Strona 1 z 1

Mazda CX-5 USA wersja 2,5 turbo signature

PostNapisane: 17 kwi 2022, 10:27
przez awido
Dzień dobry

Zastanawiam się nad zakupem mazdy CX-5 Z USA, interesuje mnie najbogatsza wersja ze stanów czyli SIGNATURE. Zastanawia mnie tylko emisja spalin. W europie ta wersja silnikowa 2,5 turbo nie była sprzedawana ze względu właśnie na nie spełnianie europejskich emisji spalin. Nie chciałbym po zakupie mieć potem problemów na stacji diagnostycznej, że spaliny będą za wysokie i diagnosta nie podbije przeglądu.

Czy ktoś jest w tym zakresie się w stanie wypowiedzieć, coś mi w tym temacie podpowiedzieć ? mieliście jakiś problemy pod tym względem ? (użytkownicy posiadający taką wersję mazdy) Będę bardzo wdzięczny za pomoc :)

PostNapisane: 22 kwi 2022, 08:44
przez darrecki
2.5T nie jest w ofercie na EU, bo z powodu durnych norm była by zwyczajnie zbyt droga. I tylko tyle, nic nie stoi na przeszkodzie aby takie auto samemu sobie sprowadzić, najwyżej opłaty rejestracyjne wyrzucą Cię z kapci. A potem diagnosta nie będzie miał prawa oblać przeglądu jeśli auto będzie spełniało normy ustalone przez producenta pojazdu. Bo jeśli przekracza takowe, to jak każde inne auto zwyczajnie je obleje, albo przynajmniej powinien...

Wg mnie 2.5T to jedyny słuszny wybór <spoko>

Re: Mazda CX-5 USA wersja 2,5 turbo signature

PostNapisane: 22 kwi 2022, 23:15
przez gt10r5
Czy ktoś jest w tym zakresie się w stanie wypowiedzieć, coś mi w tym temacie podpowiedzieć ?

gazowałbym.

Re: Mazda CX-5 USA wersja 2,5 turbo signature

PostNapisane: 6 maja 2022, 08:31
przez awido
Ten silnik nadaje się do gazu ?

Ma ktoś z Was taką instalację ?

Re: Mazda CX-5 USA wersja 2,5 turbo signature

PostNapisane: 18 wrz 2023, 17:21
przez cobiq784
Cześć! Jeżeli jesteś zainteresowany to mam na sprzedaż swoją CX-5 KF właśnie w wersji Signature i silnikiem Turbo naprawiona na oryginalnych częściach Mazda OE. Od roku śmigam i nic się z nią nie dzieje. Bardzo trwała jednostka i daje mega frajdę z jazdy 250 Koni robi robotę w tym Suvie. Problem jest z dostępnością i cenami niektórych części bo różnią się od tych z zwykłej 2,5 L. Sprzedaję bo zmieniłem na CX-5 2023r na nowych lampach i też Turbo. Przy normalnej jeździe 7-8 litrów benzyny mi pali po mieście. Bez sensu gazować.