Strona 1 z 3

Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

PostNapisane: 19 lut 2014, 12:21
przez Rafał_
Wyścig na 1/4 mili – lista startowa:
Wątek informacyjno-dyskusyjny. Nie zapisujemy się bezpośrednio w wątku.
Po wysłaniu formularza zgłoszeniowego zostaniecie przydzieleni do odpowiedniej klasy.



Ronin:
Silniki wolnossące benzynowe o pojemności do 1800cm3.

  • 22. swirek – Mazda 323F BA Z5
  • 1. Speed – Mazda MX-5 NB B6
  • 112. Bo_Lo – Mazda 323F BJ ZL
  • 99. Pyton162 – Mazda3 BK Z6
  • 33. shadoow – Mazda 323F BJ ZM
  • 303. Ven – Mazda3 BK Z6

Bushi:
Silniki wolnossące benzynowe o pojemności skokowej od 1800cm3 do 2300cm3.

  • 49. Crenshaw – Mazda Xedos6 CA KF
  • 5. sivy369 – Mazda6 GY LF
  • 47. THOR – Mazda3 BK LF
  • 25. jahu – Mazda MX-5 NB BP
  • 16. gradziu – Mazda 626 GF FS
  • 997. Trolix – Mazda 323F BJ FS
  • 20. sandysek – Mazda 323F BG BP
  • 2. Przemek131088 – Mazda MX-3 EC K8
  • 35. Laik2012 – Mazda6 GY LF

Samurai:
Silniki wolnossące benzynowe o pojemności skokowej powyżej 2300cm3.

  • 11. jarek.ZE – Mazda MX-3 EC KL
  • 27. Zdravko – Mazda MX-6 GE KL
  • 4. sewa – Mazda MX-6 GE KL
  • 14. alien2023 – Mazda RX-8 FE 13B
  • 18. XED – Mazda 323F BA KL
  • 555. adis555 – Mazda MX-3 EC KL
  • 15. kamilwlkp – Mazda MX-6 GE KL
  • 34. piasol – Mazda RX-8 FE 13B
  • 17. misiak89-89 – Mazda 323F BA KL
  • 12. michalk – Mazda MX-6 GE KL

Shogun:
Silniki benzynowe doładowane.

  • 13. malutka – Mazda MX-6 GE FS Supercharged
  • 24. Kędzior – Mazda CX-7 ER L3-VDT
  • 31. michaelB – Mazda MX-3 EC BP Turbo
  • 19. Faja – Mazda RX-7 FC 13B Turbo

Kamikaze:
Silniki diesla i turbo diesla.

  • 74. Nightfall – Mazda6 GY RF
  • 40. MIRAS M6 – Mazda6 GY RF
  • 44. mar as – Mazda6 GH R2
  • 32. WORCIK – Mazda6 GH RF
  • 10. Tony Jaret – Mazda6 GG RF

Outlaw:
Wszystkie samochody innych marek niż Mazda, Autozam, Efini i Eunos, klasa gościnna nie wliczona do punktacji pucharu MazdaSpeed Cup.

  • 8. Mako – Daihatsu Sirion
  • 111. piwo – Opel Speedster
  • 9. MariuS – Subaru Impreza
  • 23. LT1 – Chevrolet Camaro Z28
  • 29. Capazo – Opel Speedster
  • 3. jackkpl – Saab 9-3
  • 6. ravo – Mitsubishi Outlander



W przypadku samochodów z silnikiem Wankla, przyjmowana jest podwojona
pojemność obliczeniowa.

PostNapisane: 27 lut 2014, 20:27
przez OddajMiKase
a nitro jako turbo jest kwalifikowane?

PostNapisane: 27 lut 2014, 23:37
przez onyx
OddajMiKase napisał(a):a nitro jako turbo jest kwalifikowane?


myślę, że tak ;) rodzaj doładowania nie ma znaczenia

PostNapisane: 28 lut 2014, 21:23
przez Speed
OddajMiKase napisał(a):a nitro jako turbo jest kwalifikowane?


Dla samochodów wyposażonych w instalację podtlenku azotu następuje przypisanie
do klasy o stopień wyższej

PostNapisane: 28 lut 2014, 22:23
przez onyx
Bez sensu zapis. Gdy ktoś założy zestaw +100hp wiadomo jaki będzie rezultat – zwłaszcza przy w niższych klasach. Wszędzie użytkownicy gazu rozweselającego są pchani do aut doładowanych...

Re: Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

PostNapisane: 28 lut 2014, 22:47
przez OddajMiKase
No glupota ,bo z nitro w mazdulinkowych ameliniowych blokach i patykowatych korbach to 100hp z nitro max a z turbo mozna duuzo wiecej.

Re: Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

PostNapisane: 28 lut 2014, 23:34
przez Rafał_
ooo przeoczyłem to.... trzeba usunąć ten podpunkt, zajmę się tym :)

nitro startuje w klasie Shogun

PostNapisane: 1 mar 2014, 00:01
przez OddajMiKase
na to samo wychodzi <lol> <lol> <lol>

Re: Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

PostNapisane: 1 mar 2014, 00:03
przez Rafał_
no nie za bardzo....

PostNapisane: 1 mar 2014, 00:21
przez OddajMiKase
w KLu ???hehe I tak pewnie nie dostane pozwolenia pisemnego od zonki na wyjazd wiec co ja sie tu rozpisuje :(

Re: Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

PostNapisane: 1 mar 2014, 00:45
przez Rafał_
Czym się różni np. B6 turbo wystrojone na 200KM od B6 nitro 116Km + strzał 70KM lub +100KM

Jak B6 turbo to Shogun to B6 nitro też powinno być w Shogunie :)

PostNapisane: 1 mar 2014, 00:52
przez Bartg
Do tej pory za bardzo dylematu nie było, bo chyba tylko Jacol startował z nitro ;)

Re: Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

PostNapisane: 1 mar 2014, 01:01
przez Rafał_
Dokładnie i leciał w klasie Shogun Z tego co pamiętam wykręcił 14,8xx czyli gorzej niż ja N/A.
Wydaje mi się, że na Nasze warunki ten podział jest OK.

PostNapisane: 1 mar 2014, 01:19
przez onyx
jarek.ZE napisał(a):Czym się różni np. B6 turbo wystrojone na 200KM od B6 nitro 116Km + strzał 70KM lub +100KM

Jak B6 turbo to Shogun to B6 nitro też powinno być w Shogunie :)


Jestem za :)

Zwlaszcza ze przygotowanie dolu silnika na taki strzal nie jest juz mega wyczynem.

PostNapisane: 1 mar 2014, 01:44
przez Paweł
Zmieniłem regulamin we fragmencie dotyczącym podtlenku azotu. Modyfikacja ta dotyczy praktycznie jednej lub dwóch osób, dla których ostateczna klasa i tak zostaje bez zmian.

Dyskusja natomiast, ile można wycisnąć z B6 doładowanego poszczególnymi metodami i że będzie uczciwie taki samochód umieścić w klasie Shogun, przy jednoczesnym przymykaniu oka na modyfikacje nadwozi, silników N/A i różnic wagowo-konstrukcyjnych pomiędzy poszczególnymi modelami, jest akademicka. :)

Re: Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

PostNapisane: 11 mar 2014, 19:44
przez kamilwlkp
A silniki Wankla w której są kategorii :)?

PostNapisane: 11 mar 2014, 19:49
przez Speed
W przypadku samochodów z silnikiem Wankla, przyjmowana jest podwojona
pojemność obliczeniowa.

Re: Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

PostNapisane: 11 mar 2014, 19:57
przez kamilwlkp
Nie doczytałem. Myślałem że będą w turbodoładowanych :)

PostNapisane: 17 mar 2014, 18:17
przez tekkenfan
A jak się ma turbo i rozweselacz to doładowanie się zeruje? (jak – × – daje +) :D

Re: Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

PostNapisane: 18 mar 2014, 00:49
przez onyx
to wtedy jedziesz na wstecznym :P a wjazdowka x2 – takie plotki slyszalem hahaha