Multimedia ze zlotu

28 czerwca 2014 r.

Postprzez Speed » 8 lip 2014, 19:52

Pioteq25 napisał(a):Diesel szczególnie w takim aucie jak M6 GY


Maras w GH pojechał równo swoją , w rykach sądzie ze rywalizacja będzie arcyciekawa :)
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 22:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez Capazo » 8 lip 2014, 20:00

Speed napisał(a):w rykach sądzie ze rywalizacja będzie arcyciekawa :)


Tam to bedzie wojna dopiero...juz sie doczekac nie moge...2 lata temu to winkle przy 120 sie bralo a to juz fajna predkosc.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 16:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Speed » 8 lip 2014, 20:04

Szukam w normalnych pieniądzach skrzyni 6 bo inaczej krucho będzie <glupek2>
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 22:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez Pioteq25 » 8 lip 2014, 20:51

Speed napisał(a):
Pioteq25 napisał(a):Diesel szczególnie w takim aucie jak M6 GY


Maras w GH pojechał równo swoją , w rykach sądzie ze rywalizacja będzie arcyciekawa :)



No tak 100km więcej przez zmianę softu w 2,2, wycięty DPF, przelotowy tumik i nowy intercooler , obniżone zawieszenie i koła na tor mogą zrobić dużo :D
Tak czy siak cywilny diesel w M6 szału nie zrobi poza prostą na której nie jedna inna fura wysiada.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Mirek » 9 lip 2014, 02:29

Pioteq25 napisał(a):Zaraz napiszecie że wystarczą chęci do dobrego czasu :) Na takim torze jak we Wrocku najlepiej jeździ się autem z małym promieniem skrętu i najlepiej wysokoobrotową benzyną. Diesel szczególnie w takim aucie jak M6 GY nie zrobi szału co sam doświadczyłem, bo ani razu nie wciskałem gazu do końca. Promień skrętu to już w ogóle masakra na ostrych zakrętach.
...
Tak czy siak cywilny diesel w M6 szału nie zrobi poza prostą na której nie jedna inna fura wysiada.


Nie przesadzaj, tak źle nie było. Owszem GY średnio na tor się nadaje choć jak na kombi i tak nieźle sobie daje radę. Ci z krótszymi, mniejszymi autami mieli łatwiej, ale nie zapominaj że skręt to tylko do pewnego stopnia, potem mimo że koła skręcone jedziesz prosto :P czego jak dobrze kojarzę ktoś doświadczył, nie pamiętam kto.. Wyszło w którymś momencie w rozmowach.
Aha i z całym szacunkiem ale jechałem któryśtam przejazd testowy za Tobą, co zauważyłem to że nadużywasz hamulca. Za bardzo dohamowywałeś na tych szykanach tam można było znacznie szybciej wchodzić. Dodam, że ja też jechałem na standardowych 16" w seryjnym rozmiarze.
A ten diesel w GY naprawdę bardzo fajnie chodzi miałem okazję trochę tym pojeździć i spokojnie można to przyrównać do benzyniaka 2.0 w końcu jedziesz momentem obrotowym a nie mocą, przy dużych prędkościach powyżej 180 wymiękał w porównaniu do benzyniaka ale przy niższych prędkościach i odpowiednim wykorzystaniu użytecznego zakresu obrotów można benzyniaka gonić śmiało ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 21:55
Posty: 1404 (1/22)
Skąd: Żywiec / Kraków
Auto: Mazda 3 BM '14 / 3 BL '09 / 6 GG '02
były:
Mazda 6 GY '03 / 323F BA '96 / 323F BG '92 / 626 GD '89

Postprzez Pioteq25 » 9 lip 2014, 14:30

W sumie masz rację Mirek i chyba wszystko już wyjaśnione. Ciężko się przestawić z codziennej jazdy emeryt style i człowiek hamuje za szybko :) Pamiętam jak kiedyś w wywiadzie zapytali Szumiego jaka jest recepta na wygrywania, to ten odpowiedział że jak najmniej używać hamulców. Z przyzwyczajenia nawet dwa razy włączyłem kierunkowskaz na torze <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez DARO MAZDA 323 » 17 lip 2014, 09:02

<lol> kierunkowskaz na torze dobreee :D
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Pioteq25 » 17 lip 2014, 17:17

Nie śmiej się odruch bezwarunkowy <lol>
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 18:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez Wojtek » 17 lip 2014, 17:59

hehehe... prawdopodobnie również bym tak zrobił... <glupek2>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez DARO MAZDA 323 » 18 lip 2014, 07:25

Dla tego rajdówki mają sportowe kierownice z odsadzeniem .
Przy kręceniu kierownica nie zahacza się o dźwignię kierunków i wycieraczek :) ;P
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Koordynatorzy, Przedstawiciele Regionów