Cała litania błędów – SBS, SCBS, TPMS, moduł sterowania silnikiem + auto samo hamuje
No tej drugiej klapy nie widzę bez demontażu turbo. Ale myśle ze jest Ok. Mam jedną teorie, w czujniku ciśnienia kolektora ssącego brakuje na środku jednego plastiku myśle ze się złamał lub ktoś go złamał przy montażu i wpadł przez przepustnice dalej do intercooler i następnie do małego turbo przez co uszkodził się wirnik. Gdyby to było metalowe to wirnik byłby w częściach a tak tylko skrzywiło łopatkę. I może coś tam jeszcze to turbo próbuje pompować ale nie tyle co powinno. Auto kupiłem od Niemca który chyba sam walczył z tym problemem bo dał mi rachunek na 500€ za wodorowanie silnika czyli czyszczenie całego układu dolotowego nic to nie dało i po trzech miesiącach posiadania Mazdy wolał ja sprzedać.
- Od: 12 lip 2022, 22:43
- Posty: 12
- Auto: Cx-5 AWD 2.2 SkyActive 175ps 2015r
Nie ma opcji żeby cokolwiek z kolektora wpadło do sprężarki, bo zostało by wpompowane do silnika przy pierwszym odpaleniu auta. Za to jeśli coś odpadło z samej turbiny lub czegoś przed nią, jest duża szansa na znalezienie tego w intercoolerze. Tam zazywczaj kończą fragmenty z nita od małej klapki turbiny.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3091 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Witam a wiec tak udało mi się wczoraj wymienić biturbo. Roboty bardzo dużo trzeba wymontować cały wózek zawieszenia żeby w ogóle tam się dostać później DPF i pełno rurek wężykiem śrubek itd w warunkach garażowych było by naprawdę komuś ciężko to ogarnąć ale nie mówię ze się nie da bo Polak potrafi
. No i po zamontowaniu nowo zregenerowanego Turbo auto w końcu przyspiesza normalnie czuć tą moc przyspieszania bo wcześniej tylko obroty się zwiększały a auto slimakowało. Nie wiem jak wasze mazdy ale moja tak od 120km/h rozpędza się ale już nie ma tej werwy jak przy starcie. Tak jakby rozpędza się trochę wolniej. Być może one tak mają albo ja jestem przyzwyczajony do czegoś innego i to za mało dla mnie. Na codzień jeżdżę Bmw 540i 430ps i to ciągnie obojętnie przy jakich prędkościach
. Ale mój problem został już rozwiązany

Lista błędów które wyskakiwały powyżej 140km/h i po odpuszczeniu pedału gazu




Lista błędów które wyskakiwały powyżej 140km/h i po odpuszczeniu pedału gazu


- Od: 12 lip 2022, 22:43
- Posty: 12
- Auto: Cx-5 AWD 2.2 SkyActive 175ps 2015r
Witam. Niestety problem dalej jest. Auto od startu ma moc do 3000 obrotów później już nie ma mocy. Przy prędkościach 100km/h i szybciej gdy wcisnę gaz w podłogę to nie ma reakcji ani przyspieszania. Wymieniłem przepływomierz. Troszkę jak by lepiej ale dalej wchodzi w tryb awaryjny. Dziś zdjąłem pokrywę zaworów i moim oczom ukazał się wytarty wałek wydechowy. Co niby od 2015r miały być montowane poprawione. W środę dostanę nowy wałek składam i będę wiedział co dalej.


- Od: 12 lip 2022, 22:43
- Posty: 12
- Auto: Cx-5 AWD 2.2 SkyActive 175ps 2015r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9