Czesc,
krotko i zwiezle – AWD jest w mazdzie drogi. Uwazacie, ze warto doplacac? Patrzac przez pryzmat charakterystki silnika (maksymalny moment i moc osiagana znacznie pozniej niz w wariantach turbo) uslizg powinien byc teoretycznie mniej dotkliwy. Nie mam w planach off-roadu, chce, zeby prawie 200-konny samochod trzymal sie drogi, szczegolnie w okresie listopad-marzec, gdzie nawierzcha zazwyczaj mokra i sliska.
z gory dzieki
cx-5 MY 2022 AWD vs FWD w 2.5l
Strona 1 z 1
Od wielu lat jeżdżę czteronapędówkami.
W Audi była "bajka" – stały napęd... Nie wiedziałem co to jest uślizg.
Na lodzie auto startowało tak jak na asfalcie. Wiele razy uratowało mi tyłek. Wystarczyło wcisnąć gaz i odzyskiwało się pełną kontrolę. Audi nauczyło mnie "agresywnej" jazdy, więc teraz czuję, gdy tylny napęd w Madzi się dołącza.
Wiem jakie możliwości daje i na co pozwala czteronapędowe auto.
Ja już nigdy nie wrócę do "taczki".
Większe spożycie? Ja się z tym liczę. Skoro stać mnie na auto za ... to nie będę się zastanawiał, czy auto spali 6 czy 9 na 100 km.
W Audi była "bajka" – stały napęd... Nie wiedziałem co to jest uślizg.
Na lodzie auto startowało tak jak na asfalcie. Wiele razy uratowało mi tyłek. Wystarczyło wcisnąć gaz i odzyskiwało się pełną kontrolę. Audi nauczyło mnie "agresywnej" jazdy, więc teraz czuję, gdy tylny napęd w Madzi się dołącza.
Wiem jakie możliwości daje i na co pozwala czteronapędowe auto.
Ja już nigdy nie wrócę do "taczki".
Większe spożycie? Ja się z tym liczę. Skoro stać mnie na auto za ... to nie będę się zastanawiał, czy auto spali 6 czy 9 na 100 km.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9