Witam – zbliża mi się 120tysi na liczniku i wg. ASO muszę dokonać inspekcji luzów zaworowych.
Proszę osoby wtajemniczone o kilka odpowiedzi:
1. podstawowe pytanie – jakie luzy zaworowe są dla tego silnika ( chyba takie same dla wszystkich mocy?)
2. czy wymiana rurek ciśnieniowych ( obowiązkowa wg. ASO) jest faktycznie potrzebna? Wiem , że dawniej takie rurki można było demontować wielokrotnie , ale tu akurat nie wiem jaki system uszczelnienia jest zastosowany...( cena nowych to bagatela 800zł)
3. świece żarowe – wymieniać profilaktycznie skoro działają poprawnie? Ktoś wymieniał – wie może jaki producent jest dostawcą OEM?
4. luz zaworowy jest regulowany za pośrednictwem szklanek , czy może płytek zaworowych pod szklankami?
PZ
Luz zaworowy 2.2D
Strona 1 z 1
Odnośnie punktu 2. Wg instrukcji w poprzedniej generacji Diesla rurki można było zdemontować do 3 razy – potem wymiana. Trzeba było b jedynie uszczelnienia zmienić, aczkolwiek że 3x wszystko rozkręcałem i nie zmieniałem nic – problemów nie było żadnych. Myślę, że serwisówka w tym pomoże, nie sądzę aby coś się zmieniło w tej kwestii.
3. Moja stara 6 przejechała ponad 300 tys na 1 komplecie świec. Zmienić można chyba jedynie dla świętego spokoju, za kolejne kilka lat mogą być znacznie większe problemy przy odkręcaniu.
3. Moja stara 6 przejechała ponad 300 tys na 1 komplecie świec. Zmienić można chyba jedynie dla świętego spokoju, za kolejne kilka lat mogą być znacznie większe problemy przy odkręcaniu.
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
cinek78 , jestem po przeglądzie przy 130000 ( ale przegląd siódmy jak przy 140000 ) i nie regulowano mi żadnych luzów.
serwisuje cały czas w ASO i dzisiaj zadzwoniłem, żeby się upewnić czy nie powinienem tego zrobić.
Powiedziani mi , że nic im na ten temat nie wiadomo i nigdy tego nie robili. Podobno w ogóle się
tego nie wykonuje
serwisuje cały czas w ASO i dzisiaj zadzwoniłem, żeby się upewnić czy nie powinienem tego zrobić.
Powiedziani mi , że nic im na ten temat nie wiadomo i nigdy tego nie robili. Podobno w ogóle się
tego nie wykonuje
-
tuchor
no to fest... mnie mówili, że na 120 tysi jest kontrola?
Jeśli jest jak Tobie powiedzieli to musimy mieć samoregulatory....
Może jest ktoś na forum z ASO , kto potwierdzi/zaprzeczy w/w informacjom i odpowie na powyższe pytania??
Dopisano 21 sie 2017, o 11:41:
Zajrzałem do tego tematu;
viewtopic.php?f=414&t=141614
i patrząc na jedno z ostatnich zdjęć, to może faktycznie samoregulatory tam są...
Jeśli jest jak Tobie powiedzieli to musimy mieć samoregulatory....
Może jest ktoś na forum z ASO , kto potwierdzi/zaprzeczy w/w informacjom i odpowie na powyższe pytania??
Dopisano 21 sie 2017, o 11:41:
Zajrzałem do tego tematu;
viewtopic.php?f=414&t=141614
i patrząc na jedno z ostatnich zdjęć, to może faktycznie samoregulatory tam są...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9