, IV i V
nasila sie przy pelnym depnieciu z nizszych obrotow (ponizej 2000 obr)
oraz przy wjezdzaniu pod gore (kiedy samochod "sie wysila")
w zasadzie powyzej 5000 obr juz nie czuc tego wogle
Ktoś coś wie ?
Początkujący
 
Od: 3 maja 2018, 14:13
Posty: 1
Auto: Mazda Cx5 2.2 170 diesel 2013

Postprzez di*l » 7 maja 2018, 09:51

Jak długo obserwujesz te objawy?
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2018, 10:46
Posty: 8
Auto: 2014 Mazda CX-5 2.2 175 AWD

Postprzez marcinukgr » 27 cze 2018, 12:40

borekd17
Witam :) , miałem dokładnie takie same objawy w mojej cx5, a dodatkowo gasł silnik jak wciskalem sprzęgło( auto oczywiście w ruchu). Nawet na diagnistyce komputerowej diagnosta stwierdził że NIE MA ŻADNYCH BŁĘDÓW...
Długo nie miałem pojęcia co to może być, aż wpadłem na pomysł że baterie w transmiterach nie były wymieniane od nowości tj. od sierpnia 2013 roku, więc je wymieniłem i od tamtej pory nie ma więcej problemu z drżeniem lub gasnieciem silnika <jupi> <jupi> <jupi> . Problem był z tym że immobilizer tracił sygnał (połączenie z transmiterem i stąd te objawy. Mam nadzieję że w twoim aucie jest dokładnie ten sam problem, a raczej zniknie po wymianie baterii w transmiterach. Pozdrawiam serdecznie papa
Początkujący
 
Od: 27 cze 2018, 12:23
Posty: 1
Auto: Mazda CX5 2.2 D 150 KE 2013

Postprzez MilosM » 2 sty 2020, 17:54

Mam CX5 pół roka i to jest pierwsza zimą. 2.2 skyactiv D 175 koni 4x4
Już dwa razy jestem miał take drobne drgania pri normalnej jeździe nie dużym przyspieszaniu.
Nowa bateria w silniku.
Po pierwszym drganiu lub przed mi wyświetlał komunikat slabej baterie w kluczu. Baterie jestem zmienil.
No dzisiaj sie siebie tak samo drgał po drugi raz. Pilot jest OK
.
Objawy;
1. Może źle paliwo. Prawie do pustego baku jestem zatankował 47 lit. no paliwo z Orlenu.
2. i pri pierwszemu i drugiemu razu, silnik jeżcie zimny no niebieska kontrolka nie świeciła. Przejechane może 1 km. Temperatura kolem od 0,0 do -3,0 stopni C
.
Ja mam podejrzenie na brudne paliwo.
Tu jeżcie u paliwa możne, że jest letnie paliwo i niema w siebie dodatku do mrozu. No takiego mrozu jeżcie nie ma.
Może jeżcie źle odczytuje temperaturę bo z ogranym silnikiem nie ma problemu. Tu już nie ma zagar temperatury. Tylko niebieski lub czerwony znaczek :-D
.
Nie mam co podejrzewać, samochód prawidłowo w serwisie na przeglądach. Po ostatnim przeglądzie przejechano 10 tis. Jazda więcej na trasie jak w mieście. Do tego troche S1 troche DK i powiatowe drogi.
.
I teraz jak sie sprawuje w zimie. Nie ma problem z paliwem lub nie robi sie woda w zbiorniku?
Chytal jestem tu i problem z DPF. Jak poznam czy działa sprawnie, lub czy nie jest już zapchany.
Miał ktoś coś takiego?
Początkujący
 
Od: 15 wrz 2019, 20:10
Posty: 27
Auto: mazda cx-5 2.2 skyactiv-d 175km AWD AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9