Brak mocy, duże spalanie
Strona 1 z 1
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z CX5 2.0 automat. Przy ruszaniu "muli", jak wejdzie na obroty jest w miarę ok. Spalanie średnie na trasie na trasie ok 10-11L, wcześniej na tym samym odcinku było ok7-8L. Spalanie chwilowe przy ruszaniu z góry 40-50l. W ASO stwierdzili uszkodzony katalizator (nadpalony). Po wymianie problem występuje nadal. ASO twierdzi że ten model tak ma. Jeżdżę CX5 od 5 lat i tak na bank Mazda jeździła dużo lepiej. Niby wszystko gra a jednak jezdzic sie nie da. Co może byc przyczyną ? Ktoś się z czymś takim spotkał ? Pozdrawiam Tomek
Ooooo to bardzo dziwna sytuacja. Też jeżdżę 2.0 automat z 2015 roku i na szczęście nic się u mnie nie dzieje. Tak jak kolega pisze zasięgnij opinii innego serwisu i koniecznie daj znać co jest/było przyczyną.
Co za koleś stwierdził że to kat ? LOL , jesli komp a dokladnie sonda za katem nie wywali bledu ze zakres napiec jest po za dobrym zakresem to oznacza ze kat dziala prawidlowo i wymiana to kasa w bloto.
Kup sobie eml 327 i pelna wersje na telefon fordscana, sprawdzisz bledy i wszystkie moduly czysprawne jak i wszystkie parametry w czasie realnym
np. spalanie na wolnych obrotach na cieplym silniku powino byc kolo 0,4do 0,6l/h,
Podaj parametry spalanie, zakres pracy obu sond lambda, i dokladnie czy wszysykie moduly nie maja bledow. w prograniuem ford scan lite.
Kup sobie eml 327 i pelna wersje na telefon fordscana, sprawdzisz bledy i wszystkie moduly czysprawne jak i wszystkie parametry w czasie realnym
np. spalanie na wolnych obrotach na cieplym silniku powino byc kolo 0,4do 0,6l/h,
Podaj parametry spalanie, zakres pracy obu sond lambda, i dokladnie czy wszysykie moduly nie maja bledow. w prograniuem ford scan lite.
Podpinam sie pod posta
Mam CX5 2.5 z 2015r, jak kupilem to juz auto jezdzilo na zlym oleju , zrobilem ponad 100tys i dostalem komunikat sonda lambda no1. Wskazalo na zabity katalizator.
Nie mialem czasu sie tym zjac i tak krecilem kilometry az panewka mi poszla 500km od domu
Udalo mi sie znalezc mechanika i wladowal mi drugi silnik ale nie bylo dostepnego katalizatora a na plukanie nie bylo czasu.
Auto zrobilo 500km check engin powrocil no i szukam katalizatora – mechanik n ie odbiera a ja nawet nie znam kodu silnika gdzie moge znalezc kod silnika?
mam taki plan aby wyjac kata i oddac do przeplukania jezeli nie znajde uzywki
Mam CX5 2.5 z 2015r, jak kupilem to juz auto jezdzilo na zlym oleju , zrobilem ponad 100tys i dostalem komunikat sonda lambda no1. Wskazalo na zabity katalizator.
Nie mialem czasu sie tym zjac i tak krecilem kilometry az panewka mi poszla 500km od domu
Udalo mi sie znalezc mechanika i wladowal mi drugi silnik ale nie bylo dostepnego katalizatora a na plukanie nie bylo czasu.
Auto zrobilo 500km check engin powrocil no i szukam katalizatora – mechanik n ie odbiera a ja nawet nie znam kodu silnika gdzie moge znalezc kod silnika?
mam taki plan aby wyjac kata i oddac do przeplukania jezeli nie znajde uzywki
- Od: 21 maja 2021, 07:33
- Posty: 1
- Auto: CX5 2.5GT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9