Wyścig na 1/4 mili – lista startowa

25-27 kwietnia 2014 r.

Postprzez Rafał_ » 19 lut 2014, 12:21

Wyścig na 1/4 mili – lista startowa:
Wątek informacyjno-dyskusyjny. Nie zapisujemy się bezpośrednio w wątku.
Po wysłaniu formularza zgłoszeniowego zostaniecie przydzieleni do odpowiedniej klasy.



Ronin:
Silniki wolnossące benzynowe o pojemności do 1800cm3.

  • 22. swirek – Mazda 323F BA Z5
  • 1. Speed – Mazda MX-5 NB B6
  • 112. Bo_Lo – Mazda 323F BJ ZL
  • 99. Pyton162 – Mazda3 BK Z6
  • 33. shadoow – Mazda 323F BJ ZM
  • 303. Ven – Mazda3 BK Z6

Bushi:
Silniki wolnossące benzynowe o pojemności skokowej od 1800cm3 do 2300cm3.

  • 49. Crenshaw – Mazda Xedos6 CA KF
  • 5. sivy369 – Mazda6 GY LF
  • 47. THOR – Mazda3 BK LF
  • 25. jahu – Mazda MX-5 NB BP
  • 16. gradziu – Mazda 626 GF FS
  • 997. Trolix – Mazda 323F BJ FS
  • 20. sandysek – Mazda 323F BG BP
  • 2. Przemek131088 – Mazda MX-3 EC K8
  • 35. Laik2012 – Mazda6 GY LF

Samurai:
Silniki wolnossące benzynowe o pojemności skokowej powyżej 2300cm3.

  • 11. jarek.ZE – Mazda MX-3 EC KL
  • 27. Zdravko – Mazda MX-6 GE KL
  • 4. sewa – Mazda MX-6 GE KL
  • 14. alien2023 – Mazda RX-8 FE 13B
  • 18. XED – Mazda 323F BA KL
  • 555. adis555 – Mazda MX-3 EC KL
  • 15. kamilwlkp – Mazda MX-6 GE KL
  • 34. piasol – Mazda RX-8 FE 13B
  • 17. misiak89-89 – Mazda 323F BA KL
  • 12. michalk – Mazda MX-6 GE KL

Shogun:
Silniki benzynowe doładowane.

  • 13. malutka – Mazda MX-6 GE FS Supercharged
  • 24. Kędzior – Mazda CX-7 ER L3-VDT
  • 31. michaelB – Mazda MX-3 EC BP Turbo
  • 19. Faja – Mazda RX-7 FC 13B Turbo

Kamikaze:
Silniki diesla i turbo diesla.

  • 74. Nightfall – Mazda6 GY RF
  • 40. MIRAS M6 – Mazda6 GY RF
  • 44. mar as – Mazda6 GH R2
  • 32. WORCIK – Mazda6 GH RF
  • 10. Tony Jaret – Mazda6 GG RF

Outlaw:
Wszystkie samochody innych marek niż Mazda, Autozam, Efini i Eunos, klasa gościnna nie wliczona do punktacji pucharu MazdaSpeed Cup.

  • 8. Mako – Daihatsu Sirion
  • 111. piwo – Opel Speedster
  • 9. MariuS – Subaru Impreza
  • 23. LT1 – Chevrolet Camaro Z28
  • 29. Capazo – Opel Speedster
  • 3. jackkpl – Saab 9-3
  • 6. ravo – Mitsubishi Outlander



W przypadku samochodów z silnikiem Wankla, przyjmowana jest podwojona
pojemność obliczeniowa.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez OddajMiKase » 27 lut 2014, 20:27

a nitro jako turbo jest kwalifikowane?
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez onyx » 27 lut 2014, 23:37

OddajMiKase napisał(a):a nitro jako turbo jest kwalifikowane?


myślę, że tak ;) rodzaj doładowania nie ma znaczenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Speed » 28 lut 2014, 21:23

OddajMiKase napisał(a):a nitro jako turbo jest kwalifikowane?


Dla samochodów wyposażonych w instalację podtlenku azotu następuje przypisanie
do klasy o stopień wyższej
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez onyx » 28 lut 2014, 22:23

Bez sensu zapis. Gdy ktoś założy zestaw +100hp wiadomo jaki będzie rezultat – zwłaszcza przy w niższych klasach. Wszędzie użytkownicy gazu rozweselającego są pchani do aut doładowanych...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez OddajMiKase » 28 lut 2014, 22:47

No glupota ,bo z nitro w mazdulinkowych ameliniowych blokach i patykowatych korbach to 100hp z nitro max a z turbo mozna duuzo wiecej.
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez Rafał_ » 28 lut 2014, 23:34

ooo przeoczyłem to.... trzeba usunąć ten podpunkt, zajmę się tym :)

nitro startuje w klasie Shogun
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez OddajMiKase » 1 mar 2014, 00:01

na to samo wychodzi <lol> <lol> <lol>
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez Rafał_ » 1 mar 2014, 00:03

no nie za bardzo....
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez OddajMiKase » 1 mar 2014, 00:21

w KLu ???hehe I tak pewnie nie dostane pozwolenia pisemnego od zonki na wyjazd wiec co ja sie tu rozpisuje :(
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez Rafał_ » 1 mar 2014, 00:45

Czym się różni np. B6 turbo wystrojone na 200KM od B6 nitro 116Km + strzał 70KM lub +100KM

Jak B6 turbo to Shogun to B6 nitro też powinno być w Shogunie :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Bartg » 1 mar 2014, 00:52

Do tej pory za bardzo dylematu nie było, bo chyba tylko Jacol startował z nitro ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Rafał_ » 1 mar 2014, 01:01

Dokładnie i leciał w klasie Shogun Z tego co pamiętam wykręcił 14,8xx czyli gorzej niż ja N/A.
Wydaje mi się, że na Nasze warunki ten podział jest OK.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 1 mar 2014, 01:19

jarek.ZE napisał(a):Czym się różni np. B6 turbo wystrojone na 200KM od B6 nitro 116Km + strzał 70KM lub +100KM

Jak B6 turbo to Shogun to B6 nitro też powinno być w Shogunie :)


Jestem za :)

Zwlaszcza ze przygotowanie dolu silnika na taki strzal nie jest juz mega wyczynem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Paweł » 1 mar 2014, 01:44

Zmieniłem regulamin we fragmencie dotyczącym podtlenku azotu. Modyfikacja ta dotyczy praktycznie jednej lub dwóch osób, dla których ostateczna klasa i tak zostaje bez zmian.

Dyskusja natomiast, ile można wycisnąć z B6 doładowanego poszczególnymi metodami i że będzie uczciwie taki samochód umieścić w klasie Shogun, przy jednoczesnym przymykaniu oka na modyfikacje nadwozi, silników N/A i różnic wagowo-konstrukcyjnych pomiędzy poszczególnymi modelami, jest akademicka. :)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez kamilwlkp » 11 mar 2014, 19:44

A silniki Wankla w której są kategorii :)?
Coco Jumbo i do przodu...
Klubowicz
CUP 2015 miejsce 1
 
Od: 11 sty 2011, 00:49
Posty: 263 (11/28)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx-6 2.5 v6 1992r.

Postprzez Speed » 11 mar 2014, 19:49

W przypadku samochodów z silnikiem Wankla, przyjmowana jest podwojona
pojemność obliczeniowa.
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez kamilwlkp » 11 mar 2014, 19:57

Nie doczytałem. Myślałem że będą w turbodoładowanych :)
Coco Jumbo i do przodu...
Klubowicz
CUP 2015 miejsce 1
 
Od: 11 sty 2011, 00:49
Posty: 263 (11/28)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx-6 2.5 v6 1992r.

Postprzez tekkenfan » 17 mar 2014, 18:17

A jak się ma turbo i rozweselacz to doładowanie się zeruje? (jak – × – daje +) :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez onyx » 18 mar 2014, 00:49

to wtedy jedziesz na wstecznym :P a wjazdowka x2 – takie plotki slyszalem hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderatorzy

Koordynatorzy, Przedstawiciele Regionów